täällä kukaan vastata, kun ei tuolla toisella palstalla kukaan tiennyt.
Milloin aikuiselle koiralle annetaan yleensä matokuuri?
Onko se kesäisin ja syksyisin, näin olen kuullut?!
Osaako
11
410
Vastaukset
- ex_sakuli
aikuislle koirille matokuurit 2x vuodessa.
Keväällä ja syksyllä ja tietysti aina ennen rokotuksia tai jos olen epäillyt matoja. on perusohje, ei sillä väliä onko kevät-syksy tai kesä-talvi.
Mä madotan itse 4 kertaa vuodessa koska nämä häärivät metsässä ja saattavat saada kaikkia ylläreitä sieltä ja lisäksi kissa saattaa kotiin kntamissan hiirissä lahjoittaa tuliasia.- ???
molemmille vastauksista
ennen rokotuksia.
- vaikutat
koira vihaajalta...
vaikutat kirjoitti:
koira vihaajalta...
Hyvin on riittänyt, turhaa olisi meidän oloissa koiria madottaa useammin. Maalaisjärkeä saa noiden tököttien kanssa käyttää vaikka kuinka rakastaisi koiriaan.
Pääsääntöisesti neljän kuukauden välein.
Ellei ole ns. kunnon talvea pakkasineen 3 kuukauden välein.Kaks kertaa vuodessa meilläkin madotetaan koirat, syksyllä ja keväällä..
No se vanha neuvo,2 kertaa,lumien sulettua ja ennen pakkasia...
Yleensä suositellaan ennen rokotuksia kohdentamaan.
Itse madotan 1-2 kertaa normaalisti.Eli yhden kerran varmasti,toisen jos satun muistamaan...
Noin siksi,kun vältän kaikenmoisia myrkkyjä turhan päiten yleensäkään.- n.sorsa
2x kertaa vuodessa matokuuri, keväällä ja syksyllä, parisen viikkoa ennen rokotuksia kuuri.
- Pukeli 1
Anteeksi, anteeksi jos poikkean keskustelusta, mutta voisitko neuvoa, kun minulta on tästä näytöltä hukkunut se palkki mikä näyttää missä vaiheessa ollaan menossa jollekin palstalle, sellainen lyhyt vihreä pötikkä ja alareunan nostaminen ei onnistu. Samoin tähän näytölle ilmaantuu mainoksia vaikka en klikkaa yhtään mihinkään. Jos tietäisit syyn, niin selittäisitkö sillälailla helppotajuisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307