Lukekaas

asdzxc

7

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoraselkäinen mies

      ReiskaS on urheilullinen, hyvillä elämäntavoilla varustettu tyypillinen ladailija.

      Ei mene Reiskan rahat turhiin korjauskustannuksiin, niin on vara harrastaa elämysmatkailua. Kunto on myös kova, kun on reiskalla elämässä aikaa myös muulle kuin työnteolle.

      Sellaisia me ladistit olemme. Alkaa tämä kohta valjeta muillekin, mutta aikaa se vie.

      Sitten on nämä ladan parjaajat, jotka istuvat niska limassa toimistotyössä haaveillen paremmasta elämästä, mutta tekevät sen perusvirheen, että tuhlaavat rahansa uuteen autoon, jotta pysyvät naapurien statusasteikolla edes puolivälissä. Sitten sitä kallista kotteroa palvotaan ja puunataan, kun voisi silläkin rahalla reissata ja nähdä "mualimoo", kuten se entinen jätkä lottomainoksessa.

      • samaamieltä,että peltikasoja

        on turha ihannoida.Kivempaa vaimon kanssa etelän huumassa vuosittain ja huippumökillä kesäisin


    • fillari...

      parempi, laadukkaampi ja luotettavampi kuin Lada. Usein sillä joutuu ajamaan pakostakin kun Lada on levinnyt.

    • Niin jokainen valitsee itse mihin euronsa työntää. Meikäpoika ei rahaa laita ulos sateeseen seisomaan tojotan muodossa, jonka arvo tippuu lähes 10€ päivässä, vaan pyöräilyyn. Lada riittää minun ajoihin aivan hyvin.
      Kun naapurit velkakurimuksessa käyvät ulkomailla, niin se tarkoittaa käytännössä reissua Tallinnaan. Kyllä siinä naapureilla taas alaleuka väpättää, kun kuulevat että Reiska pitää kuukauden puolitoista virkavapaata ja käväisee Italiassa pyöräilemässä. No, 2 viikkoa saa sillä kun vaihtaa kesälomarahat vapaaseen ja viikko liukumavapaalla, että viikko-kaksi voi joutua ottamaan palkatonta vapaata. Avot kun tekee kunnolle ja mielenterveydelle hyvää pyöräillä raikkaassa ulkoilmassa.
      Suomessa autoilijoille antaisin 5 arvosanaksi asteikolla 4-10, miten he huomioivat pyöräilijän liikenteessä. Monelle se on yllätys, että vauhtia voi olla 40-50km/h tasamaallakin.

      • "Reiska"

        Siirtynyt virkamieskuntaan, kun ottaa virkavapaata?


    • Ukko siis menetti ladansa ulosottoon, kun ei ollut maksaa 150e laskua. Loput se jäi vielä velkaa.

      Mummo antoi ukolle ilmaiseksi käyttöön vanhan pyöränsä ja nyt ukko yrittää esittää olevansa kovakin pyöräilijä liikkuvansa sillä muutenkin kun tilanteen pakosta.

      • k28

        Jos ukolla olisi ollut kalliimpi ns.länsiauto niin mummo olisi joutunut antaan myös mökkinsä ukolle asunnoksi niin suuret velat on länsiauton pitäjällä.Tiedän kokemuksesta.Ei menny taloa myyntiin kun laitoin ajoissa LADAN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe