Prossa isompi näyttö, kumman valitsisitte?
macbook vai macbook pro
5
1390
Vastaukset
- mika2
.... firewire, millä voi olla merkytystä jos harrastaa musiikkia tai videoita tai haluaa tehokkaan yhteyden ulkoiseen kovalevyyn. Prossa ei ole pelkästään isompi näyttö vaan se on muutenkin isompi, mikä ei ole pelkästään etu. Ehkäpä semmoinen viisitoistatuumainen pro olisi hyvä kompromissi ja siihen saisi ihan kiiltäväpintaisenkin näytön isommassa se vissiin on edelleen matta.
- 1stMacFinn
Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.
Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).
Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa. - mika2
1stMacFinn kirjoitti:
Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.
Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).
Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa..... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.
"Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."
On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin). - vai....
mika2 kirjoitti:
.... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.
"Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."
On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin).Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.
- MacBook Pro
vai.... kirjoitti:
Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.
tässä koneessa (viime vuotista mallia) langatonverkko toimii. Kone löytää langattomat verkot helposti. Tietysti salatussa verkossa tarvitaan käyttäjätunnukset ja salasanat. Koneella voi tulostaa ja siirtää tiedostoja langattomasti verkon yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3662198- 571628
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1661305Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771189Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67969- 86955
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33903Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-113882Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12876K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8846