Voinko ottaa tiukkaan tilanteeseen Propral 30mg JA Opamox 30mg?!?!
Vastaukset 4
- on sinulle
määrätty. En nyt oikein ymmärrä ongelmaasi,,,toinen on beetasalpaaja ja toinen bentzo ja voi käyttää samanaikaisesti
- määrätty!!!!
Sain toiselta lääkäriltä toisen reseptin ja toiselta toisen mutta olen kuullut että niitä saa käyttää samanaikaisesti!! meinaan vaan ettei oo liian iso annos?? Oon käyttäny yksittäin propral 10mg tai Opamox 15 mg, mutten koskaa yhdessä noin isolla annostuksella ku et molempia 30mg. Mutta voiko ottaa vielä isommallakin annostuksella!!!!???
- lääkkeet
määrätty!!!! kirjoitti:
Sain toiselta lääkäriltä toisen reseptin ja toiselta toisen mutta olen kuullut että niitä saa käyttää samanaikaisesti!! meinaan vaan ettei oo liian iso annos?? Oon käyttäny yksittäin propral 10mg tai Opamox 15 mg, mutten koskaa yhdessä noin isolla annostuksella ku et molempia 30mg. Mutta voiko ottaa vielä isommallakin annostuksella!!!!???
määränneet lääkärit ole tietoisia toinen toistensa määräämistä lääkkeistä? Ainahan pitää kertoa KAIKKI mitä käyttää! Ihan oman turvallisuuden takia, joillakin lääkkeillä kun on kontraindikaatioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???572491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031626- 1171318
- 1361156
- 761024
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89993Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18847- 118773
- 33724
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä24722