Missä liikkuvat vaasan 30 vapaat naiset viikkoisin?
Missä sinkut
8
1214
Vastaukset
- pyörii
vähän sielä täällä:
Gringos,Skyllä, hullus pullos,Fontanassa
ruåttalaiset Olivers Innissä- --??--
Tavoitteena olis löytää pikkasen vähemmän alkkoholia käyttävä naaras :)
- sun pitää
kysyy akalta itteltään, ku baarin muistat.. Mut eiköhän ne ramppaa, toiset sauvat mukana toiset ei, ympäri Vaasaa tuulipuku päällä? Ja sellaset "puolittainvapaat" (luetaan pettäjät) kiehnaa ukkonsa kainalos ku ei baaris olla.
- vaagina
Kyllä ne taitaa sormeilla kotona tai syödä suklaata ja kattoa telkkua kun ei pahemmin kaupungilla näy kolmekymppisiä naikkosia.
Ja jos näkyy niin ei niitä mukaan saa kun lauman muut kateelliset ämmät pitää huolta etteivät vaan saa parrua
- Jnnml
Niin, missäpäin nykyään Vaasassa vapaita naisia pyörii?
- peilikertoo
kyl niitä joka baarissa on jos nyt baareista oli kyse...ja kaiken ikäisiä. ja en todellakaan väitä että mulla kävis joku flaxi joka viikko....metsällä ollu vasta vajaan vuoden eren jälkeen.toki siihen irtosuhteita mahtuu mutta kaikki on tietenkin kiinni mitä etsii? etsijän sekä toisen puolen vaatimuksista ja kommunikointi kyvystä...tätä voi jatkaa kuin pitkään vaan? eli kysymys turha
- Jnnml
Pakko sanoa, että baarit eivät hirveästi kiinnosta. Olisiko jotain muita paikkoja?
- takaajo
Taitaa työt ja opiskelut viedä kaikki vapaa ajat,näihinkin pitää kuntoilla jotta jaksaa.
Liikua täytyy,ei jaksa ja pysty eurottamaan piletystä viikottain,hyvä kun pari kertaa vuodessa.
pääsee rentoutumaan.Nämä jotka ovat liikuvampaa sorttia,ovat yleensä maistereita tai egonoomeja valinnanvapaassa Suomessa.Joten nostapa tasoa ja vaurauttasi kyllä alkaa
sullekin sinkuja löytyä ilman,Missä?! tiedustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275