sateenkaariperheen toisille osapuolille, entisille ja nykyisille!
Iloista isänpäivää
21
1808
Vastaukset
- iloista
vanhempainpäivää kaikille vanhemmille tänään, huomenna ja kaikkina tulevina päivinä!
- ohikulkenut heteromies
Vaikka sateenkaariperheessä en eläkään.
Lapset olivat tehneet tosi upean kakun ja tuoneet kukkia.
Pääruokana ankanrintaa kirsikkakastikkeessa, picciocci-perunoita ja caponata-vihanneksia, juomana talon viimeinen grand cru -viinipullo.
Mitäpä noista säästämäänkään.
Elämä on toisinaan ihan mukavaa.- Analyyli
Muuten ihan kiva viesti ja ihan kivaa jos sinulla on lapsia, olit sitten isä, äiti, vaari tai kummi, mutta tuo kirsikkakastike on outo. Varmaankin hyvää, sitä en kiellä, mutta taisit mainita asian jo jokunen aika sitten aivan toisessa yhteydessä, eikä sun imagoon täällä oikein istu jankttuaminen joten tämä kirsikkakastike nakertaa nyt jo sun uskottavuutta. Skarppaa!
- ohikulkenut heteromies
Analyyli kirjoitti:
Muuten ihan kiva viesti ja ihan kivaa jos sinulla on lapsia, olit sitten isä, äiti, vaari tai kummi, mutta tuo kirsikkakastike on outo. Varmaankin hyvää, sitä en kiellä, mutta taisit mainita asian jo jokunen aika sitten aivan toisessa yhteydessä, eikä sun imagoon täällä oikein istu jankttuaminen joten tämä kirsikkakastike nakertaa nyt jo sun uskottavuutta. Skarppaa!
Olen pahoillani, mutta kirsikkakastike (tai punaviinimarjakastike tai joku muu vastaava) todellakin on varsin hyvä ja helppo lisäke ankalle tai lampaalle.
Mutta oikein mukavaa että joku jaksaa minun kirjoitteluitani seurata. :-) - ohikulkenut heteromies
ohikulkenut heteromies kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta kirsikkakastike (tai punaviinimarjakastike tai joku muu vastaava) todellakin on varsin hyvä ja helppo lisäke ankalle tai lampaalle.
Mutta oikein mukavaa että joku jaksaa minun kirjoitteluitani seurata. :-)kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa.
Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin. - ohikulkenut heteromies
kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa.
Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.Tosiaan nimmarille on myös harvemmin käytetty kirjoitustapa, anaali-tikka. :-)
- läskisoosia
ja kirnupiimää,jälkkärinä valion vaniljajäätelöä.
- ohikulkenut heteromies
läskisoosia kirjoitti:
ja kirnupiimää,jälkkärinä valion vaniljajäätelöä.
Olen loistava kokki.
Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä. - Analyyli
Tosiaan nimmarille on myös harvemmin käytetty kirjoitustapa, anaali-tikka. :-)
Mutta, mutta, nikkini lähtökohdat eivät ole sinun peräaukkotieteesi mukaisia, vaan pohjautuvat leikkimieliseen tytön ja pullasorsan risteymään. Oikeastaan nikkini kirjoitetaan Anas-lyyli, mutta tuo toinen vaihtoehto on nopeampi ja kaikin puolin selkeämp sekä soveliaampi tyttöjen silmille. Ihan mukavaa muuten että kirjoitukseni sai aikaan näin monta kommenttia sinulta, tärkeältä ihmiseltä.
- Anonyymi
Olen loistava kokki.
Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.Paistinkääntäjäksihän tuo itseään on kehunut...
- Anonyymi
Olen loistava kokki.
Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.Et sinä valkkuMoktar mikään mainio kokki ole. Unissasi vaan.
- Anonyymi
Olen loistava kokki.
Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.Nauretaan yhdessä juttujasi, Moktar. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nauretaan yhdessä juttujasi, Moktar. ;)
Nauretaan yhdessä https://keskustelu.suomi24.fi/t/12728259/minnekkas-ne-valuuttakauppiaan-viestit-havisivat#comment-120264630 Nauretaan yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistinkääntäjäksihän tuo itseään on kehunut...
Moktar.Gubta!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä valkkuMoktar mikään mainio kokki ole. Unissasi vaan.
Hahhahhaaaaaa!
- Anonyymi
Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.https://postimg.cc/DJSj1ZBv
"kun noin puolet elämästäni vietän sijoitusasioiden kimpussa."
ja loput maahanmuuttopalstalla Moktarina... - Anonyymi
Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.Ja puolet s24 maahanmuuttopalstalla...
- Anonyymi
Olen loistava kokki.
Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.Moktar, sinä olet pelkkä tuhatnimimerkkinen trolli.
- Anonyymi
Niissä piireissä "analyytikko" lyhennetään muotoon "anaali" eikä "analyyli" ja analyysi kirjoitetaan anal-lys. Kunhan mainitsin.Buahhahhahhaaa Moktar!!!!
- Anonyymi
Olen loistava kokki.
Pystyn tekemään jopa läskisoosista gourmet-ruokaa, sinäkin pystyt jos hakusanalla sipatti löytyy reseptejä.Paistinkääntäjäksi itseäsi oot kehunut!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moktar.Gubta!!!!
Saman asian huomasin :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737