(Normaali) ihminen ei pysty nuolemaan kyynärpäätään.

Tee Tee

kyllä mä pystyn nuolemaan kyynärpäätäni, ja en oo mikään voimistelijakaan. Aika siistiä, oon spesiaali, sillä tietokirjojen mukaan ihminen ei pysty nuolemaan omaa kyynärpäätän.

Entäs te? :D

21

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokspokspoks

      eipä näytä onnistuvan ja lishaskin revähti jotenki....

    • sinun pitäis

      nuolla kyynärpäätäsi? En ymmärrä...

    • tepisepi

      Pyydä joku valokuvaamaan tapahtuma ja linkitä kuva tänne. Naamasi voit tietenkin editoida pois. Tuonhan ei pitäisi olla mahdollista normaalivartaloiselle ihmiselle.

      • Tee Tee

        no niin ei pitäs olla mahdollista mutta kyllä mä vaan saan niin tehtyä :D täytynee sitte varmaa kuva laittaa sulle :DD


    • kuules

      kusettaa oikeen olan takaa :D se fyysisesti mahdotonta, vitun dena

      • Tee Tee

        en mä mitää kuseta, minkä mä sille mahdan, ihan tosiasia se on! miks ees haluisin kusettaa tälläsestä asiasta? :D ihmettelen kyl itekki ku vaan yhellä nettisivulla lukee et normaali ihminen ei pysty, muut on sitä mieltä et se ei oo fyysisesti mahdollista :D se on kyl oikeesti mahdollista :)


      • Anonyymi
        Tee Tee kirjoitti:

        en mä mitää kuseta, minkä mä sille mahdan, ihan tosiasia se on! miks ees haluisin kusettaa tälläsestä asiasta? :D ihmettelen kyl itekki ku vaan yhellä nettisivulla lukee et normaali ihminen ei pysty, muut on sitä mieltä et se ei oo fyysisesti mahdollista :D se on kyl oikeesti mahdollista :)

        Kyl mäki pystyn ei tee tee huijaa jos se pystyy nii voi voi muille kyllä mäki pystyn nii lol


    • mayura

      Tuon ei pitäisi olla mahdollista, ellei sinulla ole sitten harvinaisen lyhyet olkaluut tai tavanomaisen pitkä kieli.

    • ei pysty

      ite en pysty, mut eräs kaverini pystyy:D ei siinä välttis tarttee olla pitkä kieli tai lyhyet olkaluut :O ei tarttee ku olla harvinaisen taipuisat nivelet tai jtn.:D ei se miusta kyllä oo fyysisesti mahdotonta.:)

      • ...

        Sit se sen kaveris on vähä epämuodostunu.. puolet liian lyhyet kädet ;D


      • mayura

        Omaan ylitaipuvat nivelet, varsinkin käsissä, enkä siltikään pysty. Olen yhä sillä kannalla, että jotain on pakko olla epämuodostunut jos onnistuu.


      • Tee Tee
        mayura kirjoitti:

        Omaan ylitaipuvat nivelet, varsinkin käsissä, enkä siltikään pysty. Olen yhä sillä kannalla, että jotain on pakko olla epämuodostunut jos onnistuu.

        ei mulla mikään oo epämuodostunutta!


      • Tee Tee
        Tee Tee kirjoitti:

        ei mulla mikään oo epämuodostunutta!

        ..mutta ehkä mulla sitten on pitkä kieli :))


      • ----
        mayura kirjoitti:

        Omaan ylitaipuvat nivelet, varsinkin käsissä, enkä siltikään pysty. Olen yhä sillä kannalla, että jotain on pakko olla epämuodostunut jos onnistuu.

        Ei kaikki varmaan pystykään. Se on varmasti urbaanialegendaa ettei *normaali* ihminen pysty siihen. Eikös vasenkätisiäkin pidetty ennen jotenkin sairaina kun enemmistö kirjoittaa oikealla.


    • ,,,,,,,

      Kyllä meidän luokalla oli parikin tyyppiä jotka pysty siihen. Itse pääsen aika lähelle vasemman käden kohdalla, mutta jos autan hieman toisella kädellä niin sitten pystyn. Harjoittelulla vois onnistua ilman apuakin. En tiedä millaisessa kirjassa tälläneinen asia lukee, mutta onhan tälläisiä saman tapaisia "vanhoja legendoja" paljonkin.

    • jussi juusto

      nuolemaan kyrvän päätä

      • kotiapina

        ihan hyvin pystyy mikä ihmeen urbaanilegenda se nyt on ettei pystyis.


        lähetä kuva nii uskoo muutkin


    • asdasdasdsaddassdasdasdadas

      lololooooo

    • nyaaaarg

      Ja pystyn viel molempii mut en samaa aikaa tietenkää. en oo myöskää voimistelija tai mikää =D
      teeheeehehee

    • Anonyymi

      Pystyn itekki

    • Anonyymi

      En usko että pustuisitte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe