onko kellään tietoa miten paljo vakio super 9 kulkee pelkästään kurien poistolla?
Kymco super 9 ac kurit
5
1766
Vastaukset
- Joku...
Joo. vakiona super 9 kulkee vakiona noin vähän yli 50km/h mutta kuristuksien poiston jälkeen noin 60-70 km/h. Riippuu mitä kuristuksia ottaa pois.
- capt_
kiitos vastauksesta!
kaipaisin myös muita vinkkejä huippujen nostoon(max 65km/h ettei kortti lähe, mielellää 55-60km/h luokkaa) , mielellään halpoja menetelmiä. :)- Joku...
Hyvia menetelmiä nopeuden kasvattamiseen olisi kuristus holkin vaihto jolloin mopo kulkee noin 55-60km/h.
Jos haluaa mopoa kulkemaan vielä vähän kovempaa noin 60-75km/h niin suosittelen holkin vaihdon yhteydessä vaihtamaan vetohihnan viritys hihnaksi tai uusimalla veto akselin rulappesäkkeeksi malossin viritys paketti.
(Jossa mukana Esim: Uudet rullat 6.5g, uusi viritys hihna, 5g uusi alumiininen rullapesäke, uusi kytkinjousi ja jne,jne...)
PS:Malossin paketin hinta on noin alle 80e
- jsbhfjgvkebwsj v
no se kulkee noin 100km/h kun otat männän pois. ja sitten kun vielä pistät dieseliä tankkiiin ni johan alkaa lyyti kirjottamaan.
- rockrill
joo katoppas tosta www.smouch.net/lol mopon viritys vinkkejä. siellä on myös niiden seuraukset, jos jää poliisille kiinni, ja taktiikoita, mitä heille kertoa ;). Toivottavasti tuosta oli apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804496
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402957Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102674En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152653IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392003Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253