Olisiko kenelläkään mielipidettä otsikon hotellista? Hotels.com sivuilla oli muutama arvostelu, aika synkkiä. Täällä keskustelupalstalla ei ainakaan otsikkotiedon mukaan ole ollut keskustelua ko hotellista. Olisi kiva tietää Intian kävijöiden mielipide. Tämä on erittäin hyvä palsta.
Estrela do Mar Beach Resort
5
580
Vastaukset
- lettipää
Häh? Mä en ainakaan hotels.comilta mitään arvosteluja löytänyt...
Muakin kiinnostais ko. hotelli, kun sitä oon sillä silimällä kahtonut... ;)- Lomaa vailla
Täältä löytyy arvosteluja,
http://finland.hotels.com/hotellit-intia/hotellit-goa/estrela-do-mar-beach-resort/
Välilehti "asiakkaiden arviot", avautuu sivu jossa lukee "Hotels.comilla ei ole asiakasarvioita tähän hotelliin", alalaidan linkistä "Read reviews" löytyy kuitenkin arvosteluja.
Minä haluaisin kuulla viimeaikoina hotellissa yöpyneiden, vaikkapa useasti Intiassa käyneiden henkilöiden arvion hotellista. Tällöin arvio asettuu oikeisiin mittasuhteisiin. Sehän on selvää, että hotellit eivät ole (välttämättä) samaa tasoa kuin esim meillä täällä Suomessa oleva ns perushotelli. - lettipää
Lomaa vailla kirjoitti:
Täältä löytyy arvosteluja,
http://finland.hotels.com/hotellit-intia/hotellit-goa/estrela-do-mar-beach-resort/
Välilehti "asiakkaiden arviot", avautuu sivu jossa lukee "Hotels.comilla ei ole asiakasarvioita tähän hotelliin", alalaidan linkistä "Read reviews" löytyy kuitenkin arvosteluja.
Minä haluaisin kuulla viimeaikoina hotellissa yöpyneiden, vaikkapa useasti Intiassa käyneiden henkilöiden arvion hotellista. Tällöin arvio asettuu oikeisiin mittasuhteisiin. Sehän on selvää, että hotellit eivät ole (välttämättä) samaa tasoa kuin esim meillä täällä Suomessa oleva ns perushotelli.Omg... Uskaltaakohan tuonne lähteä? Millaisiakohan ne muut hotellit on, jotka jo netissä näyttävät surkeimmilta...?
- sinne...
lettipää kirjoitti:
Omg... Uskaltaakohan tuonne lähteä? Millaisiakohan ne muut hotellit on, jotka jo netissä näyttävät surkeimmilta...?
Kyllä sinne Goalle uskaltaa lähteä, myös tuohon hotelliin. Siellä ei juuri löydä luxusta mistään muualta kuin Etelä-Goan viiden (tai enemmän) tähden hotelleista - ja hinta on niissä sen mukainen. Muut hotellit on yleensä samaa peruskamaa. Ne on aika askeettisiä, mutta homma toimii kuitenkin ja ihmiset on ystävällisiä. Mene vaan, jos et huippua vaadi. Kyllä Intiassa, myös Goalla, aina pärjää, kun asenne on itsellä kohdallaan.
- Goalle
Mä olen menossa ko. hotelliin 29.11-12.12. Lukemani arvostelut on puolesta ja vastaan, suhtaudun niihin yleensä hyvin skeptisesti. Olen lomaillut Goalla kaksi kertaa aiemmin ja yleensä kaikki on toiminut hyvin, hotellit siistejä ja palvelu hyvää. Pitää vaan muistaa, että siellä on eri kulttuuri kuin meillä. Avoimin mielin maailmalla, sillä pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu641935Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1391839Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291392Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171216