Guinnes storehouse

netistä liput

Tilasin netistä liput...kahteen kertaan : (
Ensin peruin kun tuli security klikki, että ei ole suojattu, että haluanko silti yhdistää (olin jo syöttänyt luottokorttitiedot) ja otin takaisin että en halua. No sitten ajattelin, että onhan sen mentävä läpi ja otin sitten uudelleen continue ja hyväksyin security sivun ja jes, kaikki onnistui! Mutta kun menin sähköpostiin niin siellä on nyt kaksi eri varmistusnumeroa eli olen maksanut liput (2 kpl) kuitenkin kahteen kertaan. (vaikka siis ensimmäistä en mielestäni hyväksynyt).
Luuletteko että suostuvat maksamaan takaisin?
Liput ovat kyllä vuoden voimassa joten jos joku sattumoisin tarvitsee, niin mielelläni myisin nämä halukkaalle, saa minulta vielä jopa vaikka pari euroa edullisemmin : )) (sen nettialennuksen lisäksi).

3

1583

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistui

Ihan vain tiedoksi, että palauttivat toisen summan. : )

• panimosta

miltä sivulta ne varasit,mitä maksoi.entä miten sinne pääsisi o connelilta,tiedätkö

• Kissus
        panimosta kirjoitti:

miltä sivulta ne varasit,mitä maksoi.entä miten sinne pääsisi o connelilta,tiedätkö

En tosin ole ketjun aloittaja, mutta vastaan silti:
        Lippuja saa ostaa tuolta:
        http://www.guinness-storehouse.com/TicketSelection.aspx

Connelilta pääsee kait helpoiten LUASilla kun jää Heustonin rautatien kohdalla pois = eka pysäkki heti joen ylityksen jälkeen.
        Tosin ei tuo kävelymatkakaan pitkä ole. Siitä vaan Liffeyn yli suoraan Trinitylle, kurvaus oikealle ja linnan ohi pienen matkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      598
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      45
      577
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      556
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      496
    Aihe