Minulla on lippu Ateenasta Katmanduun välilaskulla Bahrainiin, jonne laskeutuminen on illalla seitsemän aikaan, ja lähtö kohti Nepalia seuraavan päivän aamuna. Viisumin Bahrainiin saa ilmeisesti maahan tultaessa, mutta tarvitaanko se siis todella välilaskun kyseessä ollessa? Miten kauan sen hankkimiseen menee, ja missä se järjestyy??
Tarvitaanko välilaskulle Bahrainissa viisumi?
Apua, kiire!
3
1337
Vastaukset
Ethän sinä viisumia tarvitse jos et poistu transit-hallista.
- Apua, kiire!
Lentokentällä voi siis odottaa yön yli?
- suomalainen Bahrainissa
Apua, kiire! kirjoitti:
Lentokentällä voi siis odottaa yön yli?
Hei,
Olet jo tainnut lahtea reissuun, mutta selvennetaan nyt kuitenkin.
Voit yopya kentalla "mukavissa" lentokenttatuoleissa tuolla transit-hallissa. Jos kuitenkin olet paattanyt menna hotelliin yoksi, niin viisumin saat rajaviranomaisilta passin tarkastuksen yhteydessa. Hinta on 5BD:ta (Bahrainin dinaaria) eli 10euroa. Voit myos maksaa euroilla, dollareilla ja, muistaakseni, jopa luottokortilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902