Asensin pelin pariinkin kertaan. Pääsen pelin alkuvalikkoon ja kun valitsen joukkueet ja alkaa lataamaan, peli loppuu heti ja mulle palautuu työpöytä nokan eteen! Missä mättää? Koneen tehot ja näytönohjaimet hyvät.
NHL 2009 Pc
3
1778
Vastaukset
- IsänsäJorma
Toimiiko mikään muu peli? Jos koneessa riittää tehot niin oletkos koska viimeeks kurkannu minkälaisen pölykerroksen peitossa se koneen sisusta on? Voisko näyttis käydä turhan lämpimänä ja sen takia pysäyttää pelin.
Eipä sen puolee, tuo nhl pc:lle on kyllä semmosta potaskaa et oksat pois. Kiskonu rahat pois ihmisiltä päivittämällä vaa kokoonpanoja. Grafiikkakin on kyllä sieltä ja syvältä. Luulis et panostais tohon ulkonäköö sitte huolella kun kerran joka vuos uutta työnnetää myyntiin. Verratkaapas vaikka xbox 360 nhl 09:ä tähän pc versioo! Ero ku yöllä ja päivällä!!- löydän?
Mistä löydän online pelaajia NHL09? Haluttas kokeilla tuota PC versiota netissä, ku ei taho ehtiä enää järkkään pleikkarin hakkaus sessioita.
- siinä sulle
löydän? kirjoitti:
Mistä löydän online pelaajia NHL09? Haluttas kokeilla tuota PC versiota netissä, ku ei taho ehtiä enää järkkään pleikkarin hakkaus sessioita.
laita sähkäriä osotteeseen [email protected] sieltä sulle vastus löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647