Kesän uroteko ?

Trollientrolli

Nyt kyllä voidaan jo 98% sanoa, että kausi on ohi ja uutta odotellessa vanhoja muistelemaan.

Mikä oli kesän kohokohta, paras reisssu tai muu mainittava tekonen pyörällä tai ilman.

Näin äkkiä muistelen omistani parhaiten mieleen painuneen keski-suomesta kotiin 2-3oo km kilvanajon myrskypilven kanssa elokuun alussa. Ajoin aika hullun lailla, enkä ikinä prätkäillessä o kastunu niin 110 prosenttisesti. Kesätamineet yllä, mutta hauskaa oli. Lämpöä n. 20C ja myös satanut vesi oli lämmintä. Varpaat mustat liuenneista saappaista ja repussa kaikki kamat "liejua"...Mukava reissu ;).

13

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut hei oot sä sokerista...häh:)
      Mä en kyl koskaan oo noin hurjasti ajellu, saati sit myrskypilven kanssa kilpaa ajanut..

      Ei mul oo tollasii kokemuksii..ehei..

      Mitähän nyt kertois sulle:Noooh mä ostin uuden Ruohonleikkurin kesällä ja tiedätkö sil on kiva ajella tot mun haussin pihaa:))
      Joo joo usko pois vaan..

    • Tuo.-.

      Pysyykö KAATOSATEELLA pystyssä ?????

    • Irön

      Sai yleensä koko rakkineen yhdeksi palaksi ja ulos tallista.

    • hauskaa...

      oli XZ-10R:n koeajo, nimittäin kun ei kyykkyä itellä oo.Meinasin ensiksi, että rauhallisesti ja lyhyesti, noh näissä jutuissa pitää ottaa "varman päälle" ja jos tarve niin ojentaa kortti jollekkin sitä haluavalle, mutta hauskaa...

    • Varmaankin tän kesän yksi kohokohtia oli, kun ajeltiin rautapersettä. Nimittäin matkaa taitettiin 17h yhtäsoittoo vesisateessa.

    • Reiman

      Ajoinpa lokakuussa vielä Jawalla yhtäkkiä ex tempore Päijänteen ympäri!

      Tapahtumaan osallistuin vain minä, joten kilpailu oli vähän sukua kuuluisalle Kemiönsaaren kilpailulle. Ja luokkavoittohan siitä minulle rapsahti!

      Keli oli Jyväskylään asti mainio. Mutta sitten alkoi länsipuolta palaillessani sataa tihuuttaa ja lämpötilakin putosi selvästi alle kympin.

      Kun vielä bensa-asemalla tankatessani viallinen automaatti nielaisi Visa-korttini, niin siinähän sitä pientä ylimääräistä ohjelmaa riittikin. Kutsuttiin nimittäin huoltomies avaamaan koko korttiautomaatti ja noukkimaan korttini takaisin.

      • uteliaisuuttani.

        Onko sulla nyky-Jawa, vai semmonen veteraani ?


      • Reiman
        uteliaisuuttani. kirjoitti:

        Onko sulla nyky-Jawa, vai semmonen veteraani ?

        Kyllä tää on vaan nyky-Jaava.

        Olishan se upeeta omistaa joku kuuskytluvun Siksi. Mutta nykyään tykkään jawailla kärkiviila reksviittana taskun pohjalla...antaa nääs fiilinkiä. Mutta eihän tässä nykyvehkeessä sitä enää oikeesti tarvita.

        Niikun Sleepy Sleepers laulussaan "Jawalla Heinolaan" ansiokkaasti kertoi, oli matkalla aina pysähdyttävä viilaamaan kärjet.

        Niinhän se oli silloin. Kärjet piti viilata yhtä usein kuin bensatankki täyttää. Jos nimittäin hyvin toimi, se Jaava.


      • Köröttelijä
        Reiman kirjoitti:

        Kyllä tää on vaan nyky-Jaava.

        Olishan se upeeta omistaa joku kuuskytluvun Siksi. Mutta nykyään tykkään jawailla kärkiviila reksviittana taskun pohjalla...antaa nääs fiilinkiä. Mutta eihän tässä nykyvehkeessä sitä enää oikeesti tarvita.

        Niikun Sleepy Sleepers laulussaan "Jawalla Heinolaan" ansiokkaasti kertoi, oli matkalla aina pysähdyttävä viilaamaan kärjet.

        Niinhän se oli silloin. Kärjet piti viilata yhtä usein kuin bensatankki täyttää. Jos nimittäin hyvin toimi, se Jaava.

        On mulla Jawa alla
        onko siinä järkeä
        kun viilailen taas kärkeä
        koht pysäkiltä erkanen
        on vauhti kovin verkkainen
        vaik kuinka sinkkii kiristän
        ja itseäni piristän
        ei seutu nopsaan vaihdu
        eikä öljyn haju nenäst haihdu
        oon mä silti kova jätkä
        ajettuna vain on pätkä
        koittakaapas Hondilla
        pysyy soraspooril hollilla
        ei oo pärrää ylväämpää
        kuin on peltiloota tää!


      • Reiman
        Köröttelijä kirjoitti:

        On mulla Jawa alla
        onko siinä järkeä
        kun viilailen taas kärkeä
        koht pysäkiltä erkanen
        on vauhti kovin verkkainen
        vaik kuinka sinkkii kiristän
        ja itseäni piristän
        ei seutu nopsaan vaihdu
        eikä öljyn haju nenäst haihdu
        oon mä silti kova jätkä
        ajettuna vain on pätkä
        koittakaapas Hondilla
        pysyy soraspooril hollilla
        ei oo pärrää ylväämpää
        kuin on peltiloota tää!

        Liikutuksestani huolimatta saan sanotuksi, että noin se on.

        " En tarvitse Skodaa, Popedaa
        kun saan Jawalla kaasuttaa!
        Numero selkään ja baanalle ---
        Jawa on tehty miehille!"


    • LongbayLadybiker

      että kehun elämäni mc-uroteolla...
      no niih, toukokuu 2008 Route 66 Chicagosta Santa Monicaan pitkän kaavan mukaan (kaikki mahdollinen matkan varrella tuli nähtyä).
      Pahin oli osuus jossa ajoimme Death Man´s Curven kautta vuoristokinttupolkua Oatmanin kaivoskylään sekä Los Angelesin vaarallisen kuoppaiset moottoritiet,vauhdissa jota oli pakko ajaa, ajokulttuurissa jota ei eurooppalainen entuudestaan todeksi tajunnut.
      Paitsi että oli hiton nastaa all the way, ei voi muuta sanoa!

    • Sukkaillija

      Keulin melkein abaut sen 700m. (Joo aika sukka), mutta omasta mielestä hyvä tulos, kun en kesän alussa edes tiennyt miten kytkimellä nostetaan. Ensi kesänä jos sitten oppisi vaikka taittamaan hieman paremmin mutkiin ja sen takajarrun sais mukaan. Niin ja niitä kilometrejä tuli huimat 1550 :) Kevättä odotellessa...

    • Köröttelijä

      Samaa skeidaa koko kesän mopoilut,ei ainuttakaan mukavaa muistoa,paitsi ehkä ne päivät kun mopo seisoi kotipihassa...ja ehkä Jänkhän reissun yhteydessä ajetun Nordkapin keikan paluumatka,väli Karigasniemi-Kaamanen saattoi hieman jäädä mieleen,kun ei onneksi kestänyt kovin kauan n.18min...sen jälkeen taas samaa kurjuutta koko loppu kausi...ohi on...onneksi,pääsee jalompien ja mukavampien harrastusten pariin,joita ovat
      ja joita ovat


      sekä joita ovat


      joita ovat myös



      ehkä tämäkin on?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe