APUA! Rakastuin Turkissa!!!

BellaDiiva

Olin kuukaus sitten Alanyassa ja tapasin siis...ELÄMÄNI UROKSEN! Ihanat hiukset/kroppa/tyyli, saattoi vielä kentälle asti! Piti kädestä kiinni, enkä halunnut MILLÄÄN lähteä koneeseen! Koko matka meni kyynelvirrassa ja valkoviineissä. Lupas lähettää ruusuja heti kun pääsen Suomeen. On lähettänyt pari viikkoa sitten, mut ei ole vielä tullu kun posti siellä päässä on kait hidas. Mut siis, APUA! Miten pystyisin olemaan hänen kanssaan? Sanoi jättävänsä kaiken voidakseen olla kanssani...mikä syleily ja mitä öitä vietimme yhdessä. Lähtiessä vielä hotellin laukkupoika vahvisti mulle, että mieheni on todellakin RAKASTUNUT minuun!! Ihana tunne! Olivat serkkuja.
Pakko päästä takaisin, vai tulisiko tänne? Mulla on sen pankkitilin numero, lähetän vaikka sata lippua tullakseen tänne... sydän hakkaa ja kyyneleet virtaa...rakastuimme ikuisesti. Neuvoja!!!!

50

7334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alanya best!

      Joo, lähetä HETI rahat! Vahvistiko miehesti tarvitseeko hän haaremiaan varten euroja/dollareita/dinareita?

    • hyvä kirjoitus

      Toivottavasti tästä nämä turkkilaisten morsiamet tajuavat ,kuinka heille nauretaan.

      • oikeesti vai leikisti

        hyyvä kun ei parempaa tekemistä ole ja mielikuvitus laukkaa..


    • Been there, done that

      Olen itse aikoinaan sinisilmäisenä kokenut suurinpiirtein saman tilanteen. Rakastuin päättömästi turkkilaiseen mieheen ja kuvittelin tunteen olevan molemminpuolinen. Vuoden verran meilailtiin, soiteltiin, yms. Olin jo jossain vaiheessa tyhmyyksissäni muuttamassa Turkkiin (huh!), mikä onneksi kaatui omaan saamattomuuteeni.
      Vuoden kuluttua suurinpiirtein matkustin jälleen Turkkiin tapaamaan tätä miestä eikä tunteet enää olleetkaan ihan samalla tasolla kuin olin kuvitellut, kai sitä vaan rakensi päänsä sisällä jotain mitä halusi. Tiedän että noihin Turkin suklaasilmiin on helppoa ihastua...

      Koska tykkään Turkista maana olen siellä pari kertaa tuonkin reissun jälkeen käynyt ja sivusta seuranneena ja lukuisia tarinoita kuulleena voin sanoa että vähintään 99% turkkilaisista miehistä käyttää suomalaisia naisia hyväkseen joko seksuaalisesti tai rahallisesti, pahimmassa tapauksessa molempia. Tämän on jopa myöntänyt pari tuttua turkkilaista miestä. Suomalaiset naisetkin ovat vahvistaneet tarinat omalta osaltaan.

      Erittäin surullista mutta totta. Ota hyvä nainen järki käteen, katkaise välit tähän turkkilaiseen ja rakastu suomalaiseen :)

      • sambrina

        Ärsyttävää yleisystä.. ymmärrän kyllä kulttuuri erot muut.. Mutta ihminen on aina ihminen, ei suomalainen, turkkilainen, ruotsalainen yms yms. Ihminen RAKASTUU ihmiseen.. Jolla on oma luonne, ajattelutapa, arvot jotka kuitenkin pohjaituvat kulttuurin ja etnisyyden kautta.. muut yksillölliset piirteet...

        Voiko kukaan rakastua turkkilaiseen, suomalaiseen, vain miehiin tai naisiin, koulutukseen, ulkonäköön yms ?
        mielestäni ei... ihastua tietenkin voi..

        Itse rakastan tapailla ihmisiä ja varsinkin eri kulttuureista... joten matkustelen todella paljon...
        Olen tapaillut ja seurustellut miehien kanssa eri kulttuureista ja maista.. (suomi 15, ruotsi 1, norja 1, turkki 5, south africa 1, marocco 1, viro 1, sveitsi 2, brasilia 1, italia 1, kreikka 1, romania 1, ranska 1, angolia 1, saksa 1)
        Joten luulen että tiedän mistä puhun...joten suosittelen muillekin matkustelua, koska matkailu avartaa, niinhän sanotaan.. =)
        Itse seurustelen tällä hetkellä Kurdimiehen kanssa.. yhdessä olemme olleet n. vuoden... ja hän on ainoa mies jota oikeasti olen rakastanut tai rakastan.. Rakastan mitä hänellä on sydämessään, sitä miten hän kohtelee muita ihmisiä, miten käyttäytyy, se ystävällisyys ja lämpö joka pursuaa hänen koko sydämestään..
        Kaiken muunhan voi muuttaa (varallisuuden, koulutuksen, aseman, työpaikan, asuinpaikan,) mutta ei luonnetta, empatiaa, vilpittömyyttä ja myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan... vai kuinka ?

        joten ehdottaisin että jätetään tittelit ja identiteetit sivuun ja rakastutaan ihmiseen itseensä...
        virheitä saa ja pitää tehdä.. sinä itse tiedät onko sinun hyvä olla jonkun ihmisen kanssa vai ei.. kukaan muu ei voi sinua auttaa koska kukaan muu ei tiedä miltä sinusta oikeasti tuntuu. joten ei muuta kun itsetutkistelua harrastamaan ja lödät vastauksen itseltäsi ja tutustumalla kunnolla kumppaniisi.. =) suomi24 keskustelu palstan ihmiset eivät elä sinun poikaystäväsi/miehesi kanssa..

        ei muuta kun mahtavaa ja rakkauden täytteistä jatkoa kaikille..


      • Vihaan muslimeja
        sambrina kirjoitti:

        Ärsyttävää yleisystä.. ymmärrän kyllä kulttuuri erot muut.. Mutta ihminen on aina ihminen, ei suomalainen, turkkilainen, ruotsalainen yms yms. Ihminen RAKASTUU ihmiseen.. Jolla on oma luonne, ajattelutapa, arvot jotka kuitenkin pohjaituvat kulttuurin ja etnisyyden kautta.. muut yksillölliset piirteet...

        Voiko kukaan rakastua turkkilaiseen, suomalaiseen, vain miehiin tai naisiin, koulutukseen, ulkonäköön yms ?
        mielestäni ei... ihastua tietenkin voi..

        Itse rakastan tapailla ihmisiä ja varsinkin eri kulttuureista... joten matkustelen todella paljon...
        Olen tapaillut ja seurustellut miehien kanssa eri kulttuureista ja maista.. (suomi 15, ruotsi 1, norja 1, turkki 5, south africa 1, marocco 1, viro 1, sveitsi 2, brasilia 1, italia 1, kreikka 1, romania 1, ranska 1, angolia 1, saksa 1)
        Joten luulen että tiedän mistä puhun...joten suosittelen muillekin matkustelua, koska matkailu avartaa, niinhän sanotaan.. =)
        Itse seurustelen tällä hetkellä Kurdimiehen kanssa.. yhdessä olemme olleet n. vuoden... ja hän on ainoa mies jota oikeasti olen rakastanut tai rakastan.. Rakastan mitä hänellä on sydämessään, sitä miten hän kohtelee muita ihmisiä, miten käyttäytyy, se ystävällisyys ja lämpö joka pursuaa hänen koko sydämestään..
        Kaiken muunhan voi muuttaa (varallisuuden, koulutuksen, aseman, työpaikan, asuinpaikan,) mutta ei luonnetta, empatiaa, vilpittömyyttä ja myötätuntoa toisia ihmisiä kohtaan... vai kuinka ?

        joten ehdottaisin että jätetään tittelit ja identiteetit sivuun ja rakastutaan ihmiseen itseensä...
        virheitä saa ja pitää tehdä.. sinä itse tiedät onko sinun hyvä olla jonkun ihmisen kanssa vai ei.. kukaan muu ei voi sinua auttaa koska kukaan muu ei tiedä miltä sinusta oikeasti tuntuu. joten ei muuta kun itsetutkistelua harrastamaan ja lödät vastauksen itseltäsi ja tutustumalla kunnolla kumppaniisi.. =) suomi24 keskustelu palstan ihmiset eivät elä sinun poikaystäväsi/miehesi kanssa..

        ei muuta kun mahtavaa ja rakkauden täytteistä jatkoa kaikille..

        valitettavasti nuo kaikki, joista osa muslimeja (kaikista pahimpia) ,ovat tietysti saaneet tietää sinun olevan Suomesta eli olet tehnyt niiden suomalaisten naisten elämän vaikeammaksi, joilla ei ole sinun hutsugeeniäsi, joilla on tyyliä ja haluaisvat matkustaa maailmalla ilman seksuáalista häirintää.

        Kaltaisesi pitäis julkisesti teloittaa yhteisen hyvän nimissä.

        Kaikki maat eivät ole kuten pohjoismaat, Eurooppa ja USA. Naisilla ei ole muslimimaissa seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja viime viikolla Suomessakin tehtiin ensimmäinen kunniamurha (Pakistanilaiset).

        Kiitti vitusti. Kuole nuorena, Please.


      • samb

        tiedätkö että eteläafrikkalaiset ovat myös vaalea ihosia ? Ja mitä väliä sillä on minkävärinen iho on ? Ja kuka puhuu jalkojen levittämisestä ?

        Sinunkin kannattaisi astua sieltä harvaan asutusta kylästäsi ja pimeästä pirtistä ihmisten ilmoille ja avata silmät ! käy vaikka ensimmäisenä naapurimaassa ruotsissa =) Meillä olisi paljon opittavaa muista kulttuureista.. ensinnäkin suvaitsevaisuus, ystävällisyys ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan..

        Voisit jopa joskus päästä tuosta sinun rasistisesta ajatusmaailmasta..

        Ja siitä pakistanistalaisten kunniamurhasta... Muistatko viime vuotiset koulusurmat.. ? Muistaakseni tekijä oli täysin SUOMALAINEN ?


      • Idiootille vastausta
        samb kirjoitti:

        tiedätkö että eteläafrikkalaiset ovat myös vaalea ihosia ? Ja mitä väliä sillä on minkävärinen iho on ? Ja kuka puhuu jalkojen levittämisestä ?

        Sinunkin kannattaisi astua sieltä harvaan asutusta kylästäsi ja pimeästä pirtistä ihmisten ilmoille ja avata silmät ! käy vaikka ensimmäisenä naapurimaassa ruotsissa =) Meillä olisi paljon opittavaa muista kulttuureista.. ensinnäkin suvaitsevaisuus, ystävällisyys ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan..

        Voisit jopa joskus päästä tuosta sinun rasistisesta ajatusmaailmasta..

        Ja siitä pakistanistalaisten kunniamurhasta... Muistatko viime vuotiset koulusurmat.. ? Muistaakseni tekijä oli täysin SUOMALAINEN ?

        koulusurmissa ei ollut kyse "liian vapaamielisten naisten tappamisesta käytöksensä takia"-

        olet liian tyhmä kirjoittamaan näistä asioista-

        Vaikene, white trash cunt, ja mene jakamaan sitä ainoaa arvokasta asiaa minkä omistat (kuppanen vittusi) muslimimaihin.

        Saadaan lisää raiskarijengejä Suomeen...


      • samb
        Idiootille vastausta kirjoitti:

        koulusurmissa ei ollut kyse "liian vapaamielisten naisten tappamisesta käytöksensä takia"-

        olet liian tyhmä kirjoittamaan näistä asioista-

        Vaikene, white trash cunt, ja mene jakamaan sitä ainoaa arvokasta asiaa minkä omistat (kuppanen vittusi) muslimimaihin.

        Saadaan lisää raiskarijengejä Suomeen...

        hehahha ! =D
        Yhtäkään ihmistä en suomeen veis, kun siellä on noin ahdasmielistä kansaa, välillä oikeein hävettää olla suomesta..

        Mutta ei se mitään, jatka samaan malliin frank ! =)

        JA pakistanilaisten kunniamurhista oli kyse tuolla ylemmässä mielipiteessä..

        terv. white trash cunt ;DDD


      • Ihatemuslims
        samb kirjoitti:

        hehahha ! =D
        Yhtäkään ihmistä en suomeen veis, kun siellä on noin ahdasmielistä kansaa, välillä oikeein hävettää olla suomesta..

        Mutta ei se mitään, jatka samaan malliin frank ! =)

        JA pakistanilaisten kunniamurhista oli kyse tuolla ylemmässä mielipiteessä..

        terv. white trash cunt ;DDD

        Ketä voi kiinnostaa mitä mieltä "roskaväen vittu" on yhtään mistään?

        Tai onko sellainen elossa tai kuollut?

        En käsitä ketä voisi kiinnostaa.

        Mutta toivottavasti lutka kuolet kivuliaasti jossain muslimaassa. Ei muuta.


      • Buhahahahahahaaa
        samb kirjoitti:

        tiedätkö että eteläafrikkalaiset ovat myös vaalea ihosia ? Ja mitä väliä sillä on minkävärinen iho on ? Ja kuka puhuu jalkojen levittämisestä ?

        Sinunkin kannattaisi astua sieltä harvaan asutusta kylästäsi ja pimeästä pirtistä ihmisten ilmoille ja avata silmät ! käy vaikka ensimmäisenä naapurimaassa ruotsissa =) Meillä olisi paljon opittavaa muista kulttuureista.. ensinnäkin suvaitsevaisuus, ystävällisyys ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan..

        Voisit jopa joskus päästä tuosta sinun rasistisesta ajatusmaailmasta..

        Ja siitä pakistanistalaisten kunniamurhasta... Muistatko viime vuotiset koulusurmat.. ? Muistaakseni tekijä oli täysin SUOMALAINEN ?

        "ensinnäkin suvaitsevaisuus, ystävällisyys ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan"

        MUSLIMIEN SUVAITSEVUUS!

        HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAA!

        MITENKÄHÄN MINULLE SUOMALAISENA MIEHENÄ KÄVISI, JOS EDES USKALTAISIN LÄHESTYÄ NAISTA KURDISTANISTA?

        HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA!

        MUSLIMIEN SUVAITSEVAISUUS TIEDETÄÄN.

        Mutta tajuaako aivoton "white trash cunt" tästä mitään, no mutta---ei kai kukaan sellaista odotakaan.

        Aivottoman "white trash cuntin" osa tässö maailmassa on kutsua MAAILMAN SUVAITSEMATTOMIMPIA IHMISÄ (MUSLIMEJA) SUVAITSEVIKSI JA LEVITTÄÄ HAARANSA.

        Mitä auvottomalta luuseripaskalta muutakaan voisi odottaa.


      • pahoinvoiva mies
        samb kirjoitti:

        tiedätkö että eteläafrikkalaiset ovat myös vaalea ihosia ? Ja mitä väliä sillä on minkävärinen iho on ? Ja kuka puhuu jalkojen levittämisestä ?

        Sinunkin kannattaisi astua sieltä harvaan asutusta kylästäsi ja pimeästä pirtistä ihmisten ilmoille ja avata silmät ! käy vaikka ensimmäisenä naapurimaassa ruotsissa =) Meillä olisi paljon opittavaa muista kulttuureista.. ensinnäkin suvaitsevaisuus, ystävällisyys ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan..

        Voisit jopa joskus päästä tuosta sinun rasistisesta ajatusmaailmasta..

        Ja siitä pakistanistalaisten kunniamurhasta... Muistatko viime vuotiset koulusurmat.. ? Muistaakseni tekijä oli täysin SUOMALAINEN ?

        No jos Tampere on harvaan asuttu kylä, niin ei voi mitään. Olen sitten tällainen peräkylän junttipoika. Parempi sekin kuin kansainvälinen spermapankki (se olet sinä, jos et tajunnut tyttöseni).

        "käy vaikka ensimmäisenä naapurimaassa ruotsissa"

        Olen toki käynyt Ruotsissa useammankin kerran ja siksi en juuri pidäkään monikulttuurisuudesta, muslimeista tai neekereistä. Kolme muslimimaatakin on tullut nähtyä, Turkki, Egypti ja Marokko. Kaikki köyhiä ja ahdistavia rotankoloja. Ihmiset ovat ystävällisiä tasan niin kauan, kun luulevat voivansa hyötyä sinusta rahallisesti. Et sinä sitä tietysti tajua, jos asut viiden tähden hotelleissa ja makaat rannalla koko loman ajan.

        "Meillä olisi paljon opittavaa muista kulttuureista.. ensinnäkin suvaitsevaisuus, ystävällisyys ja kunnioitus muita ihmisiä kohtaan."

        Etsit siis suvaitsevaisuutta mm. Etelä-Afrikasta, Marokosta ja Turkista? Oletko ihan järjissäsi? Juu ei siinä mitään, opi sinä vain suvaitsevaisuutta turkkilaisilta, kurdeilta, marokkolaisilta ja arabeilta. :-D

        Näissä maissa toki kunnioitetaan turistia ja ollaan ystävällisiä (ainakin niin kauan kuin rahaa löytyy), koska jostain kumman syystä nämä Afrikan ja Lähi-idän suvaitsevaiset maat ovat kaikki köyhiä persläpiä ja turismi on elintärkeää taloudelle.


    • turkkilaisen muija

      älä hyvä ihminen lähetä rahaa ventovieraalle ihmiselle. kysyppä eka onko mies kurdi vai aito turkkilainen. kurdit ovat nimittäin melkoisia kusettajia. oma ukkoni on turkkilainen ja ero kurdeihin on kuin yöllä ja päivällä.

      • tiedät KOSKA

        miehesi on turkkilainen. Tunnetko monia kurdeja jotka ovat sinua henk.kohtaisesti kusettaneet ?vai kenties pikku-rouva latelee asoita joita oma ihana turkkilainen on sanonut:)


      • mieltä

        Ja siis siltä osin, että vieraalle ihmiselle rahan lähettäminen ei kuulosta kovin järkevältä. Pahasti särähti minunkin korvaani sitten tuo turkin kurdien kusettajiksi leimaaminen..voin kertoa että oma mieheni on kurdi eikä ole osoittanut yhtään merkkiä kuuden vuoden aikana, jonka vuoksi olisi syytä hänen luotettavuuttaan epäillä. Turkkilaisista olen sen sijaan kuullut yhtä ja toista, ovat kuulemma melkoisia kusettajia.. ;)


      • tatteli
        mieltä kirjoitti:

        Ja siis siltä osin, että vieraalle ihmiselle rahan lähettäminen ei kuulosta kovin järkevältä. Pahasti särähti minunkin korvaani sitten tuo turkin kurdien kusettajiksi leimaaminen..voin kertoa että oma mieheni on kurdi eikä ole osoittanut yhtään merkkiä kuuden vuoden aikana, jonka vuoksi olisi syytä hänen luotettavuuttaan epäillä. Turkkilaisista olen sen sijaan kuullut yhtä ja toista, ovat kuulemma melkoisia kusettajia.. ;)

        kesäkuussa turkissa miehen joka on kurdi ja hyvin ylpeä siitä.On pidetty tiiviisti yhteyttä 5kk, olen käynyt siellä ja menossa taas tammikuussa. nyt tämä vain yllätti kosimalla puhelimessa ja tammikuussa minut esitellään lopulle perheelle, osan olen jo tavannut.Pidetään kihlajaiset.Miten tähän nyt pitää suhtautua, kuunnella sydäntään vai käyttää järkeään vai mitä,Tää tuli aivan odottamatta ja ilman varoituksia.En ole kyllä turkkiin muuttamassa, täällä on lasten koulut.Ja mä en haluu sit mitään asiattomia vastauksia, niitä tuntuu tällä sivulla riittävän.Meneekö esim.mun "omaisuus " täällä yhteiseksi?


      • Tatin tallaaja
        tatteli kirjoitti:

        kesäkuussa turkissa miehen joka on kurdi ja hyvin ylpeä siitä.On pidetty tiiviisti yhteyttä 5kk, olen käynyt siellä ja menossa taas tammikuussa. nyt tämä vain yllätti kosimalla puhelimessa ja tammikuussa minut esitellään lopulle perheelle, osan olen jo tavannut.Pidetään kihlajaiset.Miten tähän nyt pitää suhtautua, kuunnella sydäntään vai käyttää järkeään vai mitä,Tää tuli aivan odottamatta ja ilman varoituksia.En ole kyllä turkkiin muuttamassa, täällä on lasten koulut.Ja mä en haluu sit mitään asiattomia vastauksia, niitä tuntuu tällä sivulla riittävän.Meneekö esim.mun "omaisuus " täällä yhteiseksi?

        No järkeä ei ainakaan voi käyttää kun sitä ei sinulla näytä olevan himpun vertaa.


      • askim
        tatteli kirjoitti:

        kesäkuussa turkissa miehen joka on kurdi ja hyvin ylpeä siitä.On pidetty tiiviisti yhteyttä 5kk, olen käynyt siellä ja menossa taas tammikuussa. nyt tämä vain yllätti kosimalla puhelimessa ja tammikuussa minut esitellään lopulle perheelle, osan olen jo tavannut.Pidetään kihlajaiset.Miten tähän nyt pitää suhtautua, kuunnella sydäntään vai käyttää järkeään vai mitä,Tää tuli aivan odottamatta ja ilman varoituksia.En ole kyllä turkkiin muuttamassa, täällä on lasten koulut.Ja mä en haluu sit mitään asiattomia vastauksia, niitä tuntuu tällä sivulla riittävän.Meneekö esim.mun "omaisuus " täällä yhteiseksi?

        Mä oon miettiny ihan tota samaa asiaa naimisiin mentäessähän kaikesta tulee yhteistä jos te ette tee avioehtoa,joka tietenkin on viisasta jos omaisuutta itellä paljon.Mä oon tuntenu oman mieheni nyt puoli vuotta ja ollaan puhuttu myös naimisiin menosta.Ja tuo pikainen naimisiin meno halu voi liittyä siihen että muslimi uskonnossa on syntiä elää avoliitossa tai ainakin näin mulle on kerrottu en sitten tiedä pitääkö paikkansa.Siinä sulla onkin miettimistä että miten sen yhteiselämän järjestää.Mut tuo että sut ollaan esittelemässä perheelle kuulostaa hyvältä.Mä oon sitä mieltä että kun käytät sopivasti sekä järkeä että sydäntä niin kyllä siitä hyvä tulee.


      • yksinhuoltaja äidit
        tatteli kirjoitti:

        kesäkuussa turkissa miehen joka on kurdi ja hyvin ylpeä siitä.On pidetty tiiviisti yhteyttä 5kk, olen käynyt siellä ja menossa taas tammikuussa. nyt tämä vain yllätti kosimalla puhelimessa ja tammikuussa minut esitellään lopulle perheelle, osan olen jo tavannut.Pidetään kihlajaiset.Miten tähän nyt pitää suhtautua, kuunnella sydäntään vai käyttää järkeään vai mitä,Tää tuli aivan odottamatta ja ilman varoituksia.En ole kyllä turkkiin muuttamassa, täällä on lasten koulut.Ja mä en haluu sit mitään asiattomia vastauksia, niitä tuntuu tällä sivulla riittävän.Meneekö esim.mun "omaisuus " täällä yhteiseksi?

        Kelpaa näköjään Turkissa.Kihloihin muutaman tapamisen jälkeen missä se järki on.Mitä teidän omat lapset ajattelee ,kun äiti vouhottaa Turkkilaisen perään.Ei se suomessa kauan katsele vanhenpaa naista ,jolla on vielä lapsia.Vastaukset on ihan asiallisia ,jotka pitäs aikuisen ymmärtää ,eikä kuunnella lapsellisia rakkauatarinoita.


      • tatteli
        yksinhuoltaja äidit kirjoitti:

        Kelpaa näköjään Turkissa.Kihloihin muutaman tapamisen jälkeen missä se järki on.Mitä teidän omat lapset ajattelee ,kun äiti vouhottaa Turkkilaisen perään.Ei se suomessa kauan katsele vanhenpaa naista ,jolla on vielä lapsia.Vastaukset on ihan asiallisia ,jotka pitäs aikuisen ymmärtää ,eikä kuunnella lapsellisia rakkauatarinoita.

        on tavanneet myös tämän miehen ja hyväksyvät.Enkä mä ole kuvitellutkaan että vanhetaan yhdessä, vaikka tulevaisuushan sen vasta näyttää.


      • turkia

        tuhon haluan vastata olen itse turkilainen mut olen tällä suomessa tavanut kurdilaisia aika paljon ja olen huomanut kurdilaisten olevan paljon järkevpiä kuin me turkit me ollan suoran sanotuija rasisteja inhotan kurdilaisia mut kuin olen nyt tuttustunut kurdeihin olen huomanut että ne on mailman parhaita ihmisiä häpeän nyt olla turkilainen kuin näin miten kurdit otta meitä vastan ja myös perhenikin on rakastunut kurdeihin heidän hyvän käytöksen ansiosta! turkissa on kielety sano kurdi miksi johtuko se ihan sitä että ollan paskoija eikö vain?? on mielumin suomalainen kuin turkilainen häpeän nykyän turkeja :( kiitos suomen kurdeile että tutustuin heihin


      • Muslimin vaimo
        askim kirjoitti:

        Mä oon miettiny ihan tota samaa asiaa naimisiin mentäessähän kaikesta tulee yhteistä jos te ette tee avioehtoa,joka tietenkin on viisasta jos omaisuutta itellä paljon.Mä oon tuntenu oman mieheni nyt puoli vuotta ja ollaan puhuttu myös naimisiin menosta.Ja tuo pikainen naimisiin meno halu voi liittyä siihen että muslimi uskonnossa on syntiä elää avoliitossa tai ainakin näin mulle on kerrottu en sitten tiedä pitääkö paikkansa.Siinä sulla onkin miettimistä että miten sen yhteiselämän järjestää.Mut tuo että sut ollaan esittelemässä perheelle kuulostaa hyvältä.Mä oon sitä mieltä että kun käytät sopivasti sekä järkeä että sydäntä niin kyllä siitä hyvä tulee.

        Jos olet menissa muslimimiehen kanssa naimisiin, niin ota hyvä tyttö selvää ENNEN naimisiin menoa miehen uskonnosta ja kulttuurista. Kyllä muslimit saavat seurustella, mutta ns. valvotusti. Esiaviollista seksiä ei harjoittava muslimi harrasta, hyvällä omatunolla ainakaan.

        Älkää missään nimessä rynnätkö naimisiin, vaan tutustukaa ensin toisiinne. Sillä tavalla välttää monen monta murhetta. Miettikää ensinnäkin näitä:
        -onko mies pyytänyt sinulta rahaa?
        -onko mies painostanut sinua kihloihin ja naimisiin?
        -onko mies "uhkaillut" erolla tms, jos et ole valmis sitoutumaan?
        -muuttaisitko sinä Turkkiin vai mies Suomeen?
        -jos mies muuttaisi Suomeen, mitä hän täällä tekisi? Onko koulutusta, työkokemusta?

        Kusettajia löytyy, valitettavasti. Myös niitä helmiäkin, mutta älkää kiirehtikö. Ajan kanssa selviää, onko mies tosissaan. Kannattaa itse muuttaa ensin Turkkiin, sillä tavalla sen varmuuden saa helpoimmin ja vähäisemmin menetyksin.


      • karvatkans

        AITO TURKKI


    • HAHAH.

      paskat se sua rakasta on kuule höylänny jo montaa lankkua sun jälkeen..joo oottele vaan ruusujas:D

    • hinthailevat

      keskenään varhaisnuorina noissa maissa. fakta. homohomma.

    • KaunisKusipää

      Laukkupoika vahvisti? Asia on sillä selvä, enempää ei tarvita, lähetä heti rahaa!!!

    • tatteli

      vaikka olisit kuinka rakastunut , vaikuttaa vähän epäilyttävältä.Kai tiedät että turkista ei tulla suomeen ilman kutsuviisumia , ja jollei miehellä ole vakituista työpaikkaa, tuloja, vakuutuksia, pankkitilillä n.1000e rahaa, myös haastattelu ankaran suurlähetystössä täytyy käydä läpi , niin sen jälkeen voi olla mahdollista tulla suomeen. Jotkut pääsee nopeastikin mutta tiedän jopa aviopareja joilla se kesti kuukausista vuosiin.Siinä ehtii monelta tunteet jäähtyä puolin toisin.Jos ei niin hyvä niin.

      • BellaDiiva

        se on NIIN ihku mies! Tietäisitpä millaisia ruusuja se on joskus antanut mulle...antaisin elämäni hänelle. Ja niin hellä! Sanoi olevansa minun ja vain minun! Rahaa tottakai tarvitsee, mutta sanoi että vain lippuun, ihan normaalia. En tiedä noisa viisumiasioista. IHANA MIES!!


      • KaunisKusipää
        BellaDiiva kirjoitti:

        se on NIIN ihku mies! Tietäisitpä millaisia ruusuja se on joskus antanut mulle...antaisin elämäni hänelle. Ja niin hellä! Sanoi olevansa minun ja vain minun! Rahaa tottakai tarvitsee, mutta sanoi että vain lippuun, ihan normaalia. En tiedä noisa viisumiasioista. IHANA MIES!!

        Ei hyvää päivää... Tuo on niin typerän lotkon tekstiä että pakko olla provo. Kaikkia ketjuun kirjoittaneita hödetetty. "Laukkupoika vahvisti... vain lippuun... ihan normaalia..."


      • mukaan
        BellaDiiva kirjoitti:

        se on NIIN ihku mies! Tietäisitpä millaisia ruusuja se on joskus antanut mulle...antaisin elämäni hänelle. Ja niin hellä! Sanoi olevansa minun ja vain minun! Rahaa tottakai tarvitsee, mutta sanoi että vain lippuun, ihan normaalia. En tiedä noisa viisumiasioista. IHANA MIES!!

        Vai vain lippuun :).
        Kokemuksesta voin kertoa että 10000 euroa on pieni raha tossa kuviossa ennenkuin kaikki on nipussa.


      • tattelit
        BellaDiiva kirjoitti:

        se on NIIN ihku mies! Tietäisitpä millaisia ruusuja se on joskus antanut mulle...antaisin elämäni hänelle. Ja niin hellä! Sanoi olevansa minun ja vain minun! Rahaa tottakai tarvitsee, mutta sanoi että vain lippuun, ihan normaalia. En tiedä noisa viisumiasioista. IHANA MIES!!

        et tiedä noista viisumiasioista, niin hän kyllä varmaan tietää.Ei millään pahalla honey, mutta olen itse seukannut nyt 5kk turkkilaisen miehen kanssa ja tiedän kyllä koska vedetään höplästä.Paljonko on puh laskut, montako kertaa hän on soittanut sulle, onko kiire ym.Kaikkiin ei voi luottaa, ei edes suomalaiseen perusjörriikkään.Itse olen kaikesta huolimatta menossa tammikuussa taas, että samassa junassa ollaan.Ruusuja minäkin sain, niil on diilit myyjien kans.Älä usko kaikkea.


      • sevgilim
        BellaDiiva kirjoitti:

        se on NIIN ihku mies! Tietäisitpä millaisia ruusuja se on joskus antanut mulle...antaisin elämäni hänelle. Ja niin hellä! Sanoi olevansa minun ja vain minun! Rahaa tottakai tarvitsee, mutta sanoi että vain lippuun, ihan normaalia. En tiedä noisa viisumiasioista. IHANA MIES!!

        Mulla on kanssa turkkilainen mies tapasin sen 6 kuukautta sitten alanyassa.Viimeeksi ollaan nähty syyskuusssa kun olin pari viikkoa siellä lomalla.Nyt mun miehellä on viisumi hakemus käsittelyssä ja jos saa niin tulee pariksi viikoksi suomeen.Jos ei saa viisumia mä meen sitten sinne.Mun on pakko selvittää onko meillä tulevaisuutta yhdessä.Ja se selviää ainoastaan olemalla yhdessä.


      • vedetään höplästä
        tattelit kirjoitti:

        et tiedä noista viisumiasioista, niin hän kyllä varmaan tietää.Ei millään pahalla honey, mutta olen itse seukannut nyt 5kk turkkilaisen miehen kanssa ja tiedän kyllä koska vedetään höplästä.Paljonko on puh laskut, montako kertaa hän on soittanut sulle, onko kiire ym.Kaikkiin ei voi luottaa, ei edes suomalaiseen perusjörriikkään.Itse olen kaikesta huolimatta menossa tammikuussa taas, että samassa junassa ollaan.Ruusuja minäkin sain, niil on diilit myyjien kans.Älä usko kaikkea.

        Bella diiva kirjotushan on provoja ihan selvästi miehen kirjotus ,että näin tyhmiä on turkkilaisten morsiamet täysin höplästä vedättäviä jos ei ton vertaan tajua ihan pilailumielellä keksitty juttu .


      • seniilim
        sevgilim kirjoitti:

        Mulla on kanssa turkkilainen mies tapasin sen 6 kuukautta sitten alanyassa.Viimeeksi ollaan nähty syyskuusssa kun olin pari viikkoa siellä lomalla.Nyt mun miehellä on viisumi hakemus käsittelyssä ja jos saa niin tulee pariksi viikoksi suomeen.Jos ei saa viisumia mä meen sitten sinne.Mun on pakko selvittää onko meillä tulevaisuutta yhdessä.Ja se selviää ainoastaan olemalla yhdessä.

        Ei teillä ole tulevaisuutta. Mene selvittämään se itsellesi. Älkää tulko Suomeen yhdessä tai erikseen. Kun tulee nokkaan karvakämmenten maassa, siirry seuraavaan.


    • kyynikko

      Ettei vaan olis pientä provoilua tän kirjotuksen taustalla ku tekstiin oli taitavasti upotettu kaikki perinteiset huijaukset. Lähettää nyt ruusuja postissa, eihän semmosta tehdä... Ja jos tehdäänki ni kompostikunnossa ne perille tulis :D Huomatkaa myös hotellin laukkupojan ja unelmien uroon sukulaisuus, puhumattakaan hirveästä hingusta päästä lippurahoja lähettelemään :D

      Kiitos BellaDiiva, tämä oli poikkeuksellisen hyvä ja viihdyttävä viesti! Olit selvästi miettiny huolella miten sen kirjoitat ;)

      • Turkin morsiamet

        Meni hiljaseksi.


    • petetyn ystävä

      hei! rauhotuppas pikkasen,,,,tiedän että olet rakastunut tähän ruskee silmäiseen poikaan mut ÄLÄ USKO SEN JUTTUJA! ystävältäni huijattiin samal taval rahaa.äijä lupas tulla suomeen ja kaveri laitto rahaa jopa 2 kertaa! JA ARVAA MITÄ? MIES EI TULLUT KUMMALLAKAA KERTAAN!kaverini tuli huijatuksi,,,joka satutti kovasti.
      pidä rahasi ja unohda tämä mies...ne osaa puhuu vakuuttavasti....usko minua

      • Tarkkailija. . .

        Sitä kun ette ymmärrä että ne Turkin ruskeasilmät tykkäävät enemmän "ruskeasta silmästä" kuin siitä mitä naisilla on antaa. No tietenkin raha kelpaa, mutta sillä ei pitkälle pötkitä. Ja kun ei riitä että antaisi sitä "ruskeata silmää" kun ne haluavat saada jotain omaan "ruskeaan silmään".

        Siksi ne ottaa rahat ja menevät nauttimaan pohjoismaalaista "banaania".


      • Ilmiantaja
        Tarkkailija. . . kirjoitti:

        Sitä kun ette ymmärrä että ne Turkin ruskeasilmät tykkäävät enemmän "ruskeasta silmästä" kuin siitä mitä naisilla on antaa. No tietenkin raha kelpaa, mutta sillä ei pitkälle pötkitä. Ja kun ei riitä että antaisi sitä "ruskeata silmää" kun ne haluavat saada jotain omaan "ruskeaan silmään".

        Siksi ne ottaa rahat ja menevät nauttimaan pohjoismaalaista "banaania".

        ja lähetetty eteenpäin asianmukaisille viranomaisille.


      • senin askim
        Ilmiantaja kirjoitti:

        ja lähetetty eteenpäin asianmukaisille viranomaisille.

        heippa kaikki kanssa sisaret! minulla suhde kurdiin ollut 9,5 vuotta! kaveri turkissa, minä suomessa...mutta sen voin teille kaikki tyttäret kertoa, ikinä, ei ikinä kannata jättää sitä kaikkea mitä sulla täällä suomessa on, turkkilaisen/kurdin takia.
        Jos sulla on lapsia jonkun muun kuin hänen kanssaan, unohda koko juttu vakavasta suhteesta; he eivät IKINÄ suvaitse toisen miehen lapsia. vaikka he kuinka sinulle aluksi kaikkea puhuisivatkin, niin silti; ne lapset ovat toisen miehen ja usein ne lapset ovat turkkilaiselle/kurdille lapsia joita voi pahoinpidellä koska ne eivät ole omia lapsia.Itse en voi saada lapsia mutta olen sivusta seurannut erään tunnetun alanyalaisen miehen suhdetta suomalaisen naisen toisen miehn lapsiin ja te sinisilmäiset ette voi ikinä kuvitellakkaan, kuinka se mies kohtelee niitä lapsia ja vaimo antaa kaiken tapahtua, kun on jo niin alistettu.Älkää hyvät siskot tähän ryhtykö.Neuvoni on; pitäkää lomilla hauskaa ja nauttikaa.äläkää tuoko niitä tänne.


      • askim
        senin askim kirjoitti:

        heippa kaikki kanssa sisaret! minulla suhde kurdiin ollut 9,5 vuotta! kaveri turkissa, minä suomessa...mutta sen voin teille kaikki tyttäret kertoa, ikinä, ei ikinä kannata jättää sitä kaikkea mitä sulla täällä suomessa on, turkkilaisen/kurdin takia.
        Jos sulla on lapsia jonkun muun kuin hänen kanssaan, unohda koko juttu vakavasta suhteesta; he eivät IKINÄ suvaitse toisen miehen lapsia. vaikka he kuinka sinulle aluksi kaikkea puhuisivatkin, niin silti; ne lapset ovat toisen miehen ja usein ne lapset ovat turkkilaiselle/kurdille lapsia joita voi pahoinpidellä koska ne eivät ole omia lapsia.Itse en voi saada lapsia mutta olen sivusta seurannut erään tunnetun alanyalaisen miehen suhdetta suomalaisen naisen toisen miehn lapsiin ja te sinisilmäiset ette voi ikinä kuvitellakkaan, kuinka se mies kohtelee niitä lapsia ja vaimo antaa kaiken tapahtua, kun on jo niin alistettu.Älkää hyvät siskot tähän ryhtykö.Neuvoni on; pitäkää lomilla hauskaa ja nauttikaa.äläkää tuoko niitä tänne.

        Miten tollanen "kaukorakkaus" voi pysyä hengissä noin kauan ??? Tuntuu ihan käsittämättömältä että miten tollanen suhde pysyy elossa?? Ja eiköhän toi juttu mitä sä puhut noista miehistä ja lapsista riipu aika paljon henkilöstä.Eihän kaikki suomalaiset miehetkään hyväksy toisen miehen lapsia.Mutta voit tietysti olla myös oikeassa??


      • seniilim
        askim kirjoitti:

        Miten tollanen "kaukorakkaus" voi pysyä hengissä noin kauan ??? Tuntuu ihan käsittämättömältä että miten tollanen suhde pysyy elossa?? Ja eiköhän toi juttu mitä sä puhut noista miehistä ja lapsista riipu aika paljon henkilöstä.Eihän kaikki suomalaiset miehetkään hyväksy toisen miehen lapsia.Mutta voit tietysti olla myös oikeassa??

        Ei kannata ottaa sen juttuja tosissaan. Jokaisen on opittava omista virheistään. Päätä seinään - tai sinne paskaiseen muuriin, kuinka vaan. Turkiye ja kurdiye ovat huolehtivaisia ja helliä miehiä, suomalainen mies on ruma ja kaikinpuolin paha. Sitä paitsi tuo kirjoittaja on rasisti.


      • ei totuus ole rasistia
        seniilim kirjoitti:

        Ei kannata ottaa sen juttuja tosissaan. Jokaisen on opittava omista virheistään. Päätä seinään - tai sinne paskaiseen muuriin, kuinka vaan. Turkiye ja kurdiye ovat huolehtivaisia ja helliä miehiä, suomalainen mies on ruma ja kaikinpuolin paha. Sitä paitsi tuo kirjoittaja on rasisti.

        Ei kannata ottaa juttuja tosissaan ,just näin päätä seinän vaan tyhmät suomiakat.


      • senin askim
        ei totuus ole rasistia kirjoitti:

        Ei kannata ottaa juttuja tosissaan ,just näin päätä seinän vaan tyhmät suomiakat.

        no pakko vastata tähän...meillä onkin ns. vapaa suhde; eli kun matkustan sinne, hän on "vain minun" rakas siinä hetkessä.ja minä osaan ottaa kaikesta ilon irti;)eli suomeksi sanottuna ns. vaki pano;)heh..tietty kotiin palatessa on aina ikävä, mutta onneksi on elämää myös suomessa.tietysti jokainen tekee omat ratkaisunsa,ja kärsii niistä; 98% epäonnistuu...ja jokainen kuvittelee että tämä minun turska/kurdi on erilainen, mutta, mutta...jäitä hattuun siskot!


      • zambak
        askim kirjoitti:

        Miten tollanen "kaukorakkaus" voi pysyä hengissä noin kauan ??? Tuntuu ihan käsittämättömältä että miten tollanen suhde pysyy elossa?? Ja eiköhän toi juttu mitä sä puhut noista miehistä ja lapsista riipu aika paljon henkilöstä.Eihän kaikki suomalaiset miehetkään hyväksy toisen miehen lapsia.Mutta voit tietysti olla myös oikeassa??

        Kerronpa sinulle salaisuuden. Meitä on kaksi tällähetkellä noin viisikymppistä "nuorta". Toinen Turkissa toinen Suomessa. Kaukosuhteemme on kestänyt kohta parikymmentä vuotta. Näemme pari kolme kertaa vuodessa livenä ja muuten lähes päivittäin skypessä. Hyvin menee eikä loppua näy.


      • hasani
        senin askim kirjoitti:

        no pakko vastata tähän...meillä onkin ns. vapaa suhde; eli kun matkustan sinne, hän on "vain minun" rakas siinä hetkessä.ja minä osaan ottaa kaikesta ilon irti;)eli suomeksi sanottuna ns. vaki pano;)heh..tietty kotiin palatessa on aina ikävä, mutta onneksi on elämää myös suomessa.tietysti jokainen tekee omat ratkaisunsa,ja kärsii niistä; 98% epäonnistuu...ja jokainen kuvittelee että tämä minun turska/kurdi on erilainen, mutta, mutta...jäitä hattuun siskot!

        tässä on ainakin kirjoittajalla hieno asenne..just noin sen pitää mennä..ollaan se hetki yhdessä ilman mitään sitoutumis juttuja ja eletään sitten täälläkin normaalisti..nyt monet elevät vaan sen viikon tai kaksi mitä ovat turkissa ja sitten täällä surkuttelevat sen 50 viikkoa että pääsis takasin, siihen huumaan joka ei ole todellisuuden kanssa missään tekemisissä.. hienoa senin että osaat nauttia


    • BellaViiva

      se ruusu on tullut sieltä Turkista?
      Ai että oli se mies ja laukkupoika serkuksia.
      Ja laukkupoika sano niin ku asia on.
      Sittenhän se on selvä juttu että se rakastaa sua oikeasti.
      KÄYTÄ JÄRKEÄ!!!

    • onnellinen vaimo

      Ymmärrän et lomamatkalla voi rakastua ,itsekin kokenut saman. Olen onnellisesti naimsissa. Täytyy kuitenkin ajatella realisisesti ,kestääkö suhde pitkät erot jne. Täytyy sanoa et jos mun mies olisi vihjannut rahan lähettämisrestä tai pyytänyt rahaa olisin miettinyt kaksi kertaa. . . mitä hän haluaa mut vaiko rahaa. Turkista tänne tulo ei niin helppoa, viisumiasiat,pitää olla rahaa täällä oleiluun jne. Kuitenkin kaikkee hyvää sulle toivotan!

    • ainajakaikkialla

      HETI sinne takaisin. Mene naimisiin ja jää viettämään elämäsi onnellisinta aikaa unelmien miehen vaimona.
      ÄLÄ turhaan häntä tänne raahaa (joku vosu vielä nappaa sinulta) kielitaidotonta raukkaa työttömäksi sossun elätettäväksi.... Siellä on sitä paitsi sairaita sukulaisia, joita voit hoitaa paikan päällä ettei tartte rahaa lähetellä joka kuukausi.

      Ihanaa elämää sinulle ja rakkaallesi.

    • paljon tietävä

      hei, vaikka koit saaneesi elämäsi uroksen...älä anna huuruisen pääsi pettää,vaan nyt jos koskaan tarvitset myös järkeä! ensiksikin mikä on oma itse tuntosi ja millä mielellä menit.... käy rehellisesti omaa itseäsi läpi! en halua loukata sua,vaan ettet tekisi hölmöyksiä joista joudut pitkään kärsimään?!-muista että on kysymys sinun elämän valinnoista, eikä komealla miehen ulkomuodolla tai muulla lomanaikana esille tulleilla pääpilvissä tunteilla,pidä tehdä tunnekuohuisia päätöksiä.
      tutustu kurdikulttuuriin!!! jos muslimi,ota selvää muslimiuskonnosta!
      mistäpäin turkkia mies alunperin on! ja onko miehellä työ. onko naimaton,muista että turkissa imaamivihkiminen ja suomessa vihkiminen ei tarkoita sitä,etteikö miehellä voisi olla jo vaimoa!on vielä tavallista että isän puolelta suvusta katsotaan vaimo. onko mies vanhin sisaruksista,vanhin poika on tärkeässä asemassa perheessä,sielä perhe on 1 joista pahimmassa tapauksessa jäät miehen perheelle kakkossijalle.älä ikinä arvostele miehen vanhempia se on loukkaus...on paljon asioita joita et mitenkään voi tietää,siksi ole nyt järkevä ennenkuin mitään yhteiselämää ajattelet! mene ja tutustu häneen ja olisi hyvä jos hän voisi turistiviisumilla päästä käymään suomessa,jotta näkisi kulttuurieroa,joka joka tapauksessa olisi yksi esille tuleva asia ,hänen (jos niin päätätte)suomeen tullessa. älä ala rahaa lähettelemään! on vaan niin paljon niitä petetyiksi tulleita ja elämä mennyt pahasti vinksalleen näistä suhteista,noin 70-80% näistä päättyy avioeroon ja nekään eivät aina niitä helpoimpia ole! kyllä sielä turistialueella harrastetaan seksiä,on hotelleja joista voi tunnin pari vuokrata maksua vastaan,se on aika yleistä,kurdinainen ja kurdimies ,eivät näissä asioissa kohtaa kun puhutaa esiaviollisista suhteista,kunhan ei vanhempien korviin tule! joskus kyllä köyhistä oloista oleva kurdimies/poika joutuu menemään baariin/yökerhoon töihin kun ei muutakaan ole ja rahaa on saatava ,koska sitä annetaan kotiväelle ja siskojen osakapiolahjoihin.-myös suomessa yleensä kurdimies lähettää kotiin rahaa ja varsinki jos on vanhin poika. -houkutus lähteä turkista voi olla monille kurdeille houkutus,leveämmän leivän ym.mahdollisuuksien vuoksi ,silloin nainen voi siihen olla välikappale avioliiton kautta.-tämä on realiteettia kylmää totuutta,ja tätä tapahtuu usein! mieti ja harkitse tarkkaan!- muista on muslimeja ja muslimeja ihan niikuin meillä tääläkin uskonnon ihmisissä. -siinä taas tullaan yhteen suureen kysymykseen joka on iso asia esim.avioliiton onnistumiselle-mikä on oma kantasi jumalaan ja uskoon ,sekä olisitko valmis vaihtamaan uskontoa ? tosin monet kurdimiehet eivät tunnusta uskoa allahiin,koska he uskovat kurdistanin puolesta taisteluun ,nämä on asioita joista et taida tietää mitään?- voi ollakin että olet hannu-hanhi ja saat pussipäässä kaikenkattavan onnen miehen kanssa,jos et ole ...niin tunnustele ,kokeile ja puhukaa paljon ja avoimesti,joka taas ei taida onnistua...no joka tapauksessa onnea matkaan! -nim.paljon tietävä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      257
      2486
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1592
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe