onko mahdollista?

tyhmeliinireoigj

jos on tollainen 32 tuuman taulutelkkari ja sen tiedoissa lukee, että pc-liitäntä, niin pystynkö mä liittämään mun macbookin siihen sillä tavalla, että macbook on se dvd-soitin mutta kuva tulee töllöstä? kiitos

9

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Mulla on ollut jo vuosia Mac mini kiinni Samsungin PC-liitännässä. Ei mitään Mac only-liitäntöjä ole olemassa, ihan standardikamaa noi on.

• telkkaria...

Kuinka montaa telkkaria tiedät, jotka voi liittää Maciin ilman adapteria? Mulle ainakin ei tule mieleen yhtään.

Mutta sen sijan lähes kaikista PC-tietokoneista löytyy HDMI liitin, joten telkkarin liittäminen niihin onnistuu suoran.

• pulmallinen
        telkkaria... kirjoitti:

Kuinka montaa telkkaria tiedät, jotka voi liittää Maciin ilman adapteria? Mulle ainakin ei tule mieleen yhtään.

Mutta sen sijan lähes kaikista PC-tietokoneista löytyy HDMI liitin, joten telkkarin liittäminen niihin onnistuu suoran.

ei ainakaan yhdessä samsungissa toiminut natiivi resoluutio hdmi:n kautta.

tarvittiin dvi-vga adapteri. Onneksi laitteessa oli analoginen VGA.

itselläni full-hd:n hankinta edessä. Toivottavasti siinä saa hdmi:llä paneelin natiivin resoluution.

• mika2
        telkkaria... kirjoitti:

.... ole edes odotettavissa hmi-liitintä, koska se on jo vanhanaikainen ja apple meinaa laittaa tuleviin meceihin sen hdmitä kehittyneemmän plugin mikä sen nimi nyt sitten ikinä onkaan.

• Niitä sellaisia
        telkkaria... kirjoitti:

Joissa on myös tavallinen 15 pinninen-VGA-liitin ja hyvin toimii.
        Minä en ole edes nähnyt PC:tä, jossa olisi valmiina tuo HDMI.

• 1stMacFinn
        pulmallinen kirjoitti:

ei ainakaan yhdessä samsungissa toiminut natiivi resoluutio hdmi:n kautta.

tarvittiin dvi-vga adapteri. Onneksi laitteessa oli analoginen VGA.

itselläni full-hd:n hankinta edessä. Toivottavasti siinä saa hdmi:llä paneelin natiivin resoluution.

Mahtaako HDMI liitännällä saada siitä Windowsistakaan natiiviresoluutiota? Vahvasti epäilen, ettei saa, mutta ehkä Vistan ostajat ei sitä odotakaan.

Olen kokeillut vain Sonya, ei toiminut.

• telkkaria... kirjoitti:

liittää ilman ylimääräistä adapteria Maceihin joissa on DVI out. Kaupasta saa samalla vaivalla DVI>HDMI-johdon kuin HDMI>HDMI-johdonkin.

Se että jotkin Macit tarvitsevat adapterin ulkoisen näytön liittämiseen on varmasti asia joka vaivaa käyttäjiä vähemmän kuin sinua, Mr. Troll. Tuskin edes yksi tuhannesta haluaisi vaihtaa takaisin PC-rautaan vain päästäkseen eroon suunnattoman vaivalloisesta adapterista.;)

• pulmallinen
        1stMacFinn kirjoitti:

Mahtaako HDMI liitännällä saada siitä Windowsistakaan natiiviresoluutiota? Vahvasti epäilen, ettei saa, mutta ehkä Vistan ostajat ei sitä odotakaan.

Olen kokeillut vain Sonya, ei toiminut.

ongelmat johtuvat hdmi:n rajoituksista enemmän kuin käyttiksen

ainakin tyypillinen paneelien 1366x768 on vaikea resoluutio, koska 720p pitää skaalata sille.

1080 luulisi olevan helpompi, koska paneelien ja hdmi:n tukemat resoluution vaikuttaisi täsmäävän

ollappa dvi-liitäntä televisioissa

• RepeRuutikallo kirjoitti:

liittää ilman ylimääräistä adapteria Maceihin joissa on DVI out. Kaupasta saa samalla vaivalla DVI>HDMI-johdon kuin HDMI>HDMI-johdonkin.

Se että jotkin Macit tarvitsevat adapterin ulkoisen näytön liittämiseen on varmasti asia joka vaivaa käyttäjiä vähemmän kuin sinua, Mr. Troll. Tuskin edes yksi tuhannesta haluaisi vaihtaa takaisin PC-rautaan vain päästäkseen eroon suunnattoman vaivalloisesta adapterista.;)

Applen tietokoneet on PC rautaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      3822
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1423
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1267
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1064
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      877
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      877
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      870
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      849
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      847
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      831
    Aihe