Kampaajalle Inglesissä?

Nainen'

Onko kellään kokemuksia Inglesin kampaamoista? Minkä hintaista on esim. hiusten leikkaus tai värjäys? Entä Headline/Animatic? Oletteko olleet työn tulokseen tyytyväisiä? Voitteko suositella jotakin kampaamoa? Itse kävin viime talvena Phuketissa kampaajalla. Halpaa oli, mutta työn jälkeä jouduin itse parantelemaan. En silti halua yleistää. Hyviä kampaajia löytyy toki Phuketistakin.

36

2654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

      on käynyt useasti vahassa san fernandon ostarissa,siellä on useampikin kampaamo.tekniikoista en oikein ole jyvällä.mutta tulos on ollut hyvä ja edullinen.

    • Täällä ollaan

      Suomalaisia kampaamoja on ainakin MAX & MIRELLE Ostoskeskus Jardin del Solissa ja SALÓN GREEN FIELD Hotelli Green Fieldin 2. kerroksessa. Suoralta kädeltä voin sanoa, että hinnat ovat edullisia suomalaisiin vastaaviin verrattuna. Käy tutustumassa ja kokeilemassa. Laadusta ei ole kokemusta.

      • pojito

        Kävin viikko takaperin Green Fieldin kampaajalla.Laitettiin permanentti ja leikattiin.Olen tulokseen todella tyytyväinen.Kampaaja nimeltään Tiina on todella ammattitaitoinen,suosittelen.


    • Jissus

      Herregud että pitää Inglesiin asti mennä kampaajalle!!!! Tai Thaimaahan! Jos pitää alkaa nuukaileen kampaajista niin jätäppä matkasi ostamatta ja käy kotona kampaajalla jonka tunnet ja johon luotat, säästyy kalliit kampaaja matkat.
      Just näitä, "värjäämpä ite tai pistän kotipermanentin" nuukailijoita. Jätä käsityön palkkio kotisuomeen, näin saadaan suomen talous iskuun jälleen.

      • Nainen'

        Kyse ei todellakaan ole nuukailusta, päinvastoin pistän rahaa pyörimään. Minusta on hauskaa käydä matkoilla kampaajalla, kosmetologilla yms. Siitähän se lomafiilis tulee, että antaa laittaa tukkansa kampaajalla, vaikka sen toki voisi itse pestä ja laittaa hotellilla. Samalla periaatteella tykkään matkoilla käydä syömässä eri ravintoloissa, ja nauttia sitenkin lomastani, vaikka voisin kokkailla hotellin huoneistossakin.


      • Nainen'
        Nainen' kirjoitti:

        Kyse ei todellakaan ole nuukailusta, päinvastoin pistän rahaa pyörimään. Minusta on hauskaa käydä matkoilla kampaajalla, kosmetologilla yms. Siitähän se lomafiilis tulee, että antaa laittaa tukkansa kampaajalla, vaikka sen toki voisi itse pestä ja laittaa hotellilla. Samalla periaatteella tykkään matkoilla käydä syömässä eri ravintoloissa, ja nauttia sitenkin lomastani, vaikka voisin kokkailla hotellin huoneistossakin.

        Kiitos asiallisista vastauksista. Niitä on aina kiva saada. Sellaisia pyrin itsekin antamaan. Toisenlaisen katsantokannan omaaviakin näillä palstoilla pyörii...Mukavia matkoja kaikille teille, joilla loma jo häämöttää!


      • las palmasissa

        Löytyykö Las palmasista kampaamo ja kauneushoitola, jota kannattaa testata


      • Siru
        Nainen' kirjoitti:

        Kiitos asiallisista vastauksista. Niitä on aina kiva saada. Sellaisia pyrin itsekin antamaan. Toisenlaisen katsantokannan omaaviakin näillä palstoilla pyörii...Mukavia matkoja kaikille teille, joilla loma jo häämöttää!

        Vuosia sitten tutustuimme Inglesin matkallamme Merjaan perheineen joka nykyään tekee siellä mm. kampaajan töitä. Tosi mukava suomalainen! Voit soitella hänelle 34664493932 ja enemmän tietoa saat hänen sivuiltaan nimellä Merja Ahokannas.


      • Anonyymi

        Jos viipyy 4-5 kk kanarialla ja on lyhythiuksinen, niin varmasti on tarpeen välillä leikkauttaa hiuksia.


    • tukkas

      tuun keväällä inglesiin, tuu mun hotellihuoneeseen,hoidan homman

      • kampaaja

        Aina käytän lomillani sikäläisten kampaajien palveluita, ihan mielenkiintoista tutustua heidän työtapoihinsa.Ikävää, että ammattikunnassamme on kaltaisiasi "pikkusieluja", sinäkö todellakin menet lomalle töihin.


    • PappaMuistelee

      Kävin parturissa ulkomailla, Hollywoodissa, maksoi vain 6 dollaria, ja vuosi oli 1967.

      • Jaalleee

        Kävin Pattayalla suikkaribaarissa ja maksoi 10 dollaria, vuosi oli 2011. Hinta sisälsi oluen.


    • 5hyvää

      Pikkukuppilan vieressä ihan hyvä ja edullinen.sonnenlandissa olen käynyt useasti,hyvä palvelu kaikin puolin,värjäys leikkaus n 35-40e.

    • Tukkalähtee

      Inglesin parturit kiskovat tukasta. Yli kympin saa maksaa mieshenkilö hiustensa leikkauksesta.
      Olin parina talvena talvehtimassa Puerto de la Cruzissa, siellä parturihinta miehiltä oli 4...5 eeroa. Joku ns. paremman hotellin nurkalla silpova laskutti jopa 7 euroa.

    • Suosittelenn

      Inglesissä on useita laadukkaita kampaamoja joissa ammattilaiset loihtivat sinulle (toiveitaisi kuuntelematta) mitä muodikkaimman mummopermiksen - sukupuolestasi riippumatta. Olen ihastellen katsellut niitä katukuvassa ja tuntenut päässeeni aikakoneessa suoraan 1970-luvulle.

      • Anonyymi

        Totta. Näin se on.


    • Anonyymi

      Eläkepappa nostattaa vanhoja viestiketjuja. On se ihan mahoton trolli.

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa joka näitä vanhoja ketjuja nostattaa. On se mahoton trolli.


    • Taitaa niistä jopa kommentoida,omaa mahdottomuuttaan...

    • Anonyymi

      Kävin viikin prismassa v. 2017. Tukanleikkuu 10 euroa. Nykyään kai 15 euroa. hyvin leikkasi siirtolainen tukkani.

    • Anonyymi

      Eläkepappa ihan hurjana trollaa ja nostelee vanhoja viestiketjuja. On se ihan hurja pappa toi Eläkepappa.

      • Anonyymi

        Ai se on Eläkepappa kun nostelee näitä vanhoja ketjuja koko ajan. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      No piti arvata että Antigue ja Eläkepappa tänäänkin nostelee näitä vanhoja viestiketjuja. On ne ihan mahottomia trolleja.

      • Anonyymi

        Lopeta Antigue tuo saman jankuttaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta Antigue tuo saman jankuttaminen.

        Mistä tiesit että se olen minä? No mä lopetan vähäksi aikaa.

        T: Antigue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiesit että se olen minä? No mä lopetan vähäksi aikaa.

        T: Antigue

        Ei täällä muut trollaa kuin sinä ja ystäväsi Eläkepappa. Siitä tiesin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä muut trollaa kuin sinä ja ystäväsi Eläkepappa. Siitä tiesin.

        Ai täällä ei muut trollaa kuin Antigue ja Eläkepappa. Olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      On ihan mahotonta

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe