sinä rontti
suukottelet nenääni
joskus vähän imaiset
jätä se rauhaan
suurikin se on
ja minua nolottaa
mutta kun samalla
tartut minua päästä
sormet hiusteni seassa
kynnet niskassani
pitkät ja lakatut
en voi sinulle mitään
hyvä on
suukota sitten
syö koko nenä
kunhan vain kosketat
Kosketa
6
259
Vastaukset
- ladylada*
Kosketit ja syvältä!
- Tequila sunset
...en kovin syvältä sieraimesta :o).
Kiitos!
- Mysteriet
Kammottava mielikuvakin - mutta niin mahtavan hieno runo että annan Sinulle anteeksi!!!
- Tequila sunset
Et tykkää moisesta maistelusta :o).
- lindalinda1
en lähtis kyllä kenenkään viisaria syömään,
toki suukottaa sen päätä voisin. Ja Sie rontti
annoit jollekulle luvan - aikamoinen ukko.
Mutta itse runo on niin kutkuttava että =)
Varsinkin toisen säkeistön sormet, kynnet ...- Tequila sunset
...niskavilloissa, nehän ne on kutkuttavia. Minkäs siinä tekee mies muuta kuin alistuu. Mihin vaan..
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.252686Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092616- 2041404
- 1271327
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3081285Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,491092Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141034Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211999- 65954