Hei kaikki, olen ollut 3 kertaa Gardalla ja nyt tekisi mieli nähdä muutakin Italiaa. Taorminaa kehutaan kuvankauniiksi paikaksi, mutta onko se Gardan veroinen? Tämän kysymykseen haluaisin teiltä vastauksia. Mitä Taorminassa on sellaista mitä ei Gardalta löydy, paitsi meri?
Koska Garda on todella hieno paikka pelkään että muut paikat ovat ennemmän tai vähemmän pettymyksiä. Onko joku käynyt sekä Gardalla, että Taorminassa?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Garda vai Taormina?
2
737
Vastaukset
- yhteismitallisia
Olen käynyt Gardalla kahdesti ja samassa yhteydessä kierrellyt Dolomiiteilla ja Koillis-Italiassa.
Tienoo on niitä harvoja paikkoja jonne olen valmis menemään uudelleen.
Jos minun vielä täytyisi mennä Sisiliaan niin valitsisin Palermon.
Ko. saaren itärannikon kaltaisia paikkoja on pilvin pimein.
Rahastuksen törkeydessä sen päihittävät vain muslimimaat. - kuulemma virkistää ?
Taormina on kauniilla paikalla ja kaupunki myös ihan mukava. Mutta siellä on niin rahastuksen meininki joka puolella ja kallis paikka. Molemmissa olen käynyt mutta Garda vetää pidemmän korren mennen tullen. Taormiinaan en palaa mutta Gardalle aina uudestaan. Jos haluat jotain muuta, niin miten olisi esim Sorrento, Capri, Alassio... nämä Riminit ja Riccionet jättäisin väliin,ne ovat mielestäni enemmän rannalla makoilijoille ja bilettäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852380- 431970
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!841772- 821590
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264- 771221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai461218- 481118
- 591111