Bremenin lentokenttä!

Joulukuussa matkaan!!

Millaiset ostosmahdollisuudet ovat Bremenin lentokentällä?? Lähinnä ajattelen alkoholijuomia.

9

1888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

kaikki juomat jostain marketista, sillä siellä hinnat ovat aina halvemmat kuin kentällä. Halvimmat marketit ovat tosin usein kyllä keskustan ulkopuolella.

• lentäen...

et voi viedä koneeseen maista ostettua viinaa ainoastaan kentältä ostetun, eikös näin ole?

• voit viedä
        lentäen... kirjoitti:

et voi viedä koneeseen maista ostettua viinaa ainoastaan kentältä ostetun, eikös näin ole?

jos juomat eivät ole käsimatkatavaroissa. Niissä nesteitä saa olla vain 1l turvatarkastuksen läpi mennessä. Ruumaan menevissä tavaroissa saa olla vaikka niin paljon luin sallittu paino on. Eriasia tietysti, säilyvätkö ne siellä ehjinä. Kerran minulla oli matkalaukussa vaatteet punaviinissä, kun tölkki oli mennyt rikki.

• Joulukuussa matkaan...

Tosiaankin, aion olla vain muutaman päivän Bremenissä, ilman ruumaan laitattavaa matkatavaraa. Siksi juuri minua kiinnostaa ostosmahdollisuudet kentällä. Olin 1,5 v. sitten Bremenissä ja silloin kentällä oli ainoastaan pieni "kioski", jossa kyllä muutaman juomamerkki erittäin hyvässä tarjouksessa. Mutta onkohan tilanne muuttunut, muistaakseni siellä tehtiin silloin remonttia!!!

• .......

sama kioski vielläkin

• eräs toimistopäällikkö

Sillon on ostosmahdollisuudet niukemmat. Ykkösterminaalissa laajemmin. Lentokenttä on kuitenkin sama, mutta Ryanairilla oma terminaali ykkösterminaalin vieressä.

• ostoksille

Onko lentokentän myymälä auki aamuisin? Ryanair kun lähtee Tampereelle jo 6.30 ja itse olen palaamassa sunnuntai aamuna.

• lentokentän linkistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe