reppukivääri thopson

sepi

moi kanniskelin taas muutamilla jahtireissuilla täysmittaista kivääriä selässä repun kaverina ja tuli mieleen että oiskohan siitä jenkkien taittuvasta thopson centeristä linnustukseen , ase on melko kevyt ja taittuis reppuun kivasti.
sellasen jos ottais esim kaliperissa .243
mutta tekeekö värkillä mitään esim millanen lie laukaisu ja millaista kasaa moinen kivääri käy
jos jollakulla kokemusta aseesta niin kiitollisna lueskelen..

9

2774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

      niin oikeammin aseen nimi lienee thompson center.

      • hillbergmounting iliman kir...

        .243 Win kaliperisena. Olisi ostettava isoveli Encore.
        Minulla itselläni T/C Contender ja uudemmalla G2-koneistoilla useampikin piippu. Lintukiväärikaliperisena on .223 Rem. Erittäin tarkka varsinki kun itse lataan patruunani. Luotivalikoima laaja ja patruunat halvempia kuin 243:n. .223- valtaa nykyisin selvästi alaa .222 Rem kaliperilta. On ostettava custom piippu jas haluaa .22;n.
        www.tcarms.com www.bullberry.com www.eabco.com www.bellmtcs.com/store/index.php


      • mercedesglk
        hillbergmounting iliman kir... kirjoitti:

        .243 Win kaliperisena. Olisi ostettava isoveli Encore.
        Minulla itselläni T/C Contender ja uudemmalla G2-koneistoilla useampikin piippu. Lintukiväärikaliperisena on .223 Rem. Erittäin tarkka varsinki kun itse lataan patruunani. Luotivalikoima laaja ja patruunat halvempia kuin 243:n. .223- valtaa nykyisin selvästi alaa .222 Rem kaliperilta. On ostettava custom piippu jas haluaa .22;n.
        www.tcarms.com www.bullberry.com www.eabco.com www.bellmtcs.com/store/index.php

        Terve.Aikaa mennyt,mutta tiedätkö missä aseesi on ja jotain numeroita.olen etsinyt contenderin g2 kivääriini oikeaa lintu kaliberia 223 rem kun sairauden johdosta halvaantui toinen jalkani ja minusta tuli passimies kanalintu metsästäjä.maksaisin hyvän hinnan.0405614002 jaakko.


    • sepi

      kiitoksia vastauksesta ja kiva kuulla että ase on tarkkakäyntinen, harmi vaan että asetta ei ole saatavilla, häsläävät jotain siellä jenkkilässä eivätkä saa toimitettua maahantuojalle mitään.

      • hillbergmounting

        Pistooleita ainakin käytettetyinä. Olisiko maahantuojalla samaan koneistoon karbiinitukki tai jopa piippu.
        Jenkeissä keskustelupalstoja missä T/C-tyypit myyvät kamojaan. Olen ostellut sieltä yhtä jä toista lupavapaata kuten pistoolokahvoja ja kiikareita. Asesepät voivat pistoolopiipun "baskyyliin" istuttaa kivääripiipun. Tarvitset siten vain kariinitukin. Hätätilassa etutukiksi käy pistoolipiipun etutukki.


      • Hill........
        hillbergmounting kirjoitti:

        Pistooleita ainakin käytettetyinä. Olisiko maahantuojalla samaan koneistoon karbiinitukki tai jopa piippu.
        Jenkeissä keskustelupalstoja missä T/C-tyypit myyvät kamojaan. Olen ostellut sieltä yhtä jä toista lupavapaata kuten pistoolokahvoja ja kiikareita. Asesepät voivat pistoolopiipun "baskyyliin" istuttaa kivääripiipun. Tarvitset siten vain kariinitukin. Hätätilassa etutukiksi käy pistoolipiipun etutukki.

        http://www.tcarms.com/firearms/encore.php


    • thompsoncenter

      ostaisin contenderiin g 2 30-30 kal.piipun jos löytyisi.
      myös muut piiput kelpaa.
      0405614002 numerosta löydyn.

    • Rovaniemi

      Löytyiskö tomsson centterin reppumalliin 223 kivääripiippua olisin kiinnostunut kovasti

      • Karjaa

        Kyllä noihin piippuja saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe