Timperi on ammattilaisen monipuolinen työkaluliivi
Timperi joustaa kaikkiin työtilanteisiin. Liiviosa on on helppo pukea, ja ulkotöitä varten vakiona on laajennuskappale eteen, jolloin Timperin voi pukea vaikka turkishaalarin päälle. Taskujen ja koteloiden materiaalina on aito nahka.
Tälläinen on myyntipuhe kyseiselle tavaralla mutta onko se oikeasti kestävä ja hyvä pitää töissä? Jos jollain on kokemusta kyseisestä liivistä niin voisiko kertoa sen hyvät ja huonot puolet.
mitä mieltä Timperistä
12
4751
Vastaukset
- Liivi
Itselläni työvaatteissa ei ole Kuin 2 takin ja 2 housujen taskua ja nämä ei riitä Mihinkään.
Timperin kun Heittää selkään niin mahtuu kaikki Värkit ja Kamat kyytiin ja Työmoraali kohoaa huomattavasti.- Konnunsuon Kingi
Onkos noissa liiveissä teksti Eastside ja jotain suomen lippuja yms myös? Saakohan noita pitää vankilassa jos on puupuolella töissä?
- iistsaid
Konnunsuon Kingi kirjoitti:
Onkos noissa liiveissä teksti Eastside ja jotain suomen lippuja yms myös? Saakohan noita pitää vankilassa jos on puupuolella töissä?
munassa. lippu on tatskattu ohtaan. liivit vaan päällä munat ja otta paljaana kuleksin yöt läpeensa reviirini reunoille kuseksien.
- sdgnjgfjfg
iistsaid kirjoitti:
munassa. lippu on tatskattu ohtaan. liivit vaan päällä munat ja otta paljaana kuleksin yöt läpeensa reviirini reunoille kuseksien.
olet aika hardcore ukko kun munaasikin olet saanut tatuoitua eastside. kuulutko eastside peRRRRRkele jengiin?
- ...mahtavat...
...liivit! Käytän niitä päivin öin. Käytän niitä lenkillä, ongella, perunannostossa ja -kuorinnassa, nukkuessa, paskallaistuessa ja jopa nikkaroidessa. Ne taitaa olla samaa materiaalia kuin Mustanaamion puku: kesällä mukavan viileä ja talvella lämpöset. Tietty kestävätkin vaikka mitä. Suosittelen, kannattaa ostaa!
- papan poikia
Ostaisin kyllä mutta joku tuossa nimessä särähtää korviini. Ihan kuin olisin kuullut jotain pahaa liittyen tuohon nimeen timperi ja sanaan perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkele. En vain saa päähäni että mitä, voisiko joku auttaa minua jos tietää asiasta enemmän.
- Sonus82
Itse 20 vuotta rakennusalalla kirvesmiehen/timpurin hommia tehneenä ja tällä hetkellä neljännet Timperin työkaluliivit menossa. Jos tykkää liivejä pitää niin nämä on aivan ehdottomat. Ja tänä päivänä kun on kahta eri huomio väriä ja sit on vielä ne missä on vajaat sisään rakennettuna. Ihan helvetin lujat kangas osat ja tikkaukset ja ennenkaikkea nahka taskuilla!!! Pysyy taskut kuosissa ja romut mukana ja ei kulu ihan heti läpi. Aikoinaan kokeillu muiden valmistajien liivejä mutta kangas taskuilla niin nehän kuluu puhki hetkessä ja sit sellanen on aina hyvä testi että saatko vasaran yhdellä kädellä vasaralenkistä irti ja takaisin. Onhan noi arvokkaat liivit mutta kyllä ne hintansa haukkuu moneen kertaan toimivuuden ja kestävyyden kautta ja saahan sen osto hinnan verotuksessa vähennyksiin.
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI, KANNATTAA KOKEILLA.
- todella paskoja
Henkilökohtainen mielipiteeni noista Timpereistä on että ne ovat ihan perseestä ja eivät kestä mitään. Hajoavat jo todella kesyssä käytössä, ainakin nämä mitä minä olen käyttänyt. Voi olla että olen saanut jotain maanantai-versioita tai että joku pappa on hajottanut niitä ennen niiden käyttöönottoa liikkeessä ja se on heikentänyt niiden saumoja. Mutta todellakin henkilökohtainen mielipiteeni on että noita paskoja kannattaa välttää jos vain mahdollista. Johan tuo nettisivukin kertoo firman tasosta kun ei pysty (onneksi) tilaamaan heidän tuotteitaan.
- läheinen_
IP-osoitteesi tullaan jäljittämään ja sitten saat nähdä miten käy.
- hakalin kingi
onko noita timpereitä varustettuna 1% merkillä?
- sdfggsdgsdgsdf
Onko lauritsalan Timperin veljekset keksinyt tämän!Vieläkö muuten toinen veljeksistä vaikuttaa nyrkkeilyssä?Eikös tämä kaveri piessyt kaikki lauritsalan teräksen ukot kanveesiin?
- kulkija...
sdfggsdgsdgsdf kirjoitti:
Onko lauritsalan Timperin veljekset keksinyt tämän!Vieläkö muuten toinen veljeksistä vaikuttaa nyrkkeilyssä?Eikös tämä kaveri piessyt kaikki lauritsalan teräksen ukot kanveesiin?
hah,haa...sillähän on käsi paskana ja leikattu monet kerrta,naisetkin sen hakkaa ja on hakannutkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809