Kiina mönkkäri

hankinnassa

Mikä noista ois paras hankinta?comanche, bashan, rally?

kestävyys, ajettavuus,Varaosien saanti, viritys jne.

kiitoksia vastauksista!!

30

8937

Vastaukset

  • mistään ajo,kestävyys tai muistakaan ominaisuuksista ei voida puhua kun puhutaan kiinalaisista kömpijöistä.jätä kaupaann ka osta "laatumerkki".saat nautintoa ja rahoillesi vastinetta!

  • Trapper on todella kova peli, ilmeisesti paras näistä. Yamahan ostkin sopii.

    • koitappa asennella niitä jammun osia kiinalaiseen paskaasi,saatat yllättyä pahemman kerran.;)ja sammysatv palstalta voit lukea trapperista enemmän......muunmuassa viallisita kannen tiivisteistä ynnä muista.ei se jammun veroinen ole eikä tule koskaan olemaankaan.nimimerkillä:1000 käyttötuntia 700 grizlyllä


    • yamaha grixzzly kirjoitti:

      koitappa asennella niitä jammun osia kiinalaiseen paskaasi,saatat yllättyä pahemman kerran.;)ja sammysatv palstalta voit lukea trapperista enemmän......muunmuassa viallisita kannen tiivisteistä ynnä muista.ei se jammun veroinen ole eikä tule koskaan olemaankaan.nimimerkillä:1000 käyttötuntia 700 grizlyllä

      Ei ole Jammun veroinen hintakaan !


    • 1000tuntia onnea kirjoitti:

      Ei ole Jammun veroinen hintakaan !

      hieman enemmän niin pelit kestää eikä tarvitte koko ajan parsia kamppeita kasaan.voi keskittyä ajamiseen


    • yamaha grixzzly kirjoitti:

      koitappa asennella niitä jammun osia kiinalaiseen paskaasi,saatat yllättyä pahemman kerran.;)ja sammysatv palstalta voit lukea trapperista enemmän......muunmuassa viallisita kannen tiivisteistä ynnä muista.ei se jammun veroinen ole eikä tule koskaan olemaankaan.nimimerkillä:1000 käyttötuntia 700 grizlyllä

      nuo ovat erimieltä, mikään eikä kukaan ole täydellinen!

      http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?f=25&t=17131


  • minun näkemykseni on että kannattis ostaa ennemmin 15v vanha honda ku nuita kiinan vehkeitä, pitemmälle sillä ajas ku uuella kinuskilla... itellä on Aeon kobra180 sport tieliikenne-kömpijäinen, ja on kyllä meleko olemattomasti tehty ..kerran menny moottorin päästä vetoakseli poikki, nyt on startista rattaat sökönä ja samalla käynnistyspoljin jumittaa että mukava sitä on käyntiin herkutella...nämä viat tähän mennessä ku kilometrejä on n. 2500km... ei niillä mittään tee nuilla kinukoilla... eli osta vaan joku valta merkeistä japsi tai jenkki.. vaikka ei kai niistäkään nykyään tiiä missä ne tehhään, mutta ehkä laadun tarkkailu on tiukempi

  • Helkama ATV 400, valmistaja Jianshe jolla on paljon yhteistyötä Yamahan kanssa. Laitteen suomalainen maahantuoja hoitaa Pohjoismaiden ja Baltian varaosahuollon. Käyttökokemukset ovat odotuksia vastaavat, on 100% työkäytössä. Kestävyys selviää ajan kanssa. Lukisin mielelläni muidenkin kommentteja tuosta kapineesta.

  • Mulla oli ennen rally 250cc TL. se oli kyllä kokolailla surkea peli, mittariin ehti kertyä n. 3000km kun meni koneesta sekä ylä, että alakerta yhtä aikaa... osia kyllä saa mutta tulee kiinalaiselle kilometriä kohti siten paljon hintaa. Kaverilla on on comanche ja se on ollu vielä huonompi, runkokin ruostu pinnastaan kaupasta tuonnin jälkeen alle kuukaudessa, samoin on menny flektiä ja niveltä ja tunteja ei tosiaan ole paljoa takana. Itse jos vielä kiinalaisen ostaisin ostaisin trapperin tai linkun..

    • Käyttäjä itse aiheuttaa noita vikoja. Kaikilla ei ole rahaa tai ei halua maksaa maltaita varsinkin jos käyttö vähäistä, ja vielä haluaa ajella myös tieliikenteessä. Jos nyt haluaa elvistellä jollain kalliimmalla vehkeellä niin pitääkö selata oikein nettikeskustelujakin päästäkseen olematonta egoaan parantelemaan. Jos ajelet oikeilla öljyillä ja muutenkin silloin tällöin vähän viitsit itse tarkkailla mönkkärin kuntoa niin normaalikäytössä kestävät kyllä hintaansa nähden yllättävänkin hyvin. Kohta joku kenellä on velkainen japsimönkkäri niin älähtää taas...


    • usein kirjoitti:

      Käyttäjä itse aiheuttaa noita vikoja. Kaikilla ei ole rahaa tai ei halua maksaa maltaita varsinkin jos käyttö vähäistä, ja vielä haluaa ajella myös tieliikenteessä. Jos nyt haluaa elvistellä jollain kalliimmalla vehkeellä niin pitääkö selata oikein nettikeskustelujakin päästäkseen olematonta egoaan parantelemaan. Jos ajelet oikeilla öljyillä ja muutenkin silloin tällöin vähän viitsit itse tarkkailla mönkkärin kuntoa niin normaalikäytössä kestävät kyllä hintaansa nähden yllättävänkin hyvin. Kohta joku kenellä on velkainen japsimönkkäri niin älähtää taas...

      Kinkki on kuin Lada aikanaan. Kun huoltaa, ei rääkkää konetta, tai muutenkaan rääkkää tappiin asti, niin on ainakin omat kestänyt [toitaiseksi). Pohdi enemmän käyttötarkoitusta 2-veto, 4-veto, vetäminen, tie, metsätie, muta-extreme, ammatti, satunnainen, jne. Itsellä oli ensin Rally, nyt CF-moto. T.Satunnainenmetsätyöläinenjakaupassakävijä


    • usein kirjoitti:

      Käyttäjä itse aiheuttaa noita vikoja. Kaikilla ei ole rahaa tai ei halua maksaa maltaita varsinkin jos käyttö vähäistä, ja vielä haluaa ajella myös tieliikenteessä. Jos nyt haluaa elvistellä jollain kalliimmalla vehkeellä niin pitääkö selata oikein nettikeskustelujakin päästäkseen olematonta egoaan parantelemaan. Jos ajelet oikeilla öljyillä ja muutenkin silloin tällöin vähän viitsit itse tarkkailla mönkkärin kuntoa niin normaalikäytössä kestävät kyllä hintaansa nähden yllättävänkin hyvin. Kohta joku kenellä on velkainen japsimönkkäri niin älähtää taas...

      kyllä se vaan on niin (ainakin osassa kiinan vehkeistä) että vaikka nuita kuin huoltaa ja rassaa ja yrittää laittaa uutta ossaa niin ei niistä taho hyviä saaha millään.. materiaalien laatu on aivan ala-arvoista( esim kevytmetalli osat) jotkut tekniset ratkaisut ei vaan toimi uutenakaan.. ja toisakseen ainakin ennen uusia vehkeitä ajettiin sisään jonkun aikaa ja nyt näyttää siltä ettei nämä kestä edes sitä kilometri/ tuntimäärää joka tulee sis.ajosta.. ja näyttääpä mopo puolella vanha suzuki s1 pöristelevän pitempään ilman pienintäkään laittoa ku monet uudet skootterit.. että jos haluaa pitkäaikaisen ajokamppeen itelle niin ei nuita "kertakäyttö" vempaimia kyllä kannata ajatellakkaan..


    • usein kirjoitti:

      Käyttäjä itse aiheuttaa noita vikoja. Kaikilla ei ole rahaa tai ei halua maksaa maltaita varsinkin jos käyttö vähäistä, ja vielä haluaa ajella myös tieliikenteessä. Jos nyt haluaa elvistellä jollain kalliimmalla vehkeellä niin pitääkö selata oikein nettikeskustelujakin päästäkseen olematonta egoaan parantelemaan. Jos ajelet oikeilla öljyillä ja muutenkin silloin tällöin vähän viitsit itse tarkkailla mönkkärin kuntoa niin normaalikäytössä kestävät kyllä hintaansa nähden yllättävänkin hyvin. Kohta joku kenellä on velkainen japsimönkkäri niin älähtää taas...

      juuri ne joilla ei kiinalasita paskaa kummempaan ole rahaa!miksi ehdointahdoin ostaa paskaa jos pienellä lisäinvestoinnilla saa toimivan pelin.esimerkkinä täysin paska linhai 520 maali jjolla hintaa 6990 euroa.tuohon hintaan saa jo laatupelejä esim 420 honda,500 catti,450 jammu,500 honda ja niin edelleen.miksi siis ostatte näitä kiinalaisia paskoja??????taidatte olla tyhmiä ja tietämättömiä ja juuri sellasia kusipäitähän nämä kinukkien myyjät käyttävät hyväksi!!


    • ja tuo sammyskö sitten on totuus?salli mun nauraa!paskanjauhajia koko palsta täynnä


    • juntta-hannu kirjoitti:

      ja tuo sammyskö sitten on totuus?salli mun nauraa!paskanjauhajia koko palsta täynnä

      taitaa olla "merkki" jälleenmyyjät asialla. Mitä ihmettä se kenellekkään kuuluu,millä toiset ajaa?
      Olisivat onnellisia kun ajavat kalliilla pelillä,ei ymmärrä moista katkeruutta!


    • juttua ! kirjoitti:

      taitaa olla "merkki" jälleenmyyjät asialla. Mitä ihmettä se kenellekkään kuuluu,millä toiset ajaa?
      Olisivat onnellisia kun ajavat kalliilla pelillä,ei ymmärrä moista katkeruutta!

      en osaa sanoa mutta ivaa se kyllä on!!rikaaan ivaa persaukisia kohtaan.oi voi ostin kiinalaisen ja se hajos,mitäs ostit kun tiedät itsekkin ettei ne kestä.kato jostain se halvempi hinta aina juontaa juurensa.pölvästi!


    • huhumylly kirjoitti:

      en osaa sanoa mutta ivaa se kyllä on!!rikaaan ivaa persaukisia kohtaan.oi voi ostin kiinalaisen ja se hajos,mitäs ostit kun tiedät itsekkin ettei ne kestä.kato jostain se halvempi hinta aina juontaa juurensa.pölvästi!

      Mitäs sitten selitellään kun menee kalliimmasta merkkimönkijästä vaikkapa laakeri hajalle ja matka tyssää siihen. Ja pirun kallis remontti edessä. Eikä ollu paljoo ajettu.


    • MO.T kirjoitti:

      Mitäs sitten selitellään kun menee kalliimmasta merkkimönkijästä vaikkapa laakeri hajalle ja matka tyssää siihen. Ja pirun kallis remontti edessä. Eikä ollu paljoo ajettu.

      kuset housuun kun ei muutakaan osata.


    • juntta-hannu kirjoitti:

      ja tuo sammyskö sitten on totuus?salli mun nauraa!paskanjauhajia koko palsta täynnä

      Mutta mulle riittäny vallan hyvin.Kaks kiinalaasta on tällähetkellä skootteri ja tl mönkijä,kuutterilla ajettu karvan yli 3000km eikä mitää vikoja oo ollu samalla variaattorinremmillä aina vaan.mönkkäris 2000 ja toimii ninkun pitääki,lumet ja puut tulee kuskattua köykääsesti ja jos oiken rupee lapsettaan ni vähä möngintääki tietty, järki joukos.Kaikki vehkeethän saa rikki jos haluaa ja on täys tumpelo koneitten kans eikä tairot riitä kunnolla ölijyjen tarkistamiseen.Mulle on tullu sellanen kuva näistä morkkaajista jokka täälä käy asiookseen vittuulemas et osa on näitä just aikuusiän saavuttaneita märkäkorvia joitten ylähuulenpäälle alakanu tuleen ensimmääset heiverööset partakarvat ja jonka merkkivehe taitaa olla iskän ostama.Uskoosin et suurin osa näistä joilla vehkeet ei kestä niin on sellasia joilla järki ja ajotaito ei kohtaa toisiaan,ajetaan reikäpääs eikä tieretä mitä ollaan tekemäs.toki jos ny on ihan pakko sinne suonsilimään tai ojanpohojalle ittensä hieroo kiinni ni si tarvii hommata sellanen laite ja jättää vittuilut vähemmälle.Eihän tavallinen autokaa rallia kestä,sitävarte on si omat vehkeet.Rahasta ei mun hankinnat ollu kiinni mutta totesin et näilläki pärijään ja oon pärijännykki.kiinalaanen on kiinalaanen mutta paliohan nuita nykyään myyrään.maanantaikappaleita on aina merkis ku merkis,kiinalaasis tosin on usiampi maanantai viikos.


    • ne on kirjoitti:

      Mutta mulle riittäny vallan hyvin.Kaks kiinalaasta on tällähetkellä skootteri ja tl mönkijä,kuutterilla ajettu karvan yli 3000km eikä mitää vikoja oo ollu samalla variaattorinremmillä aina vaan.mönkkäris 2000 ja toimii ninkun pitääki,lumet ja puut tulee kuskattua köykääsesti ja jos oiken rupee lapsettaan ni vähä möngintääki tietty, järki joukos.Kaikki vehkeethän saa rikki jos haluaa ja on täys tumpelo koneitten kans eikä tairot riitä kunnolla ölijyjen tarkistamiseen.Mulle on tullu sellanen kuva näistä morkkaajista jokka täälä käy asiookseen vittuulemas et osa on näitä just aikuusiän saavuttaneita märkäkorvia joitten ylähuulenpäälle alakanu tuleen ensimmääset heiverööset partakarvat ja jonka merkkivehe taitaa olla iskän ostama.Uskoosin et suurin osa näistä joilla vehkeet ei kestä niin on sellasia joilla järki ja ajotaito ei kohtaa toisiaan,ajetaan reikäpääs eikä tieretä mitä ollaan tekemäs.toki jos ny on ihan pakko sinne suonsilimään tai ojanpohojalle ittensä hieroo kiinni ni si tarvii hommata sellanen laite ja jättää vittuilut vähemmälle.Eihän tavallinen autokaa rallia kestä,sitävarte on si omat vehkeet.Rahasta ei mun hankinnat ollu kiinni mutta totesin et näilläki pärijään ja oon pärijännykki.kiinalaanen on kiinalaanen mutta paliohan nuita nykyään myyrään.maanantaikappaleita on aina merkis ku merkis,kiinalaasis tosin on usiampi maanantai viikos.

      perseaukinen pohojaalanen väkäleuka.rahasi eivät riittäneet parempaan


    • huhuhuhuh kirjoitti:

      perseaukinen pohojaalanen väkäleuka.rahasi eivät riittäneet parempaan

      pesee kohta merkkivehkeet jokka iskä on ostanu;en viittis laittaa rahaa tuplaten jos saan samat viat kinkkiinki.Ai niin autoki on koreasta ja kaikki toimii.kylllä viirusilimät osaa.Sentakia kai merkkilaitteekki teettää kaikki kiinas ;)


    • kiinan mopo kirjoitti:

      pesee kohta merkkivehkeet jokka iskä on ostanu;en viittis laittaa rahaa tuplaten jos saan samat viat kinkkiinki.Ai niin autoki on koreasta ja kaikki toimii.kylllä viirusilimät osaa.Sentakia kai merkkilaitteekki teettää kaikki kiinas ;)

      montako mönkkäriä on tehty jotta ei oo yhtään kinkki osaa?luulisi et ei ainootakaa.5v ni kinkki pesee kaikki merkki laitteet.sieltä se osaaminen ja taito tulee ja halavalla.


    • ajattelemahan ja ei persauk... kirjoitti:

      montako mönkkäriä on tehty jotta ei oo yhtään kinkki osaa?luulisi et ei ainootakaa.5v ni kinkki pesee kaikki merkki laitteet.sieltä se osaaminen ja taito tulee ja halavalla.

      Oon ite tehnyt kiinan takaveto mönkkärillä 6vuotta lumityöt ja hakenut metsästä puut mielästäni hinta laatusuhde tosi hyvä ketjut talvisin tosin vaatii ,mitänyt öljyt ja suodattimet aikaajoin vaihtanut,ainoat viat korjannut akku ja starttimoottori.Sitä ennen tein samat työt traktori ruohon leikkurilla


  • kiinan peli jos siltä tuntuu,ei ne sen kummosempia vehkeitä oo jos aatellaan kauanko niitä on ollu markkinoilla?varmaan joku 4-5 vuotta,merkkivehkeethän on ollu kauemmin ja ne oli varmaan tullessaan samanmoisia paskoja.eihän mitää voira kehitellä ku käytännön kautta.vanha sanonta pitää paikkansa,köyhän ei kannata halapaa ostaa eli sentakia köyhät ostaa merkkilaiteen.

  • force 450 hinta ja laatu kohtaa parhaiten.on ollut polarista ,honda,jammuja hinta ja laatu eivät todellakaan kohtaa.kiinalainen huippulaatu merkki pesee kaikki muut.ajat ovat muuttuneet.kiinassa tehdään hyviä ja huonoja tuotteita.se on vanhan kansan paskapuhetta että kiinalainen laatutuote ei kestä.sanoohan sen jo kolmen vuoden täys takuu,kysykää mitä kuuluu takuuseen niin tiedätte.jos kiinaa ei olisi maailma olisi nykyään aika ankea paikka.ja tiedoksi että boschin sähkölaitteissakin lukee kiina,ja polariskin tehdään nykyään puolassa.repikää siitä arvostelijat.on meinaan sen verran leluja kuin teillä yhteensä.tiedän mistä puhun.

  • Rallylla ajelin kolme vuotta. Pääosin tienaurausta ja puun ajoa. Hyvä peli noihin töihin, mutta kyllästyin jatkuviin vaihteiden, kytkimen säätöihin ja korjailuihin. Nyt tulossa ns. merkkituote, toivottavasti on varmempi tekniikaltaan.

  • Trapper 550 T3b eps = yritetty käyntiin alle 10* pakkasessa, kun nyt on viikko 8 2018 ja kylmää aamulla yli 20* ja yhä kylmenee. Siksi on useina iltapäivinä yritettty käynnistää sitä lämpötilan ollessa auringon lämmitettyä helmikuun ilmaa ja siten alle 10*. EI KÄYNNISTY. Hiukan jopa lupaili, vaan ei hörähtänyt.. Auton sisätilanlämmittimelläkin mahan alustaa lämmitetty. Mikään ei auta vaikka kuinka lataat akkua. Ison mohlon kuva keltainen on kojetaulussa, vaan ohjekirja ei tunne sitä toimintoa eli ohjekirja on muumio ajalta, se ei ole tämän Trapperin oikea ohjekirja. Uusi laite, vaan sitä ei saa käyntiin viileässä eikä sitä voi käyttää, siistiä, ei tule ajokilometrejäkään mittariin.
    Onnea Trapperin kanssa. Käynnistyykö plussakelissä vai onko mennyt jo rikki?.
    T. Hani Pälkäne.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

  1. 47
    1083
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

    Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    839
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

    Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    20
    407
  4. Vieläkin on taikaa...

    Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    403