Pallo suoraan munille.

Urheilija

Oli liikuntatunti. Poikien liikuntaopettaja oli sairaana, joten tyttöjen liikunnanopettaja piti meille pojille liikuntaa. Pelattiin salibandya.

Yhtäkkiä sain pallon tavallisessa pelitilanteessa suoraan munille. Päästin suustani muutamat kirosanat puoliksi nauraen. Siitä lähdin kävelemään vaihtoon. Vaihtopenkillä istuin. Tunsin sen tasoista kipua että ei hyvä juttu ei.

Tyttöjen liikunnanopettaja (nuoren tuntuinen,vaalea hiuksinen,hoikka ja hyvä vartaloinen, niin kuin liikunnanopettajan kuuluukin olla)taisi nähdä pelitilanteen ja huomasi kun tunsin vieläkin kipua. Hän tuli luokseni ja sanoi "tuus mukaan, käydää tuolla". Hän ohjasi minut poikien suihku/vessa huoneeseen mikä oli lähellä liikuntasalia.

Oven vedettyä kiinni hän kysyi "kävikö pahasti?" vastasin "joo tuntuihan se." Ja hän jatkoi kysymistä katsoen nopeasti housuihini "sattuuks se?" "Joo, kyllä se sattuu". Hän mietti hetken ja sanoi "odotas, mä käyn hakemassa pyyhkeen."

Tultuaan takaisin hän laittoi pyyhkeen suihkun alle ja kasteli sen kylmällä vedellä ja sanoi: "Ota vaan ne housut pois jos ne kiristää sitä." Otin pelishortsit pois jaloistani, mutta jätin kuitenkin kalsarini päälle.Minulla seisoi jo.

Hän pyysi minua mennä makaamaan pitkälle penkille ja että koittaisin rentoutua. "painetaan tällä vähän sitä, niin ehkä se vähän rauhottuu" ja pudotti varovasti kalsarini polvien kohdalle ja laittoi samantien pienen pyyhkeen penikseni päälle kevyesti. Hän yritti tehdä tämän mahdollisimman nopeasti ja yritti olla katsomatta sitä. Ja varmisti ettei se paina liikaa. Ja sanoi käyvansa kurkkaamassa mitä liikuntasalissa tapahtuu ja että tulee kohta takaisin.

Hetkeä myöhemmin hän tuli takaisin, kysellen miltä tuntuu nyt. Vastin niin kuin asia oli "No ei oo paljon parantunu" ja kysyi heti perään; "olenko hikinen" vastasin joo. Ja hän sanoi, että tehdään niin, että käydään suihkussa ja käyt näyttämässä tota lääkärissä.

Kun olin riisuutut aivan alasti, hän pyysi minua suihkun luokse.Yllätyin, ettei minua jännittänyt enempää. Muna seisoi, mutta ei niin paljon kun uskoisi.

Hän kysyi että "sattuuko siihen jos vedellä kastelee sitä" ja vastasin "joo", kyl varmaan. Hän sanoi että "sitten se pitäisi suojata jollain."

Hän päätti, että minä huolehdin että se ei kastu ja hän huuhtelisi minut. Suojasin käsilläni alapään kun hän huuhteli selkäni ja yläosani. Kiihotuin lisää, kun hän tuli alemmaksi suihkun kanssa ja pesi huuhteli polvesta alas päin. Tiesin mitä oli tulossa. Hän nousi suihkun kanssa ylemmäksi ja tunsin kun hän pesi takapuoltani ja pyysi että avaan jalkojani ja huuhteli kivespussini takaata päin. Kiihotuin ja hän pyysi että käännyn ja sanoi että voit ottaa kädet pois edestä ja antoi vesihanan minulle ja sanoi" huuhteletko vielä vähän noita karvoja ja haarojas niin oot sitten puhdas lääkärille mennessäs. Huuhtelin alapääni huolella ja hän katseli peilin kautta kun nostin penistäni ja huuhtelin jalkavälini.

Hän heitti minulle pyyhkeen. Kuivasin itteni huolellisesti. Mutta en voinnut kaluani pyyhkiä, se oli niin herkkä pienellekkin kosketukselle, joten jätin sen märäksi. Puin päälle vaatteet. Ja hän sanoi: "laitetaas tätä siihen vähän" ja toi jotain hoitoainetta. Ja hän avasi farkkujen vetoketjun ja nosti varovasti penikseni ulos. Ja voiteli siihen paksusti voidetta. Hän taisi oikein nauttia siitä ja kysyi "onhan kivespussit ihan kunnossa" ja vastasin on on.. Ja hän tunki kätensä pidemmälle housuihini ja tunsin hänen kätensä kun ne koskivat kivespussejani.

Hetken päästä lähdin kävelemään kohti lääkäriä.

4

7734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasa

      mulla alkoi seistä kun luin tota

      • joo...

        ...PASKA!!! VITUSTA REVITTY


      • Viisas Mies
        joo... kirjoitti:

        ...PASKA!!! VITUSTA REVITTY

        Miks et sit tehny mitään myöhemmin jos se kerta oli kiinnostunut urpo!!!


    • ei millään

      mutta ei tästä tullu ees kiihottuneeks...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe