Hei!
Aloitin juuri Skypen käytön ja olisi sellainen kysymys että soitin sillä matkapuhelimeen Suomeen ja vastaanottaja vastasi, tosin ei kuullu minua ja puhelu kesti 17sek.
En ole varma siis että joudunko maksamaan jotain ? Luulin että ohjelmaan tarvii ensin ladata krediittiä että voi soittaa puhelimeen.. joten sitten testasin sitä. Eihän mulla ole mitään tietojakaan siellä millä voisivat laskuttaa.. esim sotua tai paypal tiliä.
Vastatkaa joku viisaampi?
Tuliko maksua kun soitin
minäinen
1
741
Vastaukset
- jellovi
sieltä mitään tule jos sun tilillä ei ole mistä vähentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623