KaraFun-

sösö

KaraFun ohjelman mukana tuli KaraFun Editor. Miten KaraFun Editorilla voi tehdä itse karaoke lauluja sanoituksen kanssa? Kerro tai kerro joku sivu missä on suomenkieliset ohjeet. Olen huono englannissa.

4

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjelmaan karafun

      Itse mä kun avaan editorin niin valikossa Project/music source ja laitan rastin kohtaan link the music source ja sit aukee kansio jossa musiikkitiedostoja mp3:sia..noh etsin biisin josta ite rakenna karaoke version ja kun biisi valittu niin ok

      Ja sitten niiden sanoituksien tekemiseen..ohjelmassa on 2 kohtaa(track) editorissa eli päällimmäinen -Background- ja siitä seuraava -Vertical Text- ja tosin niitä trackkeja voi lisätäkin add track..mut nyt itse tekstien laittamiseen musiikkiin..
      Klikkaa hiirellä alue -Vertical Text- eli se on väriltään keltainen kun aktivoit hiirellä sen..Sitten klikkaa sitä hiiren vasemmalla 2kertaa eli tuplaklikkaus ja näin siihen aukeaa uusi ikkuna(Text Edition) johon kirjoitat ne laulun sanat jotka aiot tekemääsi biisiin laittaa...Muista tämä kohta kun asettelet sanoja että tätä merkkiä vinoviivaa / kannattaa käyttää tavujen välissä jos sana venyy laulussa pitkäksi..mut kyllä sä opit...

      Eli nyt kun sinulla on sanoja Text Edition ikkunassa sit vaan painat ok ja alat rullaamaan(play) biisiä eli space nappi se pitkä sellainen on nopein keino käynnistää ja pysäyttää laulu
      eli kohta johon sanan laitat..ja kun sinulla on se vertical text aktivoituna niin hiiren oikealla keltaisella alueella Add a synchronization tai Ins näppäimellä lisäät sanan kyseiseen biisin kohtaan ja nyt kun sinulla on sana jo paikoillaan vertical text editorissa niin hiiren vasemmalla sinä voit jo sitä liikuttaa mikäli sana ei tullut oikeaan kohtaan..

      Okei toivottavasti pääset alkuun näillä neuvoilla..voi olla että kerroin hieman hankalasti ja monimutkaisesti mutta voin neuvoa lisää jos apua kaipaat...itselllänikin tää ohjelma on opettelu asteella ja kun en löytänyt suomenkielisiä ohjeita mistään niin päätin kokeilla ja alkaa leikkimään ohjelmalla niin sitten minulla alkoi selvitä miten siinä homma toimii..

      • sösö

        En oikein tajunnut sitä juttuu mutta voisin mäkin kokeilla sitä sinun tyyliäsi että kokeilen vaan kaikkea.


      • jasmikki

        no kun niitä karaoke videoita tekee haluamastaa mp3 vaikkapa niin saako siitä biisistä pois vokaalia siis sitä artistin ääntä ja jos niin miten


      • Reska
        jasmikki kirjoitti:

        no kun niitä karaoke videoita tekee haluamastaa mp3 vaikkapa niin saako siitä biisistä pois vokaalia siis sitä artistin ääntä ja jos niin miten

        Ei saa laulajaa pois


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe