Onko kokemuksia kamera-tarvikkeiden hinnoista, esim objektiivit, bangkokissa. Ja onko suositeltavia liikkeitä tiedossa?
Kamera-tarvikkeet bangkokista
2
1028
Vastaukset
- halpaan
Elektroniikka on Thaimaassa samoissa hinnoissa kuin Suomessa - tai jopa kalliimpaa. Lisähuolena on huijatuksi tuleminen. Huijaustapoja on paljon. Jopa Kanarialla myydään turisteille videokameroita kymmenellä eurolla. Ne eivät varmasti toimi.
- Pantip plaza
Ostimme viime vuonna Bangkokista järjestelmäkameran n.200e (n.25%)halvemmalla kuin mitä sitä Suomessa myytiin. Kannattaa mennä Pantip Plazaan, joka on jättikokoinen elektroniikan kauppakeskus. Sieltä löytyy kaikki mahdollinen atk ja kameratavara. Tinkiminen kannattaa vaikka kameroiden hinnoissa ei suuria eroja kauppojen välillä ollutkaan eika näistä merkkituotteista saa paljoakaan alennusta ensimmäisestä kerrotusta hinnasta. Luottokortilla maksettaessa ottavat provision asiakkkaalta eli n.4%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329