macbook vai macbook pro

hjälp

Prossa isompi näyttö, kumman valitsisitte?

5

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

.... firewire, millä voi olla merkytystä jos harrastaa musiikkia tai videoita tai haluaa tehokkaan yhteyden ulkoiseen kovalevyyn. Prossa ei ole pelkästään isompi näyttö vaan se on muutenkin isompi, mikä ei ole pelkästään etu. Ehkäpä semmoinen viisitoistatuumainen pro olisi hyvä kompromissi ja siihen saisi ihan kiiltäväpintaisenkin näytön isommassa se vissiin on edelleen matta.

• 1stMacFinn

Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.

Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).

Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa.

• mika2
        1stMacFinn kirjoitti:

Tässä minä istun 17-tuumaisen glossynäytön edessä, ihan perusmalli. Matan olisi saanut tilauksesta, mutta mulle kävi tää hyvin.

Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW).

Käyttöhän sen sanelee kumpi kannattaa MacBook vai MacBook Pro. Mulle näytön koko ratkaisee, olen jo viisi vuotta kuskannut isoa.

.... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.

"Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."

On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin).

• vai....
        mika2 kirjoitti:

.... tarkoitin, että eikös se viisitoista tuumainen ole nuusissa malleissa pelkästään kiiltävänä eli mattanäytöllä saa vain seitsemäntoistatuumaista? tiesin, että kiiltävänäyttö on mahdollinen isossakin prossa, mutta luulin, että se on oletuksena matta ja kiiltävä tulee tilauksesta.

"Ja onhan näissä Pro-malleissa eroa muutenkin kuin se Firewire (tosin isossa on 400&800 FW)."

On tietysti, mutta FW:n tiputtaminen macbookista on selvä linjaveto applelta jonka seurauksena macbookilla ei yksinkertaisesti enää pysty tekemän kaikkea mitä proolla (edes hitaammin).

Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.

• MacBook Pro
        vai.... kirjoitti:

Itse haluan näytölle kokoa, koneelle kunnolla muistia ja potkua, Macbook pro taitanee olla paras valinta. Olen kuitenkin lukenut, että macbook(pro):ssa ei langaton verkko toimi tosta vaan. Kaikissa pc koneissä toimii. Mikä on totuus, itse en ala piuhoja virittelee.

tässä koneessa (viime vuotista mallia) langatonverkko toimii. Kone löytää langattomat verkot helposti. Tietysti salatussa verkossa tarvitaan käyttäjätunnukset ja salasanat. Koneella voi tulostaa ja siirtää tiedostoja langattomasti verkon yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23