macbook vai macbook pro

hjälp

Prossa isompi näyttö, kumman valitsisitte?

5

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

      .... firewire, millä voi olla merkytystä jos harrastaa musiikkia tai videoita tai haluaa tehokkaan yhteyden ulkoiseen kovalevyyn. Prossa ei ole pelkästään isompi näyttö vaan se on muutenkin isompi, mikä ei ole pelkästään etu. Ehkäpä semmoinen viisitoistatuumainen pro olisi hyvä kompromissi ja siihen saisi ihan kiiltäväpintaisenkin näytön isommassa se vissiin on edelleen matta.

      • 1stMacFinn

        Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.

        Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).

        Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa.


      • mika2
        1stMacFinn kirjoitti:

        Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.

        Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).

        Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa.

        .... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.

        "Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."

        On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin).


      • vai....
        mika2 kirjoitti:

        .... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.

        "Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."

        On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin).

        Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.


      • MacBook Pro
        vai.... kirjoitti:

        Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.

        tässä koneessa (viime vuotista mallia) langatonverkko toimii. Kone löytää langattomat verkot helposti. Tietysti salatussa verkossa tarvitaan käyttäjätunnukset ja salasanat. Koneella voi tulostaa ja siirtää tiedostoja langattomasti verkon yli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe