tuleeko maksaa pennusta koko summa luovutuspäivänä kun hakee pennun vaikkei rekkareita ole saapunut?
mistä varmistan että pennulleni tulossa rekkarit?
pennun
3
449
Vastaukset
- ...
Kasvattaja on jättänyt itselleen tai jos on ollut fiksu on kopioinut sinulle pentujen rekisteröinti kaavakkeesta oman kopion...
Ja kauppasopimuksen teette tietenkin kennelliiton virallisella kaavakkeella, niin jos rekkareita jostain syystä ei tulekaan, niin kauppa voidaan purkaa.- kolmikko
Useimmilla kasvattajilla on antaa pennun rekisterikirja jo ostettaessa pentua.
Jos näin ei ole ja rek.todistus luvataan lähettää jälkikäteen niin _viisainta_ on soittaa Kennelliittoon ja tiedustella josko ko. kasvattaja on lähettänyt pentuerekisteri-ilmoituksen. - myöhässä
kolmikko kirjoitti:
Useimmilla kasvattajilla on antaa pennun rekisterikirja jo ostettaessa pentua.
Jos näin ei ole ja rek.todistus luvataan lähettää jälkikäteen niin _viisainta_ on soittaa Kennelliittoon ja tiedustella josko ko. kasvattaja on lähettänyt pentuerekisteri-ilmoituksen.Ja tuskin enää saa papareita luovutushetkellä kun katsoo Kennelliiton uusia muutoksia...!Itse kasvattajana paperit tulee sitten kun hinta on kokonaan maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236850Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284328- 343176
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1793047- 101998
- 821754
- 1501634
- 1471632
- 121568
- 221510