moi kanniskelin taas muutamilla jahtireissuilla täysmittaista kivääriä selässä repun kaverina ja tuli mieleen että oiskohan siitä jenkkien taittuvasta thopson centeristä linnustukseen , ase on melko kevyt ja taittuis reppuun kivasti.
sellasen jos ottais esim kaliperissa .243
mutta tekeekö värkillä mitään esim millanen lie laukaisu ja millaista kasaa moinen kivääri käy
jos jollakulla kokemusta aseesta niin kiitollisna lueskelen..
reppukivääri thopson
9
3014
Vastaukset
- sepi
niin oikeammin aseen nimi lienee thompson center.
- hillbergmounting iliman kir...
.243 Win kaliperisena. Olisi ostettava isoveli Encore.
Minulla itselläni T/C Contender ja uudemmalla G2-koneistoilla useampikin piippu. Lintukiväärikaliperisena on .223 Rem. Erittäin tarkka varsinki kun itse lataan patruunani. Luotivalikoima laaja ja patruunat halvempia kuin 243:n. .223- valtaa nykyisin selvästi alaa .222 Rem kaliperilta. On ostettava custom piippu jas haluaa .22;n.
www.tcarms.com www.bullberry.com www.eabco.com www.bellmtcs.com/store/index.php - mercedesglk
hillbergmounting iliman kir... kirjoitti:
.243 Win kaliperisena. Olisi ostettava isoveli Encore.
Minulla itselläni T/C Contender ja uudemmalla G2-koneistoilla useampikin piippu. Lintukiväärikaliperisena on .223 Rem. Erittäin tarkka varsinki kun itse lataan patruunani. Luotivalikoima laaja ja patruunat halvempia kuin 243:n. .223- valtaa nykyisin selvästi alaa .222 Rem kaliperilta. On ostettava custom piippu jas haluaa .22;n.
www.tcarms.com www.bullberry.com www.eabco.com www.bellmtcs.com/store/index.phpTerve.Aikaa mennyt,mutta tiedätkö missä aseesi on ja jotain numeroita.olen etsinyt contenderin g2 kivääriini oikeaa lintu kaliberia 223 rem kun sairauden johdosta halvaantui toinen jalkani ja minusta tuli passimies kanalintu metsästäjä.maksaisin hyvän hinnan.0405614002 jaakko.
- sepi
kiitoksia vastauksesta ja kiva kuulla että ase on tarkkakäyntinen, harmi vaan että asetta ei ole saatavilla, häsläävät jotain siellä jenkkilässä eivätkä saa toimitettua maahantuojalle mitään.
- hillbergmounting
Pistooleita ainakin käytettetyinä. Olisiko maahantuojalla samaan koneistoon karbiinitukki tai jopa piippu.
Jenkeissä keskustelupalstoja missä T/C-tyypit myyvät kamojaan. Olen ostellut sieltä yhtä jä toista lupavapaata kuten pistoolokahvoja ja kiikareita. Asesepät voivat pistoolopiipun "baskyyliin" istuttaa kivääripiipun. Tarvitset siten vain kariinitukin. Hätätilassa etutukiksi käy pistoolipiipun etutukki. - Hill........
hillbergmounting kirjoitti:
Pistooleita ainakin käytettetyinä. Olisiko maahantuojalla samaan koneistoon karbiinitukki tai jopa piippu.
Jenkeissä keskustelupalstoja missä T/C-tyypit myyvät kamojaan. Olen ostellut sieltä yhtä jä toista lupavapaata kuten pistoolokahvoja ja kiikareita. Asesepät voivat pistoolopiipun "baskyyliin" istuttaa kivääripiipun. Tarvitset siten vain kariinitukin. Hätätilassa etutukiksi käy pistoolipiipun etutukki.
- thompsoncenter
ostaisin contenderiin g 2 30-30 kal.piipun jos löytyisi.
myös muut piiput kelpaa.
0405614002 numerosta löydyn. - Rovaniemi
Löytyiskö tomsson centterin reppumalliin 223 kivääripiippua olisin kiinnostunut kovasti
- Karjaa
Kyllä noihin piippuja saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758