Windows täytti 25 vuotta

Pentti Nelonen

16

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perinteitä

pitää kunnioittaa kuten levyeheytys ja pöpöjahti sekä muu nykypäivän tietokoneen käyttöön kuulumatonta, joita wintoys-käyttäjät joutuvat yhä tekemään. Me muut käytämme konetta, emme säädä sitä.

• ...

...outoa ettei nuo muut kuin windowsit ihmisille kelpaa. Pitäis varmaan käytettävyyteenkin panostaa kuten Microsoft.

• automaattisesti kuulu parjata

Jos win todellakin olisi se täydellinen käyttis niin miksi nämä sodat ja loanheitot. Ei pelkkä kateus riitä syyksi.

Mutta Pentti, tyylisi on "hiukan" naivia ja päiväkerhotasoa. Se nimittäin vihastuttaa myös Windowsista tykkäävät.

Itselläni on sekä XP että Linux ja käytän aina sitä joka parhaiten tarkoitukseen sopii.

• päivitys7v
    • kokeillut?

Ne jotka muistavat Win 1:en ovat varmaan havainneet "pientä" kehitystä. Se kuin ei pysynyt pystyssä muuten kuin olemalla koskematta hiireen tai näppikseen. ;)

• ....

sinistä ruutua ja varmaa virustukea on pitkä aika.

• on jo

40-vuotias.

• Vista_fani

häviämässä kokonaan.

• Core Kakkonen
        Vista_fani kirjoitti:

häviämässä kokonaan.

Microsoftin mullistava kanakäyttöjärjestelmä Vista sekä entistäkin erinomaisempi Windows 7 tulevat syrjäyttämään kaikki vanhanaikaiset Unix-viritelmät.

• päivänsankarille!

Windows on ollut kotitietokoneiden kiistattomana johtotähtenä jo lähes parin vuosikymmenen ajan.
      Ilman Windowsin dominoivaa markkina-asemaa saattaisimme olla syvällä formaattisotien upottavassa suossa.

• Vista_fani

Microsoft on onnistunut siinä mihin se on tähdännytkin. Tietokone jota jokainen voi käyttää.

• Vista_fani kirjoitti:

Microsoft on onnistunut siinä mihin se on tähdännytkin. Tietokone jota jokainen voi käyttää.

jokainen?
        Missäs ne todelliset köyhien koneet sit viipyy? ;-)

• krpl
        Vista_fani kirjoitti:

M$ on tähdännyt vain siihen, että Windows on jokaisessa koneessa. Toimivuudella ja käytännöllisyydellä ei ole ollut mitään merkitystä.

• pelastuu!

Ja puhdasta ydinvoimaa rakennetaan varmistamaan Windows-koneiden loputtomasti kasvava tehontarve!

• djmosse

sen läppärin keksi?

• ,ja

Biolan on myynyt paskaa jo 34 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe