Uusi muistitikku ei toimi?

alustettavako?

Pitääkö uusi muistitikku alustaa? Ostin PQ1 merkkisen tikun ja kun laitan sen usb-porttiin tulee teksti: "Annetussa levyssä ei ole taltioita, joita Mac OS X voisi lukea. Jos haluat jatkaa kyseisen levyn käyttöä, osoita Ohita." Mutta Ohita ei siis ainakaan auta. En ole ennen tiennyt että muistitikut pitäisi alustaa uutena, enkä uskalla tehdä sitä jos tässä tikussa onkin joku vika ja en sitten saa uutta tilalle jos palautan ja oon tehnyt sille jotain.

2

1968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voit silti toki koettaa alustaa sen, sehän on normaalia käyttöä eikä mitenkään kiellettyä. Lisäksi takuu raukeaa vain jos itse rikot jotain, mikä muistitikun tapauksessa vaatii esimerkiksi vasaran.

• Voi rikkoontua

Tikku voi olla sökö jo uutena. Ei se ole ennen kuulumatonta. Onhan uusista disketeistäkin löytynyt viruksia ja bad sector on ollut enemmän sääntö kuin poikkeus joka paketissa.

Kokeile alustaa ja jos sitten ei toimi niin palauta.
      Takuu, jos sellainen on, raukeaa vain, jos tikku on kokenut mekaanista väkivaltaa tai on karrelle palanut.
      Tikun pitää kestää kaikki se, mitä sille tietikoneella tehdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      7997
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      2929
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      39
      2589
    4. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      25
      2053
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1980
    6. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      78
      1743
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      84
      1638
    8. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      145
      1588
    9. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      343
      1551
    10. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1352
    Aihe