Onko kukaan tilannut tradenomilakkia ( tai muutakaan amk lakkia) kun on valmistunut? kui yleistä on ettei lakkia edes tilata? hintoja kävin tuossa katselemassa ja tradenomilakin hinnaksi tulisi 95-130e. ei ihan halpaa hommaa. entä jos lainaa joltai muulta lakkia, muuttuuko niissä väritykset kovin tiuhaan?
tradenomilakki
8
2194
Vastaukset
- yo-lakki
Mä käytän ainakin vain ja ainoastaan yo-lakkia. Tollaset tradenomilakit on aivan pellehommaa. Matkitaan toisia ja yritetään olla jotain mitä ei olla. Ja toiset tekee sillä bisnestä.
- 109
Mitä mahtanet tarkoittaa?
"Matkitaan toisia ja yritetään olla jotain mitä ei olla. Ja toiset tekee sillä bisnestä". - tiedät kyllä
109 kirjoitti:
Mitä mahtanet tarkoittaa?
"Matkitaan toisia ja yritetään olla jotain mitä ei olla. Ja toiset tekee sillä bisnestä".Tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitin.
- Tradenomi BBA
Miten niin ei olla? Olemme tradenomeja ja käytämme Tradenomilakkia. Yo-lakki alkaa olemaan jo kaikilla,mutta tradenomiksi päässy vaatii rajusti lisää työtä. Näyttäkääme se. Pelle saa pelleillä missä lakissa tahtoo.
- ylioppilas-86
yo-lakki ja teekkarilakki on ne ainoot oikeat. on se kyl sääli kun jostain amiksestakin valmistuvat saa jonkun ihmeen lakin nykyään..tai no muuten niille tulis pahamieli vappuna! ;)
vinkki: jos olet yo, pitäydy siinä lakissa! se on se aito ja alkuperäinen!
Ps. pian jotkut merkonomit tulee tänne avautumaan ja alkaa selittämään, et on "heidänkin" lakillaan perinteitä..odotan innolla!- Inssilakki
YO-lakki nyt on ihan vitun säälittävä. Sitä en enää koskaan pistä päähäni.
- haha naurattaa
Kaikki saa yo-lakin mutta saatko sinä tradenomilakkia? ET SAA.
- kapa.
Lähtökohtaisesti väritykset ei muutu koskaan. Sellaista ei ole tosin kovin monella, joten tuskin löydät lainattavaksi.
Tradenomiliitosta voipi tilata jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181