Millaisista paikoista kannattaisi kysellä? Toimistohommia lähinnä hakisin. Olen alanvaihtaja, joten aiempaa työkokemusta näistä hommista ei ole. Miten työnantajat yleensä suhtautuvat oppisopimuksiin?
Jos jollain on tietoa ja/tai kokemusta niin laittakaa viestiä tulemaan!
Oppisopimuksella merkonomiksi
NeeNee
3
1294
Vastaukset
- Tuul1v11r1
Itselläni on juuri sama tilanne. Suunnittelen alanvaihtoa ja merkonomiksi olisi tarkoitus kouluttautua. Oppisopimuskoulutus sopisi elämäntilanteeseeni paremmin kuin hyvin.
Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla kokemuksia henkilöiltä, jotka opiskelevat oppisopimuksella merkonomeiksi tai jotka ovat jo valmistuneet oppisopimuksen kautta merkonomeiksi. - kolmas merkonomiksi haluava
alan vaihtaja ja asiaa miettinyt
- avaus>>
mutten malta olla mainitsematta, tässä neljäs oppisopimuksella merkonomiksi haluava. Onko asianne edistynyt millä tavoin? Itse vasta alussa, mutta toiveikkaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059