APUA!!!!

Movie girl 88

Hei!!!! olen vaasalainen tytteli joka haluaisi jo tokaa talvea kuvata erään elokuvan, mutta näytteliät puuttuu ja itte en halua olla kuin ohjaaja.
Jos olet kiinnostunut mailaa minulle:[email protected]

Pääroolissa on 3 tyttöä ja 1 poika ja muitakin rooleja löytyy, toivon että olet läheltä vaasaa ja ikää saa olla 14-17 ja jos joku haluaa vain avustaa elokuvassa niin sekin käy, käsikirjoutus on jo valmis. jos on mahdollista lähetä minulle kuvasi osoitteeseeni. PS:lähetän kässärin ilmoittajille sitten.

13

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAHTOO MUKAAN

      joo...elikkäs oon 17wee poikamies/miespoika vaasasta....oon kaks kertaa koittanu laittaa sulle meilii mut ei vissiin oo tullu perille??en tiiä onko vika hotmailissa??koita lähettää se kässäri kahesta eri postista,esim. hotmail ja jippii niin saan sen kässärin varmasti...olisin tosi kiinnostunu tulemaan mukaan......

      [email protected]

      • Movie girl-88-

        jes!! kiva ku joku poika "jätkä" on kiinnostunu jeesaamaan mua..........se on tosi harvinaista,
        mä lähetän sulle se kässärin,
        ei kai haittaa että se keroo sitten enemmänkin niistä kohtauksista ja mitä siinä tapahtuu ja mitä henkilöt suunnilleen tekee.
        Kiitos


      • TAHTOO MUKAAN
        Movie girl-88- kirjoitti:

        jes!! kiva ku joku poika "jätkä" on kiinnostunu jeesaamaan mua..........se on tosi harvinaista,
        mä lähetän sulle se kässärin,
        ei kai haittaa että se keroo sitten enemmänkin niistä kohtauksista ja mitä siinä tapahtuu ja mitä henkilöt suunnilleen tekee.
        Kiitos

        Eli nyt on jo tiistai25.11.2003 klo 15.53 eikä näy kässäriä....mä luulen että hotmailissa on jotain vikaa?


      • TAHTOO MUKAAN
        Movie girl-88- kirjoitti:

        jes!! kiva ku joku poika "jätkä" on kiinnostunu jeesaamaan mua..........se on tosi harvinaista,
        mä lähetän sulle se kässärin,
        ei kai haittaa että se keroo sitten enemmänkin niistä kohtauksista ja mitä siinä tapahtuu ja mitä henkilöt suunnilleen tekee.
        Kiitos

        Odottelen vieläkin sitä kässäriä....jos oot jo lähettäny sen niin ei se ainakaan perille oo tullu.....eli


      • TAHTOO MUKAAN
        TAHTOO MUKAAN kirjoitti:

        Odottelen vieläkin sitä kässäriä....jos oot jo lähettäny sen niin ei se ainakaan perille oo tullu.....eli

        Eli mun antamassa e-mail osotteessa oli virhe,se on siis [email protected] tää vois kummasti auttaa homman etenemistä?? @)-->--


    • TAHTOO MUKAAN!!

      ei vissiin enää kiinnosta???

      • movie girl-88-

        joo sori ku kesti, en ole vaan päässy oikeen nettiin vähään aikaa.........

        mulla on kuitenkin pieni ongelma..........mulla on kymmeniä kässäreitä ja en tiiää minkä valita oikeen mutta mutta jos kiinnostaa vielä niin voit tulla mukaan tietty, rooleja löytyy =)

        yks tarina on sellainen jossa on kuusi teini ikäistä oppilasta 3 tyttöä 3 poikaa
        he saivat tuttavansa vuokraamaan heille mökin 1 yöksi joten he menevät sinne hieman irrottelemaan.
        Heidän nimensä muuten on sitten: Ani, Noora ,kati ja jari markku ja jukkis,
        myöhemmin illalla noora kaivaa esiin erään pelin laukustaan, ei mikään tavallinen peli vaan spiritismi pelin, hän ehdottaa että he pelaisivat sitä.
        kaikki suostuvat mutta kati epäröi koska ei pidä mistään pelottavasta. hänen poikaystvänsä jari puhuu katin ympäri pyytää mukaan.

        Ennen kuin he aloittavat Noora selittäää säännöt joita on vain yksi.
        "Ei saa kysyä millonh kuolee"
        kun he aloittavat jari kysyy kuka kuolee ekana meistä!!

        EI! kati huutaa ja menee ulos, Noora käskee jarin menemään heti katin perään.
        Jari menee etsimään katia ja löytää hänet,
        he rupeavat riitelemään, kati ei pitänyt jarin pilasta.

        Kati menee metsään vihaisena jari jää siihen seisomaan mutta lopulta lähtee perään,
        Kati jää seisomaan ja puhuu itsekseenm kuinak surkea pila sai melkein hänet hengiltä.

        Kati huomaa olvansa eksynyt ja katsoo ympärilleen,
        kunnes jokin tulee häntä takaa ja katuu siihen paikaan.
        Jari huutelee katin perään, ja kompastuu.
        Jari katsoo mihin kompastui, jari katsoo tarkemmin käsiään jotka ovat aivan veriset, ja näkee katin ruumiin, ja ri säikähtää ja lähtee juoksemaan kohti mökkiä jonka terassilla seisovat Ani ja noora.
        he kysyvät mitä on tapahtunut ja näkevät jarin veriset kädet ja paidan.
        He vievät jarin sisään ja jukkis tulee piakalle ja rupeaa rähjäämään jarille retuttaen samalla.
        Jari ei puhu mitään, hän vain katsoo tyhjään ja on hiljaa.

        Jukkis ja markku vihjailevat jarille että onko hän tappanut katin (kati on jukkiksen sisko)
        Noora ja markku ottavat taskulamput käteen ja lähtevät ulos etsimään katin ruumista varmistaakseen että onko tämä vain sairasta pilaa.
        Jukkis heittää Jarin pimeään komeroon ja laittaa sen lukkoon. Jukkis kieltää ania avaamasta missään tapauksessa ovea. Jarin ääni kantautuu koko mökkiin ja ulos, hän huutaa ja lyö komeron ovea päästäkseen ulos.Myöhemmin markku ja noora palaavat ulkoa ja ilman yhtäkää katin ruumiista.
        Ani huomaa jonkin nyt olevan vinossa, Jari hän ei huuda enää, ani avaa komeron oven ja kiljaisee säikähdyksestä. Jarin silmät ovat kauhusta kankeat
        ja ruumis on kalpea kuin lumi, aivan kuin jari olisi kuollut omaan pelkoonsa............

        ja lisää tulee en viitti kirjoittaa nyt kaikkea jos nyt et tuukkaa mukaan tässä vielä vähän juttua, he kuolevat omaan pelkooonsa esim:

        Ani:kipu(viilltää ranteet auki)
        Jari:pimeän ahtaanpaikan kammo
        Noora:hukkuminen(tukehtuu)
        Kati:kaikki pelottavat asiat
        Jukkis:?
        Markku:?

        no noille mun pitää vielä miettiä........
        ilmoita jos on ideoita tai jos ei kiinnosta enää.


      • TAHTOO MUKAAN!!
        movie girl-88- kirjoitti:

        joo sori ku kesti, en ole vaan päässy oikeen nettiin vähään aikaa.........

        mulla on kuitenkin pieni ongelma..........mulla on kymmeniä kässäreitä ja en tiiää minkä valita oikeen mutta mutta jos kiinnostaa vielä niin voit tulla mukaan tietty, rooleja löytyy =)

        yks tarina on sellainen jossa on kuusi teini ikäistä oppilasta 3 tyttöä 3 poikaa
        he saivat tuttavansa vuokraamaan heille mökin 1 yöksi joten he menevät sinne hieman irrottelemaan.
        Heidän nimensä muuten on sitten: Ani, Noora ,kati ja jari markku ja jukkis,
        myöhemmin illalla noora kaivaa esiin erään pelin laukustaan, ei mikään tavallinen peli vaan spiritismi pelin, hän ehdottaa että he pelaisivat sitä.
        kaikki suostuvat mutta kati epäröi koska ei pidä mistään pelottavasta. hänen poikaystvänsä jari puhuu katin ympäri pyytää mukaan.

        Ennen kuin he aloittavat Noora selittäää säännöt joita on vain yksi.
        "Ei saa kysyä millonh kuolee"
        kun he aloittavat jari kysyy kuka kuolee ekana meistä!!

        EI! kati huutaa ja menee ulos, Noora käskee jarin menemään heti katin perään.
        Jari menee etsimään katia ja löytää hänet,
        he rupeavat riitelemään, kati ei pitänyt jarin pilasta.

        Kati menee metsään vihaisena jari jää siihen seisomaan mutta lopulta lähtee perään,
        Kati jää seisomaan ja puhuu itsekseenm kuinak surkea pila sai melkein hänet hengiltä.

        Kati huomaa olvansa eksynyt ja katsoo ympärilleen,
        kunnes jokin tulee häntä takaa ja katuu siihen paikaan.
        Jari huutelee katin perään, ja kompastuu.
        Jari katsoo mihin kompastui, jari katsoo tarkemmin käsiään jotka ovat aivan veriset, ja näkee katin ruumiin, ja ri säikähtää ja lähtee juoksemaan kohti mökkiä jonka terassilla seisovat Ani ja noora.
        he kysyvät mitä on tapahtunut ja näkevät jarin veriset kädet ja paidan.
        He vievät jarin sisään ja jukkis tulee piakalle ja rupeaa rähjäämään jarille retuttaen samalla.
        Jari ei puhu mitään, hän vain katsoo tyhjään ja on hiljaa.

        Jukkis ja markku vihjailevat jarille että onko hän tappanut katin (kati on jukkiksen sisko)
        Noora ja markku ottavat taskulamput käteen ja lähtevät ulos etsimään katin ruumista varmistaakseen että onko tämä vain sairasta pilaa.
        Jukkis heittää Jarin pimeään komeroon ja laittaa sen lukkoon. Jukkis kieltää ania avaamasta missään tapauksessa ovea. Jarin ääni kantautuu koko mökkiin ja ulos, hän huutaa ja lyö komeron ovea päästäkseen ulos.Myöhemmin markku ja noora palaavat ulkoa ja ilman yhtäkää katin ruumiista.
        Ani huomaa jonkin nyt olevan vinossa, Jari hän ei huuda enää, ani avaa komeron oven ja kiljaisee säikähdyksestä. Jarin silmät ovat kauhusta kankeat
        ja ruumis on kalpea kuin lumi, aivan kuin jari olisi kuollut omaan pelkoonsa............

        ja lisää tulee en viitti kirjoittaa nyt kaikkea jos nyt et tuukkaa mukaan tässä vielä vähän juttua, he kuolevat omaan pelkooonsa esim:

        Ani:kipu(viilltää ranteet auki)
        Jari:pimeän ahtaanpaikan kammo
        Noora:hukkuminen(tukehtuu)
        Kati:kaikki pelottavat asiat
        Jukkis:?
        Markku:?

        no noille mun pitää vielä miettiä........
        ilmoita jos on ideoita tai jos ei kiinnosta enää.

        Toihan oli ihan huippu!!!!mä ainaki innostuin!!mut hei,tos on mun e-mail ossa:
        [email protected]
        nii lähetä sinne sun mielestä parhaita!!voin muuten auttaa jos tarvit lisää poikanäyttelijöitä...
        mut meen ny treeneihin,meilaa....


      • Julian
        movie girl-88- kirjoitti:

        joo sori ku kesti, en ole vaan päässy oikeen nettiin vähään aikaa.........

        mulla on kuitenkin pieni ongelma..........mulla on kymmeniä kässäreitä ja en tiiää minkä valita oikeen mutta mutta jos kiinnostaa vielä niin voit tulla mukaan tietty, rooleja löytyy =)

        yks tarina on sellainen jossa on kuusi teini ikäistä oppilasta 3 tyttöä 3 poikaa
        he saivat tuttavansa vuokraamaan heille mökin 1 yöksi joten he menevät sinne hieman irrottelemaan.
        Heidän nimensä muuten on sitten: Ani, Noora ,kati ja jari markku ja jukkis,
        myöhemmin illalla noora kaivaa esiin erään pelin laukustaan, ei mikään tavallinen peli vaan spiritismi pelin, hän ehdottaa että he pelaisivat sitä.
        kaikki suostuvat mutta kati epäröi koska ei pidä mistään pelottavasta. hänen poikaystvänsä jari puhuu katin ympäri pyytää mukaan.

        Ennen kuin he aloittavat Noora selittäää säännöt joita on vain yksi.
        "Ei saa kysyä millonh kuolee"
        kun he aloittavat jari kysyy kuka kuolee ekana meistä!!

        EI! kati huutaa ja menee ulos, Noora käskee jarin menemään heti katin perään.
        Jari menee etsimään katia ja löytää hänet,
        he rupeavat riitelemään, kati ei pitänyt jarin pilasta.

        Kati menee metsään vihaisena jari jää siihen seisomaan mutta lopulta lähtee perään,
        Kati jää seisomaan ja puhuu itsekseenm kuinak surkea pila sai melkein hänet hengiltä.

        Kati huomaa olvansa eksynyt ja katsoo ympärilleen,
        kunnes jokin tulee häntä takaa ja katuu siihen paikaan.
        Jari huutelee katin perään, ja kompastuu.
        Jari katsoo mihin kompastui, jari katsoo tarkemmin käsiään jotka ovat aivan veriset, ja näkee katin ruumiin, ja ri säikähtää ja lähtee juoksemaan kohti mökkiä jonka terassilla seisovat Ani ja noora.
        he kysyvät mitä on tapahtunut ja näkevät jarin veriset kädet ja paidan.
        He vievät jarin sisään ja jukkis tulee piakalle ja rupeaa rähjäämään jarille retuttaen samalla.
        Jari ei puhu mitään, hän vain katsoo tyhjään ja on hiljaa.

        Jukkis ja markku vihjailevat jarille että onko hän tappanut katin (kati on jukkiksen sisko)
        Noora ja markku ottavat taskulamput käteen ja lähtevät ulos etsimään katin ruumista varmistaakseen että onko tämä vain sairasta pilaa.
        Jukkis heittää Jarin pimeään komeroon ja laittaa sen lukkoon. Jukkis kieltää ania avaamasta missään tapauksessa ovea. Jarin ääni kantautuu koko mökkiin ja ulos, hän huutaa ja lyö komeron ovea päästäkseen ulos.Myöhemmin markku ja noora palaavat ulkoa ja ilman yhtäkää katin ruumiista.
        Ani huomaa jonkin nyt olevan vinossa, Jari hän ei huuda enää, ani avaa komeron oven ja kiljaisee säikähdyksestä. Jarin silmät ovat kauhusta kankeat
        ja ruumis on kalpea kuin lumi, aivan kuin jari olisi kuollut omaan pelkoonsa............

        ja lisää tulee en viitti kirjoittaa nyt kaikkea jos nyt et tuukkaa mukaan tässä vielä vähän juttua, he kuolevat omaan pelkooonsa esim:

        Ani:kipu(viilltää ranteet auki)
        Jari:pimeän ahtaanpaikan kammo
        Noora:hukkuminen(tukehtuu)
        Kati:kaikki pelottavat asiat
        Jukkis:?
        Markku:?

        no noille mun pitää vielä miettiä........
        ilmoita jos on ideoita tai jos ei kiinnosta enää.

        =D *reps*
        Hahahahahahaha


    • Minä Tampere

      Onko teidän leffa valmis? Oletteko osallistuneet sillä kilpailuun?

      DV-Videolehdessä on kilpailu itsetehdyille elokuvilla. Osallistumismaksua ei ole. Kilpailufilmien jättöaikaa on 15.10.2004 asti.

      Pääpalkintona videoprojektori arvoltaan 1600 euroa. Palkinnot yhteensä 3800 euroa. Tarkemmat ohjeet lehdessä.

    • Amblin

      MIks kukaan ei soita paikalle ambulanssia kun jari on kuollut? Ps. Luulin et toi sun elokuvas on surkee, mut luin ton synopsiksen ni se vaikuttiki ihan hyvältä jännäriltä. Toivottavasti saat projektis toteutumaan!

      • movie-girll 88

        oih...sori oO en ollut hu8oamnnut että oli tullut viesti X(
        ja........ööh.....toi elokuva on jo historiaa
        ja kehittelen veljeni ja kavereitten kanssa uutta..........ja PAREMPAA XD
        veli kun opiskelee media-assistentiksi ja niin kuin minäkin....voimme editoida elokuva kotonakin :)


      • movie-girl 88

        niin .no.se elokuva olis kyllä ollut SUORASTAAN PASKA!!! XD

        teemme elokuvaa joka sijouttuu nouren tytön "omaan mailmaan" ...hän käyttää huumeita joten...
        UPS!! enpäs kerro enempää XD

        mutta ehi...jos olet ii2.org:ssa
        niin tule puhumaan vaikka mulle :)
        sillä mielipiteitä kaivataan.
        Minun niemni on siellä BarbieKiller


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe