KEURUUN AUTO

VIKAAMOT?

MIHIN KANNATTAA VIEDÄ PERUSATO HUOLTOON??

- LIIMATAINEN

-PIKKUSAARI

-SANTALA

-??????

14

4488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opaman

Se uusi kaveri teollisuusalueella on ainakin todella pätevä ja edullinen.

• pappilanniemen

Autohuolto vakkuri? joku kertoi et hyvää ja nopeata takuutyötä volkkareille.hienoa.

• kepukkadd
        pappilanniemen kirjoitti:

Autohuolto vakkuri? joku kertoi et hyvää ja nopeata takuutyötä volkkareille.hienoa.

Mart autossa on kyllä ainakin paras asentaja töissä mitä on keurusseuddulla.

• lähes kaiken kokenut
        pappilanniemen kirjoitti:

En veisi autoani Vakkurille korjattavaksi missään tapauksessa.Tähän korjaamoon sopii sanonta paljon tinasit paljon pilasit ja niin edelleen.

• Katsastuskorjaamon takana

on kuulemma hyvä korjaaja ja edullinenkin vielä

• portter
        lähes kaiken kokenut kirjoitti:

En veisi autoani Vakkurille korjattavaksi missään tapauksessa.Tähän korjaamoon sopii sanonta paljon tinasit paljon pilasit ja niin edelleen.

Olen käyttänyt autoani VAKKURILLA ja voin sanoa, että Palvelu / Huolto on tosi hyvää ja korjaamo on siisti" voi viedä uudenkin auton!"Jokainen meistä itse valitsee, minne menee. ON TYPERÄÄ haukkua yrittäjää tämän välityksellä , tunnen kaverin ja tiedän että kokemusta on ! Taidat olla samanlainen "tinari" kuin minä ,eli annetaan ammatti miesten hoitaa korjaamotoimintaa ! PS. Soitin VAKKURILLE huoltoaikaa 3vko jono,kysyntää on, joten ei kovin huono korjaaja!!!

• mrikku6

Ok-auto Keruu.
      Hyvä palvelu, halvat hinnat, asiantuntevat asentajat.

• poikkeuksetta

Santalan Veikolle. Nopea ja hyvä palvelu. Kaupan päälle saa huolto-ohjeita. Ottaa huomioon asiakkaan tarpeet ja hinnat ovat Keuruun halvimmat. Eikä Veikkoa tarvitse muuten neuvoa autonkorjaamisessa.

• Asiallisista vinkeistä.
        poikkeuksetta kirjoitti:

Santalan Veikolle. Nopea ja hyvä palvelu. Kaupan päälle saa huolto-ohjeita. Ottaa huomioon asiakkaan tarpeet ja hinnat ovat Keuruun halvimmat. Eikä Veikkoa tarvitse muuten neuvoa autonkorjaamisessa.

Taidan viedä ton opelin sit huismanille ja jätän MARTO auton pois .

• Luis500
        Asiallisista vinkeistä. kirjoitti:

Taidan viedä ton opelin sit huismanille ja jätän MARTO auton pois .

Erittäin hyvä valinta, itsekkin käytän kyseistä pajaa. Hyväksi ja edulliseksi olen sen havainnut.

• mesemiäs..
        Luis500 kirjoitti:

Erittäin hyvä valinta, itsekkin käytän kyseistä pajaa. Hyväksi ja edulliseksi olen sen havainnut.

Jos Merussa on ongelmia niin se kannattaa viedä Mänttään Kleimolan pajalle.
        Ne miehet tietää kyllä lähes voi sanoa kaiken Mersuista ja homma pelaa.
        Olen vuosia käyttänyt kyseisiä palveluita ja aina on tullut autot kuntoon ja hinnat on kohillaan kanssa.

• aaaaa.,

Vie ihmeessä autosi Santalalle hyvä,halpa ja nopea!

• Eees kirjottaan!

• tuo sinun

"Eees kirjottaan" mielestäsi kirjakieltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      314
      7894
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      92
      6164
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2147
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2056
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      1963
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      1954
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      75
      1706
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1514
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1470
    Aihe