Iloista isänpäivää

meille kaikille

sateenkaariperheen toisille osapuolille, entisille ja nykyisille!

20

2410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloista

      vanhempainpäivää kaikille vanhemmille tänään, huomenna ja kaikkina tulevina päivinä!

    • ohikulkenut heteromies

      Vaikka sateenkaariperheessä en eläkään.

      Lapset olivat tehneet tosi upean kakun ja tuoneet kukkia.

      Pääruokana ankanrintaa kirsikkakastikkeessa, picciocci-perunoita ja caponata-vihanneksia, juomana talon viimeinen grand cru -viinipullo.
      Mitäpä noista säästämäänkään.

      Elämä on toisinaan ihan mukavaa.

      • Analyyli

        Muuten ihan kiva viesti ja ihan kivaa jos sinulla on lapsia, olit sitten isä, äiti, vaari tai kummi, mutta tuo kirsikkakastike on outo. Varmaankin hyvää, sitä en kiellä, mutta taisit mainita asian jo jokunen aika sitten aivan toisessa yhteydessä, eikä sun imagoon täällä oikein istu jankttuaminen joten tämä kirsikkakastike nakertaa nyt jo sun uskottavuutta. Skarppaa!


      • ohikulkenut heteromies
        Analyyli kirjoitti:

        Muuten ihan kiva viesti ja ihan kivaa jos sinulla on lapsia, olit sitten isä, äiti, vaari tai kummi, mutta tuo kirsikkakastike on outo. Varmaankin hyvää, sitä en kiellä, mutta taisit mainita asian jo jokunen aika sitten aivan toisessa yhteydessä, eikä sun imagoon täällä oikein istu jankttuaminen joten tämä kirsikkakastike nakertaa nyt jo sun uskottavuutta. Skarppaa!

        Olen pahoillani, mutta kirsikkakastike (tai punaviinimarjakastike tai joku muu vastaava) todellakin on varsin hyvä ja helppo lisäke ankalle tai lampaalle.

        Mutta oikein mukavaa että joku jaksaa minun kirjoitteluitani seurata. :-)


      • ohikulkenut heteromies
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta kirsikkakastike (tai punaviinimarjakastike tai joku muu vastaava) todellakin on varsin hyvä ja helppo lisäke ankalle tai lampaalle.

        Mutta oikein mukavaa että joku jaksaa minun kirjoitteluitani seurata. :-)

        kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa.

        Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.


      • ohikulkenut heteromies
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa.

        Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.

        Tosiaan nimmarille on myös harvemmin käytetty kirjoitustapa, anaali-tikka. :-)


      • läskisoosia

        ja kirnupiimää,jälkkärinä valion vaniljajäätelöä.


      • ohikulkenut heteromies
        läskisoosia kirjoitti:

        ja kirnupiimää,jälkkärinä valion vaniljajäätelöä.

        Olen loistava kokki.

        Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.


      • Analyyli
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Tosiaan nimmarille on myös harvemmin käytetty kirjoitustapa, anaali-tikka. :-)

        Mutta, mutta, nikkini lähtökohdat eivät ole sinun peräaukkotieteesi mukaisia, vaan pohjautuvat leikkimieliseen tytön ja pullasorsan risteymään. Oikeastaan nikkini kirjoitetaan Anas-lyyli, mutta tuo toinen vaihtoehto on nopeampi ja kaikin puolin selkeämp sekä soveliaampi tyttöjen silmille. Ihan mukavaa muuten että kirjoitukseni sai aikaan näin monta kommenttia sinulta, tärkeältä ihmiseltä.


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Olen loistava kokki.

        Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.

        Paistinkääntäjäksihän tuo itseään on kehunut...


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Olen loistava kokki.

        Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.

        Et sinä valkkuMoktar mikään mainio kokki ole. Unissasi vaan.


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Olen loistava kokki.

        Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.

        Nauretaan yhdessä juttujasi, Moktar. ;)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paistinkääntäjäksihän tuo itseään on kehunut...

        Moktar.Gubta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä valkkuMoktar mikään mainio kokki ole. Unissasi vaan.

        Hahhahhaaaaaa!


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa.

        Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.

        https://postimg.cc/DJSj1ZBv

        "kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa."



        ja loput maahanmuuttopalstalla Moktarina...


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa.

        Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.

        Ja puolet s24 maahanmuuttopalstalla...


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Olen loistava kokki.

        Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.

        Moktar, sinä olet pelkkä tuhatnimimerkkinen trolli.


      • Anonyymi
        ohikulkenut heteromies kirjoitti:

        Olen loistava kokki.

        Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.

        Paistinkääntäjäksi itseäsi oot kehunut!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moktar.Gubta!!!!

        Saman asian huomasin :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe