Bitte.Auttaisiko joku ja valottaisi Berliinin Jouluaattoillasta.Tiedän , että se on sielläkin perhejuhla.Mutta mitä turisti voi tehdä aattona?Ravintolathan eivät varmaankaan ole kaikki auki?Voiko kirkkoihin mennä illalla tuntematta itseään tunkeilijaksi?Kulkeeko julkinen liikenne ja miten?Danke sehr.
Jouluaatto Berliinissä
2
764
Vastaukset
- taae
Hei!
Vietin mieheni kanssa joulun Berliinissä pari vuotta sitten ja voin suositella lämpimästi! Kaupat toki menevät sielläkin aattona kiinni klo: 13-14, mutta muuten kaupunki on hyvin vilkas ja elävä puoleen yöhön asti! Lähes kaikki ravintolat olivat avoinna ja ihmisiä oli liikenteessä lähes normaali illan tapaan. Hotellimme lähikuppilassa oli pöydissä herkkukorit, joista sai syödä pikkuleipiä, suklaata yms omantunnon mukaan. Joulutorit avautuivat joulupäivänä puoleltapäivin ja olivat täynnä ihmisiä. Aattoillan ravintolan valitsimme umpimähkää ja kuten aluksi mainitsin, valinnan varaa oli! Mukavaa matkaa.- Spandaussa
Kannattaa ehdottomasti käydä Spandaussa joulumarkkinoilla. Ne poikkeavat edukseen suuresti kaupungin keskustassa olevista "vakiomarkkinoista". Spandauhun pääsee metrolla n. puolessa tunnissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059