Studios Juhis julkaisi netissä kääntämänsä aakkostaide-albumin olisiko ollut 2002-2004.
Onko kenelläkään tietoa mistä voisi löytää ko. teoksen?
Tintti ja Aakkostaide
3
1264
Vastaukset
- B.B.
Tintti ja aakkostaide tuli suomeksi joku vuosi sitten, tsekkaa vaikka Akateemisesta.
- Tintti...
Joo, kirjakaupasta ostin sen ainakin itse noin KAKSI vuotta sitten. Jolloin se oli juuri ilmestynyt.... =) Pakkohan se on sarja saada täydelliseksi... =)
- jkljkljkljkljkljkl
Toi "legendaarinen" studios juhis-versiohan on jonkun ranskalaisen harrastajan Herge-tyyliin piirtämä versio alkuperäisen käsikirjoituksen perusteella. Loppu taitaa olla tyypin itse keksimä, Hergehän ehti kuolla ennen kuin aakkostaidetta saatiin luonnoksia pidemmälle.
Tämä ranskalainen amatööri, jonka nimeä en nyt muista, yritti saada julkaisulupaa Hergen perikunnalta, mutta se evättiin. Tyyppi laittoi sivut nettiin ja "Studios Juhis" käänsi ne suomeksi. Pari vuotta sitten vielä löytyi, saattavat olla jossain netin syövereissä vieläkin.
"Virallisella", kirjakaupoista löytyvällä versiolla ja "Studios Juhis"-versiolla ei juuri ole tekemistä keskenään. Virallinen versio on pelkkiä luonnoksia ja tekstiä, ei mitenkään erityisen lukijaystävällinen. Kuriositeetti koko aakkostaide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va922227Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J58950- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185810- 34801
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35744