Löysin viissatasen pankkiautomaatin luota. Siitä
lähti juuri yksi humalainen taksiin. Pitäiskö raha
viedä poliisiasemalle vai ostanko stereot?
Löysin viissatasen
5
387
Vastaukset
- Poti
Viissatanen on pieni raha. Jos löydät miljoonan, vie se poliisille. Ei voi tietää vaikka se olisi jonkun köyhän ainoa miljoona.
- pentti hilkuri
Se on mun.
- rapsu83
Jos olet rehti, niin selvität oikean omistajan. Sen saa selville jos tietää mikä taksi otti asiakkaan kyytiin. Kun se on selvillä, niin mene poliisin juttusille. Tuollaisesta summasta maksetaan vähintään 10 prosentin löytöpalkkio. Ja jos asia ei selviä, niin voit pitää rahan. Koska mitä hyötyä on ottaa se pois jos sen voi käyttää johonkin hyödylliseen.
- MIULThävis500EUGGEE
oon mie 3vuot ettiny miu viissatast mut nyt ku löysin tän keskustelun nii selvis et sehä o mu viissatana
voiks anttaa takaaaass? - Janne h
Joo, minulta putosi viis satku kun menin taksiin. Pistänkö tähän tilinumeron
mihin voit sen lähettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736