Windows täytti 25 vuotta

Pentti Nelonen

16

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perinteitä

      pitää kunnioittaa kuten levyeheytys ja pöpöjahti sekä muu nykypäivän tietokoneen käyttöön kuulumatonta, joita wintoys-käyttäjät joutuvat yhä tekemään. Me muut käytämme konetta, emme säädä sitä.

      • ...

        ...outoa ettei nuo muut kuin windowsit ihmisille kelpaa. Pitäis varmaan käytettävyyteenkin panostaa kuten Microsoft.


    • automaattisesti kuulu parjata

      Jos win todellakin olisi se täydellinen käyttis niin miksi nämä sodat ja loanheitot. Ei pelkkä kateus riitä syyksi.

      Mutta Pentti, tyylisi on "hiukan" naivia ja päiväkerhotasoa. Se nimittäin vihastuttaa myös Windowsista tykkäävät.

      Itselläni on sekä XP että Linux ja käytän aina sitä joka parhaiten tarkoitukseen sopii.

    • päivitys7v
    • kokeillut?

      Ne jotka muistavat Win 1:en ovat varmaan havainneet "pientä" kehitystä. Se kuin ei pysynyt pystyssä muuten kuin olemalla koskematta hiireen tai näppikseen. ;)

    • ....

      sinistä ruutua ja varmaa virustukea on pitkä aika.

    • on jo

      40-vuotias.

      • Vista_fani

        häviämässä kokonaan.


      • Core Kakkonen
        Vista_fani kirjoitti:

        häviämässä kokonaan.

        Microsoftin mullistava kanakäyttöjärjestelmä Vista sekä entistäkin erinomaisempi Windows 7 tulevat syrjäyttämään kaikki vanhanaikaiset Unix-viritelmät.


    • päivänsankarille!

      Windows on ollut kotitietokoneiden kiistattomana johtotähtenä jo lähes parin vuosikymmenen ajan.
      Ilman Windowsin dominoivaa markkina-asemaa saattaisimme olla syvällä formaattisotien upottavassa suossa.

      • Vista_fani

        Microsoft on onnistunut siinä mihin se on tähdännytkin. Tietokone jota jokainen voi käyttää.


      • Vista_fani kirjoitti:

        Microsoft on onnistunut siinä mihin se on tähdännytkin. Tietokone jota jokainen voi käyttää.

        jokainen?
        Missäs ne todelliset köyhien koneet sit viipyy? ;-)


      • krpl
        Vista_fani kirjoitti:

        Microsoft on onnistunut siinä mihin se on tähdännytkin. Tietokone jota jokainen voi käyttää.

        M$ on tähdännyt vain siihen, että Windows on jokaisessa koneessa. Toimivuudella ja käytännöllisyydellä ei ole ollut mitään merkitystä.


      • pelastuu!

        Ja puhdasta ydinvoimaa rakennetaan varmistamaan Windows-koneiden loputtomasti kasvava tehontarve!


    • sen läppärin keksi?

    • ,ja

      Biolan on myynyt paskaa jo 34 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe