VIRTUA VALMENNUSKURSSI LÄÄKIKSEEN

Virtua oppija?

Onko kellään kokemusta virtua valmennuskurssista lääkikseen? voiko kurssia verrata paikan päällä oltaviin kursseihin jne.
ja opeteaanko "videoilla" asiat hyvin?

14

2762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtua vai joku muu...?

olen pohtinut ihan samaa. eihän se loppujen lopuksi ole kuin itsestä kiinni kaikki miten onnistuu: valmennuskussi ei takaa opiskelu paikkaa, maksoi se sitten 5000e tai 289e.

jos itseopiskelu sopii, luulen että virtua on ihan toimiva ratkaisu. luennot voi netissä katsoa moneen kertaan ja pysäyttääkin/kelata. jos olisi paikan päällä konkreettisesti jollain kurssilla, ei tämä onnistuisi :)

itse tykkään opiskella itsenäisesti, siksi mietinkin tätä virtuaa. ja varmasti ovat kehittäneet jotenkin eteenpäin palveluaan viime vuodesta. siis tämä firmahan on ihan uusi. kait viime vuonna järjesti ekan kerran kurssinsa.

tosiaan, kokemuksia oisi ihan kiva kuulla tästä firmasta... mutta kuten jo sanoin, luulen, että sillä ei ole mitään väliä loppupeleissä minkä firman kurssin on käyny, onko istunut konkreettisesti opettajien luona vai tehnyt töitä kotoa käsin itsenäisesti. motivaatio ja halu onnistua kokeessa ovat tärkeimmät. siten sitä jaksaa puurtaa ja lukea & laskea

• lääkäriksi!

Huippua et joku muukin on alkanut pohtimaan tätä samaa firmaa ihan tosissaan:) Olen tällä hetkellä sellaisessa elämäntilanteessa, että minulla ei suoraan sanottuna ole rahaa kalliimpaan! Katselin myös niitä esittelyvideoita ja hyvältä näytti. Olisi huippua saada jostakin kommenttia ihan kurssin käyneeltä tyypiltä.. No kuitenkin tsemppiä kaikille, ihan miten tahansa päättää opiskella niin se kannattaa! :)

• hyviltä vaikuttivat
        lääkäriksi! kirjoitti:

Huippua et joku muukin on alkanut pohtimaan tätä samaa firmaa ihan tosissaan:) Olen tällä hetkellä sellaisessa elämäntilanteessa, että minulla ei suoraan sanottuna ole rahaa kalliimpaan! Katselin myös niitä esittelyvideoita ja hyvältä näytti. Olisi huippua saada jostakin kommenttia ihan kurssin käyneeltä tyypiltä.. No kuitenkin tsemppiä kaikille, ihan miten tahansa päättää opiskella niin se kannattaa! :)

joo, katselin itsekin kaikki esittelyvideot läpi ja tykkäsin. en keksinyt moitittavaa :)

• Taas mainosmiehet asialla
        hyviltä vaikuttivat kirjoitti:

joo, katselin itsekin kaikki esittelyvideot läpi ja tykkäsin. en keksinyt moitittavaa :)

Jos puhutaan ihan oikeista kommenteista, eikä Virtuan henkilöstön itsekehusta (3 kommenttia vähään aikaan), niin viime vuonna osa halusi rahat takaisin ja osa moitti kurssin keskeneräisyyttä.

Komeat on kuoret, mutta sisältö kuulemma mitä sattuu.

• itse ainakaan en
        Taas mainosmiehet asialla kirjoitti:

Jos puhutaan ihan oikeista kommenteista, eikä Virtuan henkilöstön itsekehusta (3 kommenttia vähään aikaan), niin viime vuonna osa halusi rahat takaisin ja osa moitti kurssin keskeneräisyyttä.

virtuan henkilökuntaan kuulu :DDD

no nyt kyselin miten ovat parantaneet, nii kuulosti paremmalle!

• etpä ole
        itse ainakaan en kirjoitti:

virtuan henkilökuntaan kuulu :DDD

no nyt kyselin miten ovat parantaneet, nii kuulosti paremmalle!

Varmasti kyselit siitä vierestä miten muutoksia oli tehty ja hyvältä kuulosti palkkapussin suhteen...

• joutsen_86
        Taas mainosmiehet asialla kirjoitti:

Viime vuonna näillä ongelmia siinä etteivät harjoitustehtävät tulleet verkkoon silloin kun olivat luvanneet. Luennot yms olivat kyllä erinomaisia ja tulivat ajallaan. Ilmeisesti eivät vain olleet budjetoineet riittävästi aikaa noiden tehtävien tekoon. Enää tällähän ei varmaan ole merkitystä, koska tehtävät ovat jo olemassa ja enää tarvitsee vähän päivitellä niitä.

• taas tätä
        joutsen_86 kirjoitti:

Viime vuonna näillä ongelmia siinä etteivät harjoitustehtävät tulleet verkkoon silloin kun olivat luvanneet. Luennot yms olivat kyllä erinomaisia ja tulivat ajallaan. Ilmeisesti eivät vain olleet budjetoineet riittävästi aikaa noiden tehtävien tekoon. Enää tällähän ei varmaan ole merkitystä, koska tehtävät ovat jo olemassa ja enää tarvitsee vähän päivitellä niitä.

Myös videoiden tasoa on haukuttu, joten en usko että koko kurssi on parantunut lainkaan. Virtualla on maine siitä että itse kommentoivat ja mainostavat omaa toimintaansa..

• suuret puheet pienet teot

• anniina
        taas tätä kirjoitti:

Myös videoiden tasoa on haukuttu, joten en usko että koko kurssi on parantunut lainkaan. Virtualla on maine siitä että itse kommentoivat ja mainostavat omaa toimintaansa..

Mielenkiintoinen maine on sitten kyllä. Voin erään työntekijän puolisona kommentoida, ettei yksikään virtualainen ole eikä tule vastaisuudessakaan netissä näitä asioita kommentoimaan. Tämä siksi, että näillä palstoilla pyörii vain ja ainoastaan näitä provoilijoita, jotka haukkuvat kaikki kurssit pystyyn.

• tlk2008
        anniina kirjoitti:

Mielenkiintoinen maine on sitten kyllä. Voin erään työntekijän puolisona kommentoida, ettei yksikään virtualainen ole eikä tule vastaisuudessakaan netissä näitä asioita kommentoimaan. Tämä siksi, että näillä palstoilla pyörii vain ja ainoastaan näitä provoilijoita, jotka haukkuvat kaikki kurssit pystyyn.

Se on näiden keskustelupalsta-kirjoitteluiden kanssa vähän niin ja näin. Firmat provoaa ja ylistää omiaan.

Mut omasta kokemuksesta, olin tyytyväinen viime vuoden kurssiin ja sain keskityttyä sen avulla olennaisiin osiin pääsykokeista. Suosittelen! Valmennuskurssia valitseville että kaikissa kursseissa on omat huonot puolensa, omasta kokemuksesta tyytyväisyys riippui siitä kuinka paljon vaati itse kurssilta..

• tsppaduiss

Hei! onko kellään tietoa virtua lääkikseen kurssin hinnasta,
      niiden sivuilla ei ollut näkyvillä koska vuoden 2010 kurssi on jo suljettu.

• aapuuva

nettikurssit kauppakorkeaan mistä
      auttakee

• ___--___

Itseopiskelumateriaalit saa kaikista firmoista ja osalla on verkkokursseja jotka sisältävät kirjallisia materiaaleja. Tällä hetkellä ainoat jotka tarjoavat videoitavia kursseja kauppatieteelliseen taitavat olla Valmennusakatemia ja Valmennuskeskus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6458
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      5994
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2923
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2374
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2048
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1178
    Aihe