LR-International

utelias

Onko kokemuksia LR-Internationalista. Kuullostaa astetta fiksummalta kuin moni muu vastaava yritys. Vai onko julkisivu vain korea?

43

7450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lillukka

      Hei vaan!
      Tiedättehän moni kakku päältä....
      "toiminut" useita vuosia... Johtaa A. Puusaaren tyyppiset hemmot. LR-International on viime vuosona mennyt ristiin rastiin Suomenmaata.... Lähinnä kotimyyntiä, myyntiä urheiluseuroille ym. Kosmetiikka kyllä laadultaan ihan ok. Yleensähän verkostomarkkinoinnilla myytävät tuotteet ovat ihan ok laadullisesti, mutta tapa millä sitä kauppaa tehdään on sitten toinen juttu. jos haluat lähteä purkkeja kauppaamaan ...niin siitä vaan. Rahan tulo on todella niukkaa. Suurinpiirtein samaa luokkaa kuin Oriflame.

      • myös mukana

        katsoa myös sisälle niin huomaa laadun, joten pelkän ulkokuoren perusteella ei kannata tehdä päätöstä...

        "Johtaa A. Puusaaren tyyppiset hemmot. LR-International on viime vuosona mennyt ristiin rastiin Suomenmaata...."
        -- Kaikilla meillä on vapaat kädet toteuttaa toimintaamme kuten parhaaksi katsomme ( tietysti noudattaen muuten LR:n markkinointisääntöjä ) ja toiset tekee sen tyylikkäämmin kuin toiset. Ei siis tässäkään suhteessa kannata luoda mielipidettään KOKO firmasta pelkästään yhden henkilön perusteella. Meillä on vapaus myös liikkua ja tehdä työtämme missäpäin suomea tahansa. Ei olla sidottu maakuntaan tai kaupunkiin...

        "Rahan tulo on todella niukkaa. Suurinpiirtein samaa luokkaa kuin Oriflame."
        -- Tuotteilla 30 - 40% myyntikate, eli saat jokaisesta myydystä tuotteesta heti tuon verran itsellesi. Lisäksi tietysti muut provisiot. Ei kuukausittaisia pakko - ostoja ja tuote"kampanjatkin" saat päättää itse. Ja tulothan tällaisesa homassa on ihan kiinni omasta aktiivisuudestasi.


      • Manna

        Mä oon Meijun kans melko pitkälle samaa mieltä. LR on sellanen roska sarja ja Puusaaret on mullekin tuttui :-))

        Vertaat sitä Oriflameen. Ihan hyvä vertaus: samaa moskaa kaikki. Olin Osaava nainen messuilla sunnuntaina ja kyllä se Oriflamen osasto oli taas kaamee. Ihan kuin kirppispöytä. Kaikki hujan hajan ja niistä myyjistäkin jo näkee, että ei olla tekemisissä huippusarjan kanssa. Hinnat 3-5 ekee ja sit valehdellaan, et kovasti saadaan provikkaa...ja vitut: mitä provikkaa tommosest saa. Kai nyt huonommankin matskun osaava osaa laskea: ei mitään. Kuten ei LR:ssäkään.


      • Tapsa

        Lopeta unelmointi, raha ei tule tekemättä mitään!
        LR Kauppamarginaali on 40% ja bonukset tilille
        RAHANA 3-21% volyymiarvosta kuukausittain bonustaulukon mukaan. Ei-osto eikä myyntipakkoja.
        Ei tukkupakkauksia. EI HERÄTYSJUHLIA!! Vaan on
        asiallisinta toimintaa missä olen ollut mukana,
        olen ollut aikaisemmin 5 verkostoyrityksessä.
        PS!Tosi tyyllikkäät kuvastot. Saksalaista laatua!


      • Pia

        Oriflame ei ole euroopan isoin suoramyyntiyritys, kuten LR on ja LR:ssä on yli 2000 tuotetta.

        Lisäksi kukaan ei soita että sun pitäsi nyt myydä niin ja niin paljon, eikä myöskään että sun pitäis nyt ostaa tuotteita.

        Mun milestä on hyvä kun tuotteet tulee postiin 2,56 € kuluilla ja on 2 täyttä viikkoo aikaa
        lunastaa paketti. Suosittelen tätä riskitöntä toimintaa ansaita lisätuloja ja ostaa itelle.


      • Älä vertaa
        Manna kirjoitti:

        Mä oon Meijun kans melko pitkälle samaa mieltä. LR on sellanen roska sarja ja Puusaaret on mullekin tuttui :-))

        Vertaat sitä Oriflameen. Ihan hyvä vertaus: samaa moskaa kaikki. Olin Osaava nainen messuilla sunnuntaina ja kyllä se Oriflamen osasto oli taas kaamee. Ihan kuin kirppispöytä. Kaikki hujan hajan ja niistä myyjistäkin jo näkee, että ei olla tekemisissä huippusarjan kanssa. Hinnat 3-5 ekee ja sit valehdellaan, et kovasti saadaan provikkaa...ja vitut: mitä provikkaa tommosest saa. Kai nyt huonommankin matskun osaava osaa laskea: ei mitään. Kuten ei LR:ssäkään.

        Älä vertaa kun et tiedä asioista mitään. Ota selvää asioista ensin. Oletko koskaan nähmytkään
        esim. LR:n kuvastoa, tuskin, sillä se on todella
        laadukas. Ei mikään postimyyntikuvasto.


      • Olen jälleenmyyjänä

        Olen sivutoimisena jälleenmyyjänä lr:ssä ja olen tyytyväinen tuotteisiin sekä yritykseen.
        Olen myynyt aikaisemmin 3-4 muun yrityksen tuotteita ja täytyy käsi sydämmellä sanoa että Saksalaiset osaa tehdä laadukkaita tuotteita. Konttori on Turussa josta tilaan tuotteet ja ne tulee viikossa postiin 2.56 € kuluilla. Helppoa ja
        vaivatonta, ei kukaan soittele että myy. Kuvastot ja materiaalit tulevat Suomenkielisenä suoraan kotiin Turun toimistolta. Takuukin (14 vrk)on sellainen että asiakkaalla palautuksen syy saa olla EI MIELLYTÄ, ja hän saa rahat takaisin!
        On reilu ja asiallinen firma minun mielstäni.
        Konttorissa on palvelupuhelimet ym.


      • Matti Mäenpää

        Michael Schumacher, Anna Kournikova, Boric Becker, Heidi Klum, André Rieu, No Angels jne. tuotesarjat, kyllä on ihme yritys kun on satsanut noin paljon näille julkkiksille???!!! Ja tyhmää myydä Aloe Veraa, joka on saanut Fresenius Instituutin laatusineetin, Brasilialainen tutkija kun sanoi sen vaikuttavan hyödyllisesti vain 60 sairauteen, sairauksia on kuitenkin enemmän. Ja mitä siitä jos monet ansaitsevatkin organisaatiostaan yli 100.000 euroa vuodessa, jotkut jopa pelkkiä vuosibonuksia yli 500.000 euroa. Ja se tanskalaissyntyinen Jahn Bohnkin mokoma ansaitsee miljoonan verran LR-euroja vuodessa. Ja sama peli jatkuu ja paranee vuodesta vuoteen. Ja on se kumma kun tuo yritys on pysynyt pystyssä jo 18 vuotta ja maksavat noin hyviä bonuksia. Tyhmää on ansaita noin paljon. Raha kun ei tee onnelliseksi. Pitäisi varmaan ryhtyä tekemään jotain noita uusia puhelinpuhelu-organisaatioita, sielä on niin mukavaa kun ei tartte niitä unelmia toteuttaa...


      • Maineikas yritys
        Matti Mäenpää kirjoitti:

        Michael Schumacher, Anna Kournikova, Boric Becker, Heidi Klum, André Rieu, No Angels jne. tuotesarjat, kyllä on ihme yritys kun on satsanut noin paljon näille julkkiksille???!!! Ja tyhmää myydä Aloe Veraa, joka on saanut Fresenius Instituutin laatusineetin, Brasilialainen tutkija kun sanoi sen vaikuttavan hyödyllisesti vain 60 sairauteen, sairauksia on kuitenkin enemmän. Ja mitä siitä jos monet ansaitsevatkin organisaatiostaan yli 100.000 euroa vuodessa, jotkut jopa pelkkiä vuosibonuksia yli 500.000 euroa. Ja se tanskalaissyntyinen Jahn Bohnkin mokoma ansaitsee miljoonan verran LR-euroja vuodessa. Ja sama peli jatkuu ja paranee vuodesta vuoteen. Ja on se kumma kun tuo yritys on pysynyt pystyssä jo 18 vuotta ja maksavat noin hyviä bonuksia. Tyhmää on ansaita noin paljon. Raha kun ei tee onnelliseksi. Pitäisi varmaan ryhtyä tekemään jotain noita uusia puhelinpuhelu-organisaatioita, sielä on niin mukavaa kun ei tartte niitä unelmia toteuttaa...

        Iso Saksalainen yritys ja laadukkaat tuotteet.
        Hyvä maine sekä tuotteilla ja yrityksellä.


      • Hyvä maine tuntuu olevan.
        Matti Mäenpää kirjoitti:

        Michael Schumacher, Anna Kournikova, Boric Becker, Heidi Klum, André Rieu, No Angels jne. tuotesarjat, kyllä on ihme yritys kun on satsanut noin paljon näille julkkiksille???!!! Ja tyhmää myydä Aloe Veraa, joka on saanut Fresenius Instituutin laatusineetin, Brasilialainen tutkija kun sanoi sen vaikuttavan hyödyllisesti vain 60 sairauteen, sairauksia on kuitenkin enemmän. Ja mitä siitä jos monet ansaitsevatkin organisaatiostaan yli 100.000 euroa vuodessa, jotkut jopa pelkkiä vuosibonuksia yli 500.000 euroa. Ja se tanskalaissyntyinen Jahn Bohnkin mokoma ansaitsee miljoonan verran LR-euroja vuodessa. Ja sama peli jatkuu ja paranee vuodesta vuoteen. Ja on se kumma kun tuo yritys on pysynyt pystyssä jo 18 vuotta ja maksavat noin hyviä bonuksia. Tyhmää on ansaita noin paljon. Raha kun ei tee onnelliseksi. Pitäisi varmaan ryhtyä tekemään jotain noita uusia puhelinpuhelu-organisaatioita, sielä on niin mukavaa kun ei tartte niitä unelmia toteuttaa...

        Kuulin Saksasta että LR:ään alkaa joka kuukausi
        yli 12000 uutta jälleenmyyjää!! Suomi ja muut
        pohjoismaat tulee perässä. Joten ei ihme että on
        Euroopan isoin suoramyyntiyritys.


      • Manna
        Älä vertaa kirjoitti:

        Älä vertaa kun et tiedä asioista mitään. Ota selvää asioista ensin. Oletko koskaan nähmytkään
        esim. LR:n kuvastoa, tuskin, sillä se on todella
        laadukas. Ei mikään postimyyntikuvasto.

        Nyt pläjähti: minä olen myynyt kumpaakin. Sekä LR että Oriflamea. Ja häpeän sitä.


      • Manna
        Olen jälleenmyyjänä kirjoitti:

        Olen sivutoimisena jälleenmyyjänä lr:ssä ja olen tyytyväinen tuotteisiin sekä yritykseen.
        Olen myynyt aikaisemmin 3-4 muun yrityksen tuotteita ja täytyy käsi sydämmellä sanoa että Saksalaiset osaa tehdä laadukkaita tuotteita. Konttori on Turussa josta tilaan tuotteet ja ne tulee viikossa postiin 2.56 € kuluilla. Helppoa ja
        vaivatonta, ei kukaan soittele että myy. Kuvastot ja materiaalit tulevat Suomenkielisenä suoraan kotiin Turun toimistolta. Takuukin (14 vrk)on sellainen että asiakkaalla palautuksen syy saa olla EI MIELLYTÄ, ja hän saa rahat takaisin!
        On reilu ja asiallinen firma minun mielstäni.
        Konttorissa on palvelupuhelimet ym.

        Vai että ihan viikossa. Sarja, jossa olen nyt mukana, toimittaa tuotteet rahtivapaasti kahden päivän kuluessa tilauksesta. Etkö sinä tiedä, että kotimyynnissä on 14 vrk palautusaikaa eikä se riipu sarjasta. Etkö seuraa aikaasi tai TV:Stä tuo tuli juuri n. pari viikkoa sitten jossain kuluttaja ohjelmassa. Turha tuosta on LR:lle kunniaa antaa.


      • Tyytyväinen käyttäjä
        Manna kirjoitti:

        Mä oon Meijun kans melko pitkälle samaa mieltä. LR on sellanen roska sarja ja Puusaaret on mullekin tuttui :-))

        Vertaat sitä Oriflameen. Ihan hyvä vertaus: samaa moskaa kaikki. Olin Osaava nainen messuilla sunnuntaina ja kyllä se Oriflamen osasto oli taas kaamee. Ihan kuin kirppispöytä. Kaikki hujan hajan ja niistä myyjistäkin jo näkee, että ei olla tekemisissä huippusarjan kanssa. Hinnat 3-5 ekee ja sit valehdellaan, et kovasti saadaan provikkaa...ja vitut: mitä provikkaa tommosest saa. Kai nyt huonommankin matskun osaava osaa laskea: ei mitään. Kuten ei LR:ssäkään.

        Olen senkin firman tuotteita joskus käyttänyt, kuten kaiken maailman Yves Rocherit sun muut on tullu kokeiltua ( ja näin jälkeenpäin oikeen hävettää... )... Enkä ole mistään löytänyt parempia hoitotuotteita OMALLE iholleni, kun LR:ltä! Ei kannata edes verrata! Ja mitä tekemistä Oriflamen messupöydällä on LR:n kanssa? Käsittääkseni LR ei edes myy messuilla tuotteitaan, joten Oriflamen messupöydän kautta on aivan turha haukkua LR:ää, jonka toimintatapa on sentään hivenen fiksumpi, kun muiden vastaavien. Tuo messujuttu on sitten pelkkää kuulopuhetta, joten ei tartte hyökätä kimppuun, jos LR onkin jossain messuilla näkynyt. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Ja jos LR onkin jossain messuilla näkynyt, voin kyllä olla melko varma siitä, että heidän ja Oriflamen messuosastoista ei voi edes samana päivänä puhua... Varsinkaan jos LR:n messuosasto on tehty yhtä tyylillä, kuin heidän kuvastonsa...


      • Marjatta
        Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

        Olen senkin firman tuotteita joskus käyttänyt, kuten kaiken maailman Yves Rocherit sun muut on tullu kokeiltua ( ja näin jälkeenpäin oikeen hävettää... )... Enkä ole mistään löytänyt parempia hoitotuotteita OMALLE iholleni, kun LR:ltä! Ei kannata edes verrata! Ja mitä tekemistä Oriflamen messupöydällä on LR:n kanssa? Käsittääkseni LR ei edes myy messuilla tuotteitaan, joten Oriflamen messupöydän kautta on aivan turha haukkua LR:ää, jonka toimintatapa on sentään hivenen fiksumpi, kun muiden vastaavien. Tuo messujuttu on sitten pelkkää kuulopuhetta, joten ei tartte hyökätä kimppuun, jos LR onkin jossain messuilla näkynyt. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Ja jos LR onkin jossain messuilla näkynyt, voin kyllä olla melko varma siitä, että heidän ja Oriflamen messuosastoista ei voi edes samana päivänä puhua... Varsinkaan jos LR:n messuosasto on tehty yhtä tyylillä, kuin heidän kuvastonsa...

        Olisiko LR ja Oriflamen messupöytä pitänyt laittaa eri viestiin??
        Ihmettelen suuresti tuollaista tekopyhyyttä mikäli alkuperäisen kirjoittajan olisi tarvinnut kaksi viestiä laittaa, ettei vaan pyhä LR tahriinnu.
        Kun kerran samansuuntaisista asioista puhutaan niin kai sen nyt voi noinkin tehdä. Oikein naurattaa tämä LR hössötys. Firmalla taitaa mennä huonosti, kun täytyy niin kovasti täällä mainostaa ja yksi sama tyyppi vaihtaa nimimerkkejä ja puhuu potaskaa. Ei tarvi väittää, etten tunne asioista; tunnen nimittäin. Enkä viitsi tässä toitottaa miksi olen niin hyvin asioista perillä. Turhaan vain hankkisin itselleni haukkujia täältä. En alennu sellaiselle mutta lopuksi haluan vielä sanoa, että parasta pysyä totuudessa: myös LR:n kannattajien.


      • Tyytyväinen asiakas.Titta
        Tyytyväinen käyttäjä kirjoitti:

        Olen senkin firman tuotteita joskus käyttänyt, kuten kaiken maailman Yves Rocherit sun muut on tullu kokeiltua ( ja näin jälkeenpäin oikeen hävettää... )... Enkä ole mistään löytänyt parempia hoitotuotteita OMALLE iholleni, kun LR:ltä! Ei kannata edes verrata! Ja mitä tekemistä Oriflamen messupöydällä on LR:n kanssa? Käsittääkseni LR ei edes myy messuilla tuotteitaan, joten Oriflamen messupöydän kautta on aivan turha haukkua LR:ää, jonka toimintatapa on sentään hivenen fiksumpi, kun muiden vastaavien. Tuo messujuttu on sitten pelkkää kuulopuhetta, joten ei tartte hyökätä kimppuun, jos LR onkin jossain messuilla näkynyt. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Ja jos LR onkin jossain messuilla näkynyt, voin kyllä olla melko varma siitä, että heidän ja Oriflamen messuosastoista ei voi edes samana päivänä puhua... Varsinkaan jos LR:n messuosasto on tehty yhtä tyylillä, kuin heidän kuvastonsa...

        Minä löysin myös iholleni sopivat tuotteet LR:n jälleenmyyjältä. En voi käyttää tuotteita joissa on Kathon C.G:tä tai formalihydihartsia ja sain tietää että LR on niitä firmoja joiden meikeissä ei ole kyseisiä myrkkyjä. Ammatti ihmisenä tidän että Kathon C.G aiheuttaa eniten allergioita kosmetiikkatuotteissa, Suomen allergialiiton mukaan. En ole jälleenmyyjä vaan tyytyv. asiakas


      • Jaska
        Tyytyväinen asiakas.Titta kirjoitti:

        Minä löysin myös iholleni sopivat tuotteet LR:n jälleenmyyjältä. En voi käyttää tuotteita joissa on Kathon C.G:tä tai formalihydihartsia ja sain tietää että LR on niitä firmoja joiden meikeissä ei ole kyseisiä myrkkyjä. Ammatti ihmisenä tidän että Kathon C.G aiheuttaa eniten allergioita kosmetiikkatuotteissa, Suomen allergialiiton mukaan. En ole jälleenmyyjä vaan tyytyv. asiakas

        Minkähän alan ammatti-ihminen olet? Et ainakaan oikeinkirjoituksen.
        Miten mukamas "tutkittua huippulaatua" ?
        Kaikki sarjat ovat tutkittuja, ainakin omasta mielestään. Jopa YR :-))


      • tyytyväinen...
        Marjatta kirjoitti:

        Olisiko LR ja Oriflamen messupöytä pitänyt laittaa eri viestiin??
        Ihmettelen suuresti tuollaista tekopyhyyttä mikäli alkuperäisen kirjoittajan olisi tarvinnut kaksi viestiä laittaa, ettei vaan pyhä LR tahriinnu.
        Kun kerran samansuuntaisista asioista puhutaan niin kai sen nyt voi noinkin tehdä. Oikein naurattaa tämä LR hössötys. Firmalla taitaa mennä huonosti, kun täytyy niin kovasti täällä mainostaa ja yksi sama tyyppi vaihtaa nimimerkkejä ja puhuu potaskaa. Ei tarvi väittää, etten tunne asioista; tunnen nimittäin. Enkä viitsi tässä toitottaa miksi olen niin hyvin asioista perillä. Turhaan vain hankkisin itselleni haukkujia täältä. En alennu sellaiselle mutta lopuksi haluan vielä sanoa, että parasta pysyä totuudessa: myös LR:n kannattajien.

        Minkäs firman listoilla olet? Mä en kuule ole kirjottanu kun edellisen ja se on sitten voi voi, jos et kestä kommentteja tyytyväisiltä käyttäjiltä ( näyttää olevan muitakin )... Ja mistä mä sen tiedän ettet itse ole yksi ja sama henkilö, joka ko. firmaa haukkuu eri nimimerkeillä...


      • Marjatta
        tyytyväinen... kirjoitti:

        Minkäs firman listoilla olet? Mä en kuule ole kirjottanu kun edellisen ja se on sitten voi voi, jos et kestä kommentteja tyytyväisiltä käyttäjiltä ( näyttää olevan muitakin )... Ja mistä mä sen tiedän ettet itse ole yksi ja sama henkilö, joka ko. firmaa haukkuu eri nimimerkeillä...

        Sinulla lienee vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
        En ole maininnut ketkä nimimerkit ovat samoja ihmisiä. jaa, mistäkö tiedän? Olen sellaisessa työssä, että em. tarkistaminen on mahdollista ja helppoa. Että semmoista.


      • ....
        Marjatta kirjoitti:

        Sinulla lienee vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
        En ole maininnut ketkä nimimerkit ovat samoja ihmisiä. jaa, mistäkö tiedän? Olen sellaisessa työssä, että em. tarkistaminen on mahdollista ja helppoa. Että semmoista.

        Jaa juu, tota en hokannutkaan heti, mutta näetkö sieltä myös nimen kenen yhteys on ja onko se yleinen kone? Joten yleisiltä tai yhteisiltä koneiltahan monta ihmistä pääsee päivän aikana lähettelemään viestejä ja jos sivuhistoriaa ei poisteta / osata poistaa, niin onhan varsin helppoa pistää viestit toisten piikkiin...


      • Tyytyväinen asiakas
        Jaska kirjoitti:

        Minkähän alan ammatti-ihminen olet? Et ainakaan oikeinkirjoituksen.
        Miten mukamas "tutkittua huippulaatua" ?
        Kaikki sarjat ovat tutkittuja, ainakin omasta mielestään. Jopa YR :-))

        Mahdatko sinä tietää mitä tarkoittaa kun nuo LR:n
        tuotteet on dermatologisesti, hypoallergeenisesti ja usea tuote myös kliinisesti testattut. Minä tiedän, ja monet muut jotka arvostaa laatua.


      • Jaska
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Mahdatko sinä tietää mitä tarkoittaa kun nuo LR:n
        tuotteet on dermatologisesti, hypoallergeenisesti ja usea tuote myös kliinisesti testattut. Minä tiedän, ja monet muut jotka arvostaa laatua.

        Kyllä minä , laboratoriopäällikkö, tuon tiedän. Paremmin kuin luuletkaan tunnen ko. ihotestaukset. Laatua arvostan, kun sitä on. Arvostaisit sinäkin oikeinkirjoitusta ja kävisit alakoulun uudestaan.


    • myös mukana

      niin itse konseptiin kun tuotteisiinkin. Itselläni on mm. aika ongelmallinen iho, ja LR on ollut tähän mennessä ainoa mistä on löytynyt sopivat ihonhoito - tuotteet juuri minulle ( kokeiltu on useampiakin.. ).
      Olen ollut mukana jo 6 vuotta, eikä ole tarvinnut katua... Firma on lähtöisin Sakasata 1985 ja toimii jo ainakin 23 maassa. Joten antiverkostoijat - turha vaivautua väittämään sen olevan mitään "pyramidihuijausta"... Ja toiseksi, tuskin maailmanluokan tähdet, kuten Anna Kournikova tai M. Schumacher antaisivat nimensä minkään "kusetusketjun" tuotteille...

      Jos aikoo mukaan tällaiseen bisnekseen, kannattaa katsoa mm. juuri tuollaiset seikat, kuten kauanko se on toiminut, kuinka monessa maassaa ja toki tuotteet... Ja valitahan kannattaa jokin vakaa ja kauan toiminut yritys, kuten LR International, niin voit olla varma sen toimivuudesta...

      Tämä ei pelkästään kuulosta fiksulta, vaan se ON fiksumpi konsepti, kuin monet muut. Ja mitä tulee tuohon koreuteen... Ne ovat makuasioita. Jos tarkoitat esim. pakkauksia, voisin sanoa paremminkin niin päin, että ne ovat yksinkertaisia ja siksi tyylikkäitä. Miksi satsata kalliisiin ja yliprameisiin pakkauksiin koska sisältö on kuitenkin tärkein. Näin myös hinnat saadaan pidettyä alhaisena. Ja olettehan huomanneet, että mitä prameampi pakkaus, sitä kalliinpi... Jos taas arvostelee jälleenmyyjien koreutta, sehän vain todistaa, että homma toimii ja siitä saa jopa tienestiä. Mutta kuten ei missään muussakaan, ei myöskään tässä raha tipu ilmaiseksi eikä "ylälinja" tee töitä puolestasi. Sohvalla istumalla tinauhasi ei paljon pitene...

      Jos joku haluaa tietää tarkemmin tästä mahdollisuudesta, ota rohkeasti yhteyttä:

      [email protected]

      Et menetä mitään, mutta voit saada paljon...

      • Meiju

        Vai on provikka 30-40 % :-))
        Voiko tyhmemmin asiaa ilmaista, kun perään melkein sanoo, että tuotteet ovat edullisia.
        Mitä sen on väliä vaikka saisi 100 % katetta, kun lähtöhinta on mitä on. Ei siitä paljon taskuun jää. Laatua en kehuisi ja kyllä sen julkkiksen nimens aa kunhan vain maksaa. Ei kai kukaan lähde ilmaiseksi mainostamaan. Sinä tunnut varsinaisen typerältä kaupparatsulta.
        Kaupasta pitää jäädä kunnon kate, jotta pystyy maksamaan puhelin, bensa, verot, markkinointi jne. muut kulut.
        Ai, sinähän et maksa veroa !!!

        Tiedän em. asiat melko hyvin sillä olen ollut kotimyyntitoiminnassa mukana jo 15 vuotta ja LR:kin olen myynyt 2,8 vuotta mutta sitten lopetin.Ilmaista työtä en tee ja kun tuotteet laadultaan ovat vielä mitä ovat...


      • myös mukana
        Meiju kirjoitti:

        Vai on provikka 30-40 % :-))
        Voiko tyhmemmin asiaa ilmaista, kun perään melkein sanoo, että tuotteet ovat edullisia.
        Mitä sen on väliä vaikka saisi 100 % katetta, kun lähtöhinta on mitä on. Ei siitä paljon taskuun jää. Laatua en kehuisi ja kyllä sen julkkiksen nimens aa kunhan vain maksaa. Ei kai kukaan lähde ilmaiseksi mainostamaan. Sinä tunnut varsinaisen typerältä kaupparatsulta.
        Kaupasta pitää jäädä kunnon kate, jotta pystyy maksamaan puhelin, bensa, verot, markkinointi jne. muut kulut.
        Ai, sinähän et maksa veroa !!!

        Tiedän em. asiat melko hyvin sillä olen ollut kotimyyntitoiminnassa mukana jo 15 vuotta ja LR:kin olen myynyt 2,8 vuotta mutta sitten lopetin.Ilmaista työtä en tee ja kun tuotteet laadultaan ovat vielä mitä ovat...

        jos Sinä et ole onnistunut, mutta kai meillä muilla on silti oikeus yrittää ja jopa onnistuakin.

        "Vai on provikka 30-40 % :-))"
        -- No korjataan, kauppamarginaali. Tuo päälle tuleva provisio taas lasketaan tietyn pistetaulukon mukaan, mitä en todellakaan ala tässä selittelemään...

        "Sinä tunnut varsinaisen typerältä kaupparatsulta."
        -- Tiedät sitten tämänkin paremmin minua tuntematta... Jos viittaat tuohon julkkisten mainitsemiseen, niin tottahan nimi maksaa, mutta kyllä niille tähdille sentään oma mainekin on aika tärkeä, vaikkei toisille ehkä yhtä tärkeä kun raha. Kyllä minä ainakin, jos olisin julkkis, hivenen katsoisin mihin kasvoni antaisin vaikka maksettaisiin kultarahoja... Vai mikä nyt kirjoituksessani oli niin typerää? Okei, tämä ei tietysti ole hyvä foorumi luoda markkinoita, mutta ap varmaan halusi mielipiteitä henkilöiltä, jotka jotakin tietävät ko. firmasta ja sen toimintatavoista.

        "Ai, sinähän et maksa veroa !!!"
        -- Olenko maininnut niin, vai mistä niin voit päätellä? Ja maksatko itse... No, korjataan sitten sekin, eli totta, verot pitää maksaa tästäkin, jos joku ei sitä nyt vielä tiedä. Eproa ei kuitenkaan vaadita provisioiden maksamiseksi, ainakaan vielä. Kannattaisin kyllä itse käytännön aloittamista. Omantunnon kysymyksiä...

        "Ilmaista työtä en tee ja kun tuotteet laadultaan ovat vielä mitä ovat..."
        -- Oletpa harvinainen yrittäjä, jos sinulla on heti alusta pitäen varaa maksaa itsellesi huippuliksaa vielä verojen, puhelinkulujen, bensakulujen, ym. jälkeen... Onneksi olkoon sitten vaan... Mikä se olikaan se firman nimi, mitä tällä hetkellä edustat? Täytyy varmaan vaihtaa jos tuotteille saa jopa 100% myyntikatteen ja silti hinnat on edullisia... Kyllä ne todelliset ja pysyvät tulot tällä "alalla" saavutetaan vasta useiden vuosien ja "ilmaisten" työtuntien jälkeen. Tämä ala ei ole lottovoittoa haaveileville ( Tämän olen tehnyt selväksi myös rekrytoimilleni uusille j-myyjille. ) . Jos haluu saada on pakko antaa... Niin kuin olet varmaan jo 15 vuodessa huomannut... Ja tuo laatuasia on taas niitä makuasioita, josta ei kannata alkaa kiistelemään. Jokainen todetkoon itse.


      • Meiju
        myös mukana kirjoitti:

        jos Sinä et ole onnistunut, mutta kai meillä muilla on silti oikeus yrittää ja jopa onnistuakin.

        "Vai on provikka 30-40 % :-))"
        -- No korjataan, kauppamarginaali. Tuo päälle tuleva provisio taas lasketaan tietyn pistetaulukon mukaan, mitä en todellakaan ala tässä selittelemään...

        "Sinä tunnut varsinaisen typerältä kaupparatsulta."
        -- Tiedät sitten tämänkin paremmin minua tuntematta... Jos viittaat tuohon julkkisten mainitsemiseen, niin tottahan nimi maksaa, mutta kyllä niille tähdille sentään oma mainekin on aika tärkeä, vaikkei toisille ehkä yhtä tärkeä kun raha. Kyllä minä ainakin, jos olisin julkkis, hivenen katsoisin mihin kasvoni antaisin vaikka maksettaisiin kultarahoja... Vai mikä nyt kirjoituksessani oli niin typerää? Okei, tämä ei tietysti ole hyvä foorumi luoda markkinoita, mutta ap varmaan halusi mielipiteitä henkilöiltä, jotka jotakin tietävät ko. firmasta ja sen toimintatavoista.

        "Ai, sinähän et maksa veroa !!!"
        -- Olenko maininnut niin, vai mistä niin voit päätellä? Ja maksatko itse... No, korjataan sitten sekin, eli totta, verot pitää maksaa tästäkin, jos joku ei sitä nyt vielä tiedä. Eproa ei kuitenkaan vaadita provisioiden maksamiseksi, ainakaan vielä. Kannattaisin kyllä itse käytännön aloittamista. Omantunnon kysymyksiä...

        "Ilmaista työtä en tee ja kun tuotteet laadultaan ovat vielä mitä ovat..."
        -- Oletpa harvinainen yrittäjä, jos sinulla on heti alusta pitäen varaa maksaa itsellesi huippuliksaa vielä verojen, puhelinkulujen, bensakulujen, ym. jälkeen... Onneksi olkoon sitten vaan... Mikä se olikaan se firman nimi, mitä tällä hetkellä edustat? Täytyy varmaan vaihtaa jos tuotteille saa jopa 100% myyntikatteen ja silti hinnat on edullisia... Kyllä ne todelliset ja pysyvät tulot tällä "alalla" saavutetaan vasta useiden vuosien ja "ilmaisten" työtuntien jälkeen. Tämä ala ei ole lottovoittoa haaveileville ( Tämän olen tehnyt selväksi myös rekrytoimilleni uusille j-myyjille. ) . Jos haluu saada on pakko antaa... Niin kuin olet varmaan jo 15 vuodessa huomannut... Ja tuo laatuasia on taas niitä makuasioita, josta ei kannata alkaa kiistelemään. Jokainen todetkoon itse.

        Oln aivan oikeassa suhteesi: ei mitään ymmärrystä kaupan käynnistä.

        Minä onnistuin LR:ssä niin hyvin kuin vain voi. Olin siellä "melko korkealla" mutta miksi myydä paskaa, kun hyviäkin tuotteita on markkinoilla ja joista MELKEIN HETI saa kunnon liksan.

        Minä maksan veroni , vielä jopa alvitkin.

        Jos LR olisi niin laadukas mitä väitä, olisi se paremminesillä. Mutta kun paljon melua tyhjästä, se on melko tuntematon.


      • Lillukka
        Meiju kirjoitti:

        Oln aivan oikeassa suhteesi: ei mitään ymmärrystä kaupan käynnistä.

        Minä onnistuin LR:ssä niin hyvin kuin vain voi. Olin siellä "melko korkealla" mutta miksi myydä paskaa, kun hyviäkin tuotteita on markkinoilla ja joista MELKEIN HETI saa kunnon liksan.

        Minä maksan veroni , vielä jopa alvitkin.

        Jos LR olisi niin laadukas mitä väitä, olisi se paremminesillä. Mutta kun paljon melua tyhjästä, se on melko tuntematon.

        Hoh...hoijaa.. mähän vastasin vain Uteliaan kysymyksiin. Siinä oli mun mielipide LR:stä. Jokaisella Teillä saa olla omanne, joten älkääpä hermostuko.
        Kyllä ihmiset etsii... heillä on siihen oikeus!
        Ette voi syöttää valmiita vastauksia kellekkään.
        Minä kehuin verkostomarkkinoilla esiintyviä tuotteita. Kritiikkini kuuluikin siihen maksusysteemiin ja tapaan miten asioita hoidetaan. Puusaaret ym. tunnen kuin omat taskut.... joten se siitä!


      • Asiallisin yritys mitä tiedän!
        Meiju kirjoitti:

        Oln aivan oikeassa suhteesi: ei mitään ymmärrystä kaupan käynnistä.

        Minä onnistuin LR:ssä niin hyvin kuin vain voi. Olin siellä "melko korkealla" mutta miksi myydä paskaa, kun hyviäkin tuotteita on markkinoilla ja joista MELKEIN HETI saa kunnon liksan.

        Minä maksan veroni , vielä jopa alvitkin.

        Jos LR olisi niin laadukas mitä väitä, olisi se paremminesillä. Mutta kun paljon melua tyhjästä, se on melko tuntematon.

        LR on Euroopan suurin suoramyyntitiyritys! Se ei ole mikään huu-haa yritys vaan jo liki 20 vuotta toiminut, vakaa iso Saksalainen yritys.

        Kauppamarginaali on 40 % ja bonukset 3-21%maksetaan tilille seuraavan kuun 15 päivä selvänä RAHANA! Ei tuotteina! Ei osto ja myynti pakkoa kuukausittan. Tuotteet tulee 2,56 € kuluilla
        suoraan postiisi 6-7 päivässä.Kaikilla tuotteilla on 14 vrk 100 % takuu. LR:llä on oma auto ohjelma myös. Vuodessa ilmestyy 3 kuvastoa, pääkuvasto, kesäkuvasto ja joulukuvasto, joista voi tilata takuu tuotteita omaan käyttöön tai myytäväksi edullisesti, ilman tukkupakkauksia.

        Yrityksellä om Turussa konttori, jossa 5 henkilöä
        ottaa vastaan tilauksia, jotka tulevat suoraan Saksasta 2.56 € kuluilla. Myös kansainvälisen koulutuksen saanut kosmetologi on konttorisa Kliinisesti- ja hypoallergisesti testatut Aloe Vera tuotesarjat kuluvat mm.tuotevalikoimaan.

        LR pitää matalaa profiilia, vaikkakin sillä on yksinmyynnissä maailman parhaiten ansaitsevan urheilijan 3 tuotesarjaa. Tuotteet tomivat ja
        niillä on koko ajan lisääntyvä säännöllinen asiakaskunta. Kun tuoteet toimii ja käytetään säännöllisesti niin rahakin liikkuu,ja kymmenet ja
        sadat henkilöt saavat ansioita asiallisesta toiminnasta. Oletko kiinostunut todella asiallisesta toiminnasta jossa ei luvata rahaa tekemättä mitään vaan raha tulee kun ladukkaita tuotteita käytetään ja suositellaan. Ota yhteyttä
        niin toimitan sinulle kuvaston ja materiaalia.
        [email protected]
        Yst. terveisin tyytyväinen jälleenmyyjä


      • Puusaari
        Lillukka kirjoitti:

        Hoh...hoijaa.. mähän vastasin vain Uteliaan kysymyksiin. Siinä oli mun mielipide LR:stä. Jokaisella Teillä saa olla omanne, joten älkääpä hermostuko.
        Kyllä ihmiset etsii... heillä on siihen oikeus!
        Ette voi syöttää valmiita vastauksia kellekkään.
        Minä kehuin verkostomarkkinoilla esiintyviä tuotteita. Kritiikkini kuuluikin siihen maksusysteemiin ja tapaan miten asioita hoidetaan. Puusaaret ym. tunnen kuin omat taskut.... joten se siitä!

        Valitettavast minulla ei ole kunnia tuntea sinua, mutta LR:n tunnen, on mielestäni tosi asiallinen yritys, tuotteiden että myös toimintaideologian osalta. Toiminta perustuu laadukkaisiin tuotteisiin, ei aloituspakettien myymisiin ja ihmisten manipulointiin. On aivan selvä että jos et tee mitään niin et myöskään saa mitään. Raha ei tule tekemättä mitään, eikä ole mitään keinoa rikastua hetkessä, vaikka kuinka luvattaisiin. Ihmiset odottavat että joku ratkaisisi heidän elämänsä tekemättä itse mitään. Suomeen tulee joka päivä uusia yrityksiä, kymmenittäin jotka lupaavat vaikka mitä, tekemättä mitään, ovat markkinoilla korkeintaan pari vuotta ja häipyvät markkinoilta ja jättävät pettyneitä ihmisiä taakseen. Sellainen toiminta ei johda mihinkään. Tuntuu tosi pahalta kuinka paljon taas pettyneitä ihmisiä tulee näistä puhelinhullutuksista. On aivan varma että koskaan ei missään maassa ole onnistunut käyttäjä organisaatiot ja kun ihmisillä on rajattu tuttavapiiri niin on aika mahdotonta "ansaita" pitkällä tähtäimellä pelkillä aloituspaketella. Kyllä jokainen normaalijärkinen henkilö tajuaa että jos ei tuotteita liiku niin ei tule rahaakaan!
        Yst.terveisin A. Puusaari


      • Mari
        Meiju kirjoitti:

        Vai on provikka 30-40 % :-))
        Voiko tyhmemmin asiaa ilmaista, kun perään melkein sanoo, että tuotteet ovat edullisia.
        Mitä sen on väliä vaikka saisi 100 % katetta, kun lähtöhinta on mitä on. Ei siitä paljon taskuun jää. Laatua en kehuisi ja kyllä sen julkkiksen nimens aa kunhan vain maksaa. Ei kai kukaan lähde ilmaiseksi mainostamaan. Sinä tunnut varsinaisen typerältä kaupparatsulta.
        Kaupasta pitää jäädä kunnon kate, jotta pystyy maksamaan puhelin, bensa, verot, markkinointi jne. muut kulut.
        Ai, sinähän et maksa veroa !!!

        Tiedän em. asiat melko hyvin sillä olen ollut kotimyyntitoiminnassa mukana jo 15 vuotta ja LR:kin olen myynyt 2,8 vuotta mutta sitten lopetin.Ilmaista työtä en tee ja kun tuotteet laadultaan ovat vielä mitä ovat...

        Et tosiaan taida tuntea lr:n tuotteita kun et osaa
        verrata hinta/laatu suhdetta. Ei laatua saa halpa
        hallin hinnalla, eikä oriflamen hinnalla. Esim.
        Eu de Parfum, jossa 17% parfumiöljyä maksaa
        100 ml vain 24,60 € asiakkaalle! Kerro mistä saat
        alkuperäistä, kukkaistuoksulla olevaa AITOA parfumia sillä hinnalla? Keskusteluissakin pitää olla totuudenmukainen.


      • Asura
        Asiallisin yritys mitä tiedän! kirjoitti:

        LR on Euroopan suurin suoramyyntitiyritys! Se ei ole mikään huu-haa yritys vaan jo liki 20 vuotta toiminut, vakaa iso Saksalainen yritys.

        Kauppamarginaali on 40 % ja bonukset 3-21%maksetaan tilille seuraavan kuun 15 päivä selvänä RAHANA! Ei tuotteina! Ei osto ja myynti pakkoa kuukausittan. Tuotteet tulee 2,56 € kuluilla
        suoraan postiisi 6-7 päivässä.Kaikilla tuotteilla on 14 vrk 100 % takuu. LR:llä on oma auto ohjelma myös. Vuodessa ilmestyy 3 kuvastoa, pääkuvasto, kesäkuvasto ja joulukuvasto, joista voi tilata takuu tuotteita omaan käyttöön tai myytäväksi edullisesti, ilman tukkupakkauksia.

        Yrityksellä om Turussa konttori, jossa 5 henkilöä
        ottaa vastaan tilauksia, jotka tulevat suoraan Saksasta 2.56 € kuluilla. Myös kansainvälisen koulutuksen saanut kosmetologi on konttorisa Kliinisesti- ja hypoallergisesti testatut Aloe Vera tuotesarjat kuluvat mm.tuotevalikoimaan.

        LR pitää matalaa profiilia, vaikkakin sillä on yksinmyynnissä maailman parhaiten ansaitsevan urheilijan 3 tuotesarjaa. Tuotteet tomivat ja
        niillä on koko ajan lisääntyvä säännöllinen asiakaskunta. Kun tuoteet toimii ja käytetään säännöllisesti niin rahakin liikkuu,ja kymmenet ja
        sadat henkilöt saavat ansioita asiallisesta toiminnasta. Oletko kiinostunut todella asiallisesta toiminnasta jossa ei luvata rahaa tekemättä mitään vaan raha tulee kun ladukkaita tuotteita käytetään ja suositellaan. Ota yhteyttä
        niin toimitan sinulle kuvaston ja materiaalia.
        [email protected]
        Yst. terveisin tyytyväinen jälleenmyyjä

        Bonukset 3-21 %. Mistä bonukset kertyvät? Omista myynneistäkö vain?


      • Vastaus edelliseen
        Asura kirjoitti:

        Bonukset 3-21 %. Mistä bonukset kertyvät? Omista myynneistäkö vain?

        Bonukset kertyvät omista ja ryhmän ostoista. Ne maksetaan kuukausittain tilille, rahana. Ja jos on alvillinen yritys niin bonuksien päälle LR maksetaan myös arvonlisäveron. Ostopakkoa, eikä myyntipakkoa ole.Voit kysellä myös lisää: [email protected]


      • Asura
        Vastaus edelliseen kirjoitti:

        Bonukset kertyvät omista ja ryhmän ostoista. Ne maksetaan kuukausittain tilille, rahana. Ja jos on alvillinen yritys niin bonuksien päälle LR maksetaan myös arvonlisäveron. Ostopakkoa, eikä myyntipakkoa ole.Voit kysellä myös lisää: [email protected]

        Mistä LR? Onko lyhennys jostakin?


      • Olen jälleenmyyjänä
        Asura kirjoitti:

        Mistä LR? Onko lyhennys jostakin?

        On. www.lr-international.com
        Valitse sitten Suomi.
        En tiedä mistä LR nimi tulee, olen jälleenmyyjä.


      • myös mukana
        Olen jälleenmyyjänä kirjoitti:

        On. www.lr-international.com
        Valitse sitten Suomi.
        En tiedä mistä LR nimi tulee, olen jälleenmyyjä.

        sanoista "Lady Racine", joka oli mm. naisten hajuvesien ja kosmetiikan tuotesarjojen nimenä firman aloittaessa. Nykyään noiden tuoksusarjojen nimet on "Rcine for men" ja "Racine for woman" ja kosmetiikan pelkkä "Racine". Minkä tai kenen mukaan tuo "Racine" tulee, tai mitä se "tarkoittaa" ei minullakaan ole tietoa sen paremmin...


    • please

      Tuota samaa NO:n kaltasta juupas - eipäs kinasteua...
      Oma mielipiteeni koko vm - touhusta on ihan positiivinen siinä mielessä, jos sitä tehdään "tyylikkäästi". Nuo joka vm - konseptiin eksyvät "kusettajat" ovat sitten lukunsa erikseen ja ne saakin mun puolesta viedä saunan taa...
      Ja jokaisella nyt älliä pitäs sen verran olla, että tietää lähes kaiken verkostomarkkinoinnin perustuvan provisiopalkkaan, joten tilipussiin EI kerry mitään vaan istumalla sohvalla! Töitä, töitä, ja vielä kerran töitä v - markkinoinninkin eteen on tehtävä... Nostan kyllä hattua heille! Ja kyllä se asiakaskontakteiden luonti loppuviimeksi monta "ilmaista" tuntia vaatii työtä, ennen kuin saatte ne asiakkaiksenne ja nuo "huikeat" provisionne...

      Ja Meijulle kommentoisin sen verran, että Sinun toisten tuotteiden/systeemien haukkumistapako sitten on sitä fiksua, filmaattista ja ainoa oikea tapa tehdä omaa bisnestä...?? Aika alhaista, sanoisinko... Sori vaan, mutta kuullostaa aika katkeralta, epäonnistuneen ihmisen vuodatukselta tuo sinun hyökkäyksesi...

      Ja toinen seikka, minkä ihmeen takia ihmisillä on tapana tuomita joku vm - systeemi pelkästään yhden negatiivisen kokemuksen perusteella tai jonkun YHDEN sooloilevan "pellen" / "huijarin" tms. perusteella? Siis tarkoitan nyt niitä, jotka eivät ole / ole olleet itse mukana. Ei kait se yksi alalinjan ihminen sitä emofirmaa omista ja voihan systeemi olla muuten ihan hyvä ja toimiva, vaikka joku siellä alalinjassa vähän sooloileekin. Ja olen käsittänyt, että tällaisille kavereille olisi firman puolesta jotakin sanktioita, vai olenko väärässä? Niin, eikä tuo yhden ihmisen julkinen haukkuminenkaan ihan viisasta ole... Tuo mainitsemanne A. Puusaari ei varmaankaan omista koko LR:ää ja tuskin on edes kovin korkealla, jos pitää noin radikaalisti sooloilla, että aiheuttaa toiminnallaan koko firman maineen mustamaalaamisen...

      En nyt enempää puolustele, mutta ap:lle sanoisin, että pyydä tuolta firman sinulle esitelleeltä henkilöltä "täydellinen" esittely toiminnasta, provisioista, veroista jne. ja pyydä vielä tuotteitakin kokeiluun, ennekuin päätät. Samoin, tee se päätös itsenäisesti. Ja viimeistään kokeilemallahan se selviää, onko se "sinun juttusi".

      • Meiju

        Minä arvostelin vain sellasita tuotetta/verkostoa minkä olen tuntenut. En arvostele esim. No ryhmää, koska en ole ollut mukana.
        Minua harmittaa, kun puhutaan täyttä paskaa ja hyväuskoisimmat uskovat kaiken. Sitten tulevat esim. tälle foorumille itkemään miten heitä on kusetettu.
        Huomasitko muuten, että minä en maininnut mitä sarjaa nyt edustan? En ala täällä mainostamaan mitään sillä melkein tiedän vastaanoton.
        Sinulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia, kun aivan metsään tulkitset kirjoitustani.


      • Markiisi

        Ei ole kuule pakko lukea näitä viestejä jos ei kaali kestä. Eikös tää ole tarkoitettu mielipiteiden vaihtoon???


      • mie vaan
        Markiisi kirjoitti:

        Ei ole kuule pakko lukea näitä viestejä jos ei kaali kestä. Eikös tää ole tarkoitettu mielipiteiden vaihtoon???

        mutta tää palsta on nimenomaan mielipiteiden vaihtoon, ei henkilökohtaiseen / henkilöiden ( nimellä ) haukkumiseen...


    • Vertaa eri yrityksiä

      Kun vertaat yrityksiä huomioi!
      1) Kauanko yritys on ollut markkinoilla. Yli
      10 vuotta olleet ovat jo aika luotettavia.

      2) Sellainen yritys jossa ei ole osto- eikä myyntipakkoja kuukausittain. Eikä aloittamisen
      jälkeen enään mitään vuosimaksuja.

      3) Että voit toimia myös yksityishenkilönä, eikä
      tarvi hankkia mitään eproa (ennakonperitärek.)
      pienimuotoisesta toiminnasta.

      4) Että yrityksellä on Suomessa konttori joka osoittaa yrityksen luetettavuuden.

      5) Tuotteilla on oltava vähintään 14 vrk 100 %
      takuu. Ja maksuton asiakaspalautus postissa.

      6) Ja tuotteet tulevat jälleenmyyjälle pienillä
      toimituskuluilla, lyhyessä ajassa.
      LR Internationalissa tulee tuotteet myyjälle 6-7 päivässä Saksasta VAIN 2.56 € kuluilla ja aina
      on osto oikeus voimassa 1 vuosi viime tilauskesta.

      • Pena

        Noi on tärkeitä asioita, ettei tartte sitoo rahaa kiinni tuotteisiin kun ne tulee edulliseti ja
        pian.


      • Mirkku

        Aloituspaketin kun möi pois niin jäi jo voittoakin
        ei tarvi sijoittaa paljon ja kun 2,56 € kuluilla
        tulee tuotteet Saksasta viikossa niin toimitus on
        nopee LR:ssä. Hyvä puoli on myös kun konttori on Turussa.


    • KKunnas

      Sitten on postimyyntiyritys L.R. International, väljähtänyt niinkuin ceo

    • Anonyymi

      Onko vielä toiminnassa Suomessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe