Hei te viisaammat, miten saan asiakirjaan automaattisen sivun numeron niin että se alkaa tietyltä sivulta eikä ensimmäiseltä. Kiitos!
osan vaihto Word
5
2715
Vastaukset
- hankalaa
word 2007
1.” Sivun asettelu”-välilehdellä on ”vaihdot”. Valitse siitä ”osanvaihto jatkuva” siihen, missä osa vaihtuu.
2. Katso että ylä/tunnisteessa lukee osa 2, johon lisäät sivunumeron. ”Lisää”-välilehdellä on ”sivunumero”. Valitse siitä ”lisää sivunumero”.
Toimiiko?- että ylätunnisteessa
pitää poistaa linkitys edelliseen........
- hankalaa
että ylätunnisteessa kirjoitti:
pitää poistaa linkitys edelliseen........
Minulla on ollut yllättävän paljon ongelmia word 2007:ään tottumisessa. Olen useamman kerran joutunut turvautumaan Microsofin sivuilla olevaan vuorovaikutteiseen oppaaseen. Olen tallentanut sen Suosikkeihin.
:) - pekrlewkrn
hankalaa kirjoitti:
Minulla on ollut yllättävän paljon ongelmia word 2007:ään tottumisessa. Olen useamman kerran joutunut turvautumaan Microsofin sivuilla olevaan vuorovaikutteiseen oppaaseen. Olen tallentanut sen Suosikkeihin.
:)neljänneltä sivulta ei saa alkamaan sivunumerointa
siihe ntulee aina 2 ja 3. sivulle 1 vaikka tulsotaa kannen erikseen - aloittava numero 1
pekrlewkrn kirjoitti:
neljänneltä sivulta ei saa alkamaan sivunumerointa
siihe ntulee aina 2 ja 3. sivulle 1 vaikka tulsotaa kannen erikseenJäikö pois, että aloittava numero on 1.
http://office.microsoft.com/training/training.aspx?AssetID=RP010216891035&CTT=6&Origin=RP010216881035
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492669
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1401656Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501391- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2921205The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899