Prossa isompi näyttö, kumman valitsisitte?
macbook vai macbook pro
5
1421
Vastaukset
- mika2
.... firewire, millä voi olla merkytystä jos harrastaa musiikkia tai videoita tai haluaa tehokkaan yhteyden ulkoiseen kovalevyyn. Prossa ei ole pelkästään isompi näyttö vaan se on muutenkin isompi, mikä ei ole pelkästään etu. Ehkäpä semmoinen viisitoistatuumainen pro olisi hyvä kompromissi ja siihen saisi ihan kiiltäväpintaisenkin näytön isommassa se vissiin on edelleen matta.
- 1stMacFinn
Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.
Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).
Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa. - mika2
1stMacFinn kirjoitti:
Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.
Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).
Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa..... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.
"Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."
On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin). - vai....
mika2 kirjoitti:
.... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.
"Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."
On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin).Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.
- MacBook Pro
vai.... kirjoitti:
Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.
tässä koneessa (viime vuotista mallia) langatonverkko toimii. Kone löytää langattomat verkot helposti. Tietysti salatussa verkossa tarvitaan käyttäjätunnukset ja salasanat. Koneella voi tulostaa ja siirtää tiedostoja langattomasti verkon yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218596Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4307857Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-105438Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite825089Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294889Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2373407- 1253124
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os353016Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin853009Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps252620