Suunnittelen ensi kesän Alanyan matkaa ja tarkoituksena majoittua Kleopatra rannan puolelle. Näillä näkymin mennään Deturin matkalle. Club Sidar vaikuttaa kivalta, lähinnä allasalueensa puolesta. En kuitenkaan haluaisi kokkailla aamiaista huoneessa.. eli saako sieltä buffee aamiaista? siis eri maksusta. Matkaa varatessa ei näköjään ole mahdollista ostaa aamiaista. Entä onko kenelläkään kokemusta Azak hotellista? tai jos joku voi suositella kivaa hotellia Kleopatran puolelta ( aamiaisen kera ) olisi tyytyväinen.
Club Sidar huoneistohotellissa
4
1736
Vastaukset
- Club Sidarissa
lokakuun lopulla viikon ajan. Emme ruokailleet hotellissa mutta muistaakseni aamiaista mainostettiin 7 euron hintaan, muita aamiaispaikkoja löytyy n. 100 m päästä. Hyvä huoneistohotelli ja hieno allas, kannattaa kokeilla.
- myös menossa
Esitteen mukaan uima-allas 210 m2, eli aika iso. Puolihoidosta kyselisin, kannattaako ottaa? Mitä se sisältää ja onko samaa vai vaihtuuko menu? Juomat ei ilmeisesti kuulu hintaan? Onko aamiainen monipuolinen? Edullinen vaihtoehto. Lasten kanssa helppoa, mutta mitä siellä on tarjolla? Meillä on varattuna kolmio (C-rakennuksesta) altaallepäin, onko kokemusta? Kiitän ja toivottelen hyvää joulun odotusta!
- Toinen Alanyaan matkaaja
Hei,
En tiedä millainen poppoo teitä on lähdössä ja koska, mutta kannattaisi käydä tututstumassa Lomamatkojen vaihtoehtoihin. Esim. Hotelli Royal Palm Alanyassa ( ei tolkuttoman kaukana Club Sidarista, mutta kuiteskin likempänä rantaa )2 aikuista ja 3 lasta (8-13 v), perhehuone 2 viikoksi, All Inclusive, hyvät lentoaikataulut, esim.hinta 19.6 lähdölle 3060 euroa koko poppoolta. Ja jos haet aikaisempien kävijöiden kokemuksia ko hotellista, niin pelkkää plussaa. Itse olen ollut Club Sidarissa (ent. Empire) vuonna 2001 ja voin sanoa, että lukuunottamatta uutta korkeaa rakennusta ja allas-aluetta, ei ole kummoinen paikka. PS. Kyseinen Royal Palm on myös Deturin ohjelmassa ja sieltä ostettuna maksaisi vastaavana ajankohtana 4.130 euroa supertäysihoidolla!!!!!! Ajatteleppa sitä! - Myös menossa
Toinen Alanyaan matkaaja kirjoitti:
Hei,
En tiedä millainen poppoo teitä on lähdössä ja koska, mutta kannattaisi käydä tututstumassa Lomamatkojen vaihtoehtoihin. Esim. Hotelli Royal Palm Alanyassa ( ei tolkuttoman kaukana Club Sidarista, mutta kuiteskin likempänä rantaa )2 aikuista ja 3 lasta (8-13 v), perhehuone 2 viikoksi, All Inclusive, hyvät lentoaikataulut, esim.hinta 19.6 lähdölle 3060 euroa koko poppoolta. Ja jos haet aikaisempien kävijöiden kokemuksia ko hotellista, niin pelkkää plussaa. Itse olen ollut Club Sidarissa (ent. Empire) vuonna 2001 ja voin sanoa, että lukuunottamatta uutta korkeaa rakennusta ja allas-aluetta, ei ole kummoinen paikka. PS. Kyseinen Royal Palm on myös Deturin ohjelmassa ja sieltä ostettuna maksaisi vastaavana ajankohtana 4.130 euroa supertäysihoidolla!!!!!! Ajatteleppa sitä!Varasin matkamme Tjären kautta; 2 aik. 4 lasta (6-15.v) 2vkoa = 3286 e. Esitteen mukaan kunnostettu -07. Puolihoito kaikilta 2 vkoa =792 e lisähintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897