Olen lähdössä perjantaina Bergamoon ja haluaisin tietää paljonko maksaa taksikyyti siellä. Esim. Bergamon lentokentältä Bergamon keskustaan. Bussit ovat aika edullisia, mutta joutuisin tekemään vaihtoja. Lentokenttä-Bergamo-Lallio, hotelli Donizetti. Vinkkejä kulkemiseen, bussinumeroita yms. Kiitos!!!!!
Vastaukset 3
- taxi tai bussi
Taxi - n. 15 euroa Bergamon keskustaan, hotellisi ei kuitenkaan ole aivan keskustassa. Paikallisbussien kartaa löytyy netistä http://www.atb.bergamo.it/sito2005/Cartinalinee2007.pdf - näyttäisi, että bussilla nro 1 joko rautatieasemalle tai keskustaan (Porta Nuova, kumpikin vaihtopaikka käy) ja sieltä nro:lla 5, suunta Lallio. Bussilippu maksaa tällöin 1 euro 70 senttiä tai osta mieluummin 3 päivän lippu (Ticket 3 giorni, kelpaa kaikkiaalla kaupungissa) lyömättömään hintaan 5 euroa (!!!) - voit sitä käyttää köysiradassakin.
- miten ?
Kiitos vastauksestasi! Tiedätkö saako tuon bussilipun 3:ksi päiväksi ostaa lentoasemalta?
- siellä on
miten ? kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Tiedätkö saako tuon bussilipun 3:ksi päiväksi ostaa lentoasemalta?
Eli on kentällä "tourist information" piste... ja lippuja myydään, ilmaisia karttojakin sieltä saa yms. Itse olisin halunnut ostaa erikoishintaiset liput koko ryhmälle - ja niitä ei myydä, joten ostin kertaliput. Käsittääkseni kolmen päivän liput myydään siellä kuitenkin (yksityishenkilöille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t861023Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää228830Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️72806- 51679
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien62627Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35581Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 47529
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30525- 37520