VIRTUA VALMENNUSKURSSI LÄÄKIKSEEN

Virtua oppija?

Onko kellään kokemusta virtua valmennuskurssista lääkikseen? voiko kurssia verrata paikan päällä oltaviin kursseihin jne.
ja opeteaanko "videoilla" asiat hyvin?

14

2701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtua vai joku muu...?

olen pohtinut ihan samaa. eihän se loppujen lopuksi ole kuin itsestä kiinni kaikki miten onnistuu: valmennuskussi ei takaa opiskelu paikkaa, maksoi se sitten 5000e tai 289e.

jos itseopiskelu sopii, luulen että virtua on ihan toimiva ratkaisu. luennot voi netissä katsoa moneen kertaan ja pysäyttääkin/kelata. jos olisi paikan päällä konkreettisesti jollain kurssilla, ei tämä onnistuisi :)

itse tykkään opiskella itsenäisesti, siksi mietinkin tätä virtuaa. ja varmasti ovat kehittäneet jotenkin eteenpäin palveluaan viime vuodesta. siis tämä firmahan on ihan uusi. kait viime vuonna järjesti ekan kerran kurssinsa.

tosiaan, kokemuksia oisi ihan kiva kuulla tästä firmasta... mutta kuten jo sanoin, luulen, että sillä ei ole mitään väliä loppupeleissä minkä firman kurssin on käyny, onko istunut konkreettisesti opettajien luona vai tehnyt töitä kotoa käsin itsenäisesti. motivaatio ja halu onnistua kokeessa ovat tärkeimmät. siten sitä jaksaa puurtaa ja lukea & laskea

• lääkäriksi!

Huippua et joku muukin on alkanut pohtimaan tätä samaa firmaa ihan tosissaan:) Olen tällä hetkellä sellaisessa elämäntilanteessa, että minulla ei suoraan sanottuna ole rahaa kalliimpaan! Katselin myös niitä esittelyvideoita ja hyvältä näytti. Olisi huippua saada jostakin kommenttia ihan kurssin käyneeltä tyypiltä.. No kuitenkin tsemppiä kaikille, ihan miten tahansa päättää opiskella niin se kannattaa! :)

• hyviltä vaikuttivat
        lääkäriksi! kirjoitti:

Huippua et joku muukin on alkanut pohtimaan tätä samaa firmaa ihan tosissaan:) Olen tällä hetkellä sellaisessa elämäntilanteessa, että minulla ei suoraan sanottuna ole rahaa kalliimpaan! Katselin myös niitä esittelyvideoita ja hyvältä näytti. Olisi huippua saada jostakin kommenttia ihan kurssin käyneeltä tyypiltä.. No kuitenkin tsemppiä kaikille, ihan miten tahansa päättää opiskella niin se kannattaa! :)

joo, katselin itsekin kaikki esittelyvideot läpi ja tykkäsin. en keksinyt moitittavaa :)

• Taas mainosmiehet asialla
        hyviltä vaikuttivat kirjoitti:

joo, katselin itsekin kaikki esittelyvideot läpi ja tykkäsin. en keksinyt moitittavaa :)

Jos puhutaan ihan oikeista kommenteista, eikä Virtuan henkilöstön itsekehusta (3 kommenttia vähään aikaan), niin viime vuonna osa halusi rahat takaisin ja osa moitti kurssin keskeneräisyyttä.

Komeat on kuoret, mutta sisältö kuulemma mitä sattuu.

• itse ainakaan en
        Taas mainosmiehet asialla kirjoitti:

Jos puhutaan ihan oikeista kommenteista, eikä Virtuan henkilöstön itsekehusta (3 kommenttia vähään aikaan), niin viime vuonna osa halusi rahat takaisin ja osa moitti kurssin keskeneräisyyttä.

virtuan henkilökuntaan kuulu :DDD

no nyt kyselin miten ovat parantaneet, nii kuulosti paremmalle!

• etpä ole
        itse ainakaan en kirjoitti:

virtuan henkilökuntaan kuulu :DDD

no nyt kyselin miten ovat parantaneet, nii kuulosti paremmalle!

Varmasti kyselit siitä vierestä miten muutoksia oli tehty ja hyvältä kuulosti palkkapussin suhteen...

• joutsen_86
        Taas mainosmiehet asialla kirjoitti:

Viime vuonna näillä ongelmia siinä etteivät harjoitustehtävät tulleet verkkoon silloin kun olivat luvanneet. Luennot yms olivat kyllä erinomaisia ja tulivat ajallaan. Ilmeisesti eivät vain olleet budjetoineet riittävästi aikaa noiden tehtävien tekoon. Enää tällähän ei varmaan ole merkitystä, koska tehtävät ovat jo olemassa ja enää tarvitsee vähän päivitellä niitä.

• taas tätä
        joutsen_86 kirjoitti:

Viime vuonna näillä ongelmia siinä etteivät harjoitustehtävät tulleet verkkoon silloin kun olivat luvanneet. Luennot yms olivat kyllä erinomaisia ja tulivat ajallaan. Ilmeisesti eivät vain olleet budjetoineet riittävästi aikaa noiden tehtävien tekoon. Enää tällähän ei varmaan ole merkitystä, koska tehtävät ovat jo olemassa ja enää tarvitsee vähän päivitellä niitä.

Myös videoiden tasoa on haukuttu, joten en usko että koko kurssi on parantunut lainkaan. Virtualla on maine siitä että itse kommentoivat ja mainostavat omaa toimintaansa..

• suuret puheet pienet teot

• anniina
        taas tätä kirjoitti:

Myös videoiden tasoa on haukuttu, joten en usko että koko kurssi on parantunut lainkaan. Virtualla on maine siitä että itse kommentoivat ja mainostavat omaa toimintaansa..

Mielenkiintoinen maine on sitten kyllä. Voin erään työntekijän puolisona kommentoida, ettei yksikään virtualainen ole eikä tule vastaisuudessakaan netissä näitä asioita kommentoimaan. Tämä siksi, että näillä palstoilla pyörii vain ja ainoastaan näitä provoilijoita, jotka haukkuvat kaikki kurssit pystyyn.

• tlk2008
        anniina kirjoitti:

Mielenkiintoinen maine on sitten kyllä. Voin erään työntekijän puolisona kommentoida, ettei yksikään virtualainen ole eikä tule vastaisuudessakaan netissä näitä asioita kommentoimaan. Tämä siksi, että näillä palstoilla pyörii vain ja ainoastaan näitä provoilijoita, jotka haukkuvat kaikki kurssit pystyyn.

Se on näiden keskustelupalsta-kirjoitteluiden kanssa vähän niin ja näin. Firmat provoaa ja ylistää omiaan.

Mut omasta kokemuksesta, olin tyytyväinen viime vuoden kurssiin ja sain keskityttyä sen avulla olennaisiin osiin pääsykokeista. Suosittelen! Valmennuskurssia valitseville että kaikissa kursseissa on omat huonot puolensa, omasta kokemuksesta tyytyväisyys riippui siitä kuinka paljon vaati itse kurssilta..

• tsppaduiss

Hei! onko kellään tietoa virtua lääkikseen kurssin hinnasta,
      niiden sivuilla ei ollut näkyvillä koska vuoden 2010 kurssi on jo suljettu.

• aapuuva

nettikurssit kauppakorkeaan mistä
      auttakee

• ___--___

Itseopiskelumateriaalit saa kaikista firmoista ja osalla on verkkokursseja jotka sisältävät kirjallisia materiaaleja. Tällä hetkellä ainoat jotka tarjoavat videoitavia kursseja kauppatieteelliseen taitavat olla Valmennusakatemia ja Valmennuskeskus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe