Neverland

MYYTY

viimeisimpien tietojen mukaan Jacksonin Neverland Ranch on myyty.

10

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milloin?

      Mistä hinnasta?

    • Smelly
      • Sisse

        Kiitti tosta linkistä! Siitä selkis vähän enemmän mistä on kyse.

        Eli siis Michaelilla on edelleen intressi siihen kiinteistöön eikä se ole sitä käytännössä mihinkään menettänyt vaikka paperilla tuo yhtiö sen omistaakin.

        Tossahan sanotaan että Michael on itse mukana siinä yhtiössä. Varmaan Michael voi olla ja asua Neverlandissa edelleen niin kuin ennenkin jos se haluaa.. Nyt se ei vaan vissiin oo halunnut viime aikoina.. Ja toinen osapuoli tossa yhtiössä on firma joka on ostanut aiemmin Neverlandin kiinteistön (pankki)lainan

        "Michael Jackson has sold Neverland Ranch to a Delaware-based corporation for approximately $35 million, although the King of Pop retains an interest in the property."

        "The infamous property...was transferred from Jackson to Sycamore Valley Ranch Company LLC"

        "Sycamore is a joint venture between Jackson and an affiliate of Colony Capital Inc., a Los Angeles-based company that purchased the entertainer’s $24.5 million mortgage on the property in May"

        Et silleen.

        Kaikkihan tietää että Neverland on Michaelille tosi rakas paikka ja se varmasti tekee kaikkensa että se ei siitä joudu luopumaan. Se on luonut siitä paikasta oman wonderlandin ja onhan siellä se sen "giving tree" ja kaikki!

        Sen nyt vaan oli vissiin pakko tehdä tollainen peliliike kun on taloudellisia vaikeuksia.. mutta kyllä se siitä pian tokenee! varmaan ostaa sen tilan myöhemmin takas omiin nimiinsä


      • Smelly
        Sisse kirjoitti:

        Kiitti tosta linkistä! Siitä selkis vähän enemmän mistä on kyse.

        Eli siis Michaelilla on edelleen intressi siihen kiinteistöön eikä se ole sitä käytännössä mihinkään menettänyt vaikka paperilla tuo yhtiö sen omistaakin.

        Tossahan sanotaan että Michael on itse mukana siinä yhtiössä. Varmaan Michael voi olla ja asua Neverlandissa edelleen niin kuin ennenkin jos se haluaa.. Nyt se ei vaan vissiin oo halunnut viime aikoina.. Ja toinen osapuoli tossa yhtiössä on firma joka on ostanut aiemmin Neverlandin kiinteistön (pankki)lainan

        "Michael Jackson has sold Neverland Ranch to a Delaware-based corporation for approximately $35 million, although the King of Pop retains an interest in the property."

        "The infamous property...was transferred from Jackson to Sycamore Valley Ranch Company LLC"

        "Sycamore is a joint venture between Jackson and an affiliate of Colony Capital Inc., a Los Angeles-based company that purchased the entertainer’s $24.5 million mortgage on the property in May"

        Et silleen.

        Kaikkihan tietää että Neverland on Michaelille tosi rakas paikka ja se varmasti tekee kaikkensa että se ei siitä joudu luopumaan. Se on luonut siitä paikasta oman wonderlandin ja onhan siellä se sen "giving tree" ja kaikki!

        Sen nyt vaan oli vissiin pakko tehdä tollainen peliliike kun on taloudellisia vaikeuksia.. mutta kyllä se siitä pian tokenee! varmaan ostaa sen tilan myöhemmin takas omiin nimiinsä

        ...voi ollakin, että Michaelilla on itressejä vielä kiinteistöä ja tilaa kohtaan. Jos näin on niin uskosin, että kuitenkin pelkästään bisnesmielessä.

        Michael on itse sanonut (60 minutes haastattelussa), että 2003 ratsiassa hänen kotinsa tuhottiin täysin eikä halua asua siellä enää ikinä. NL ei ole hänelle enää koti, vaan pelkkä tila... eikä Michael oikeudenkäynnin jälkeen ole asunutkan siellä.

        "Tossahan sanotaan että Michael on itse mukana siinä yhtiössä."

        Niinhän ne kirjoittaa, mutta ei yksi artikkelikirjoitus sitä todeksi tee. Varsinkaan kun ei ole minkäänlaisia todisteita (ainakaan vielä), että Michael olisi osa ko. yhtiötä.

        "Kaikkihan tietää että Neverland on Michaelille tosi rakas paikka"

        Oli rakas paikka. Mä uskon, että jos Michaelilla olisi ollut yhtään mielenkiintoa paikkaa kohtaan enää, niin se olisi pitänyt siitä huolta. Ei siellä ole enää muuta henkilökuntaa kuin vartijat. Paikka on lähes autioitunut ja harmaa: kukat ovat kuolleet aika päivää sitten, eläimet ja osa huvipuistolaitteista viety pois.

        "Sen nyt vaan oli vissiin pakko tehdä tollainen peliliike kun on taloudellisia vaikeuksia"

        Jaa'a, vaikea sanoa kun ei tiedä Michaelin taloudellista tilannetta. Tuskinpa se kovin huono voi olla, kun herra ajelee milloin Rolls Roycella ja milloin Cadillacilla :D Ja Michael edelleenkin omistaa osansa Sony/ATV katalogista, joka tuottaa hänelle melkoisen summan vuodessa.


      • Sisse
        Smelly kirjoitti:

        ...voi ollakin, että Michaelilla on itressejä vielä kiinteistöä ja tilaa kohtaan. Jos näin on niin uskosin, että kuitenkin pelkästään bisnesmielessä.

        Michael on itse sanonut (60 minutes haastattelussa), että 2003 ratsiassa hänen kotinsa tuhottiin täysin eikä halua asua siellä enää ikinä. NL ei ole hänelle enää koti, vaan pelkkä tila... eikä Michael oikeudenkäynnin jälkeen ole asunutkan siellä.

        "Tossahan sanotaan että Michael on itse mukana siinä yhtiössä."

        Niinhän ne kirjoittaa, mutta ei yksi artikkelikirjoitus sitä todeksi tee. Varsinkaan kun ei ole minkäänlaisia todisteita (ainakaan vielä), että Michael olisi osa ko. yhtiötä.

        "Kaikkihan tietää että Neverland on Michaelille tosi rakas paikka"

        Oli rakas paikka. Mä uskon, että jos Michaelilla olisi ollut yhtään mielenkiintoa paikkaa kohtaan enää, niin se olisi pitänyt siitä huolta. Ei siellä ole enää muuta henkilökuntaa kuin vartijat. Paikka on lähes autioitunut ja harmaa: kukat ovat kuolleet aika päivää sitten, eläimet ja osa huvipuistolaitteista viety pois.

        "Sen nyt vaan oli vissiin pakko tehdä tollainen peliliike kun on taloudellisia vaikeuksia"

        Jaa'a, vaikea sanoa kun ei tiedä Michaelin taloudellista tilannetta. Tuskinpa se kovin huono voi olla, kun herra ajelee milloin Rolls Roycella ja milloin Cadillacilla :D Ja Michael edelleenkin omistaa osansa Sony/ATV katalogista, joka tuottaa hänelle melkoisen summan vuodessa.

        Oli mitä oli, en tarkoitakaan että Michael olisi persaukinen tai rahaton, ei todellakaan, ei se tuu koskaan olemaan sitä, varsinkaan samassa merkityksessä kuin joku perus matti meikäläinen joka on niin sanotusti PA.. Kyllähän Michaelilla on jatkuvat kymmenien miljoonien tulot just esim biisi katalogista ja kaikesta muustakin. Tarkotin vaan että kyllä sillä on varmaan parempiakin aikoja ollut kuin just tällä hetkellä, on miljoonatulot ja myös miljoona menot ja niiden suhteen pitää olla balanssi... No joo mut tää on tietty turhaa spekulointia kun ei tosiaan voi tietää sen taloudellisesta tilanteesta sen tarkemmin.

        Mä en vaan itse näe oikeen mitään muuta syytä miksi tollainen siirto on tehty, samoin kuin noi muutkin viimeaikaiset taloudelliset siirrot. Mutta huom. tää on vaan mun oma henk koht näkemys. Ja jos Michael ei enää välittäisi Neverlandista yhtään eikä koe sitä kodikseen (kun liittyy pahoja muistoja) niin miksi se ei sitten oisi myynyt sitä kokonaan pois ja hankkiutunut siitä eroon?

        Ei tietenkään pidä uskoa kaikkea mitä lehdissä lukee mut en näe mitään syytä miks Michael ei vois olla mukana siinä yhtiössä...

        mut voi olla että Smelly on oikeessa


      • vaikeuksista
        Sisse kirjoitti:

        Oli mitä oli, en tarkoitakaan että Michael olisi persaukinen tai rahaton, ei todellakaan, ei se tuu koskaan olemaan sitä, varsinkaan samassa merkityksessä kuin joku perus matti meikäläinen joka on niin sanotusti PA.. Kyllähän Michaelilla on jatkuvat kymmenien miljoonien tulot just esim biisi katalogista ja kaikesta muustakin. Tarkotin vaan että kyllä sillä on varmaan parempiakin aikoja ollut kuin just tällä hetkellä, on miljoonatulot ja myös miljoona menot ja niiden suhteen pitää olla balanssi... No joo mut tää on tietty turhaa spekulointia kun ei tosiaan voi tietää sen taloudellisesta tilanteesta sen tarkemmin.

        Mä en vaan itse näe oikeen mitään muuta syytä miksi tollainen siirto on tehty, samoin kuin noi muutkin viimeaikaiset taloudelliset siirrot. Mutta huom. tää on vaan mun oma henk koht näkemys. Ja jos Michael ei enää välittäisi Neverlandista yhtään eikä koe sitä kodikseen (kun liittyy pahoja muistoja) niin miksi se ei sitten oisi myynyt sitä kokonaan pois ja hankkiutunut siitä eroon?

        Ei tietenkään pidä uskoa kaikkea mitä lehdissä lukee mut en näe mitään syytä miks Michael ei vois olla mukana siinä yhtiössä...

        mut voi olla että Smelly on oikeessa

        jos ei ihan PA olekaan niin Jackson on elänyt yli varojensa viime vuodet. Ei ole tehnyt töitä ja isot lainat nyt johtivat tuohon Neverlandin siirtymiseen uudelle omistajalle.

        Neverlandia ei siis käytännössä enää ole vaan kiinteistölle on annettu uusi nimi.


      • MJ-Fani jo v.2007
        vaikeuksista kirjoitti:

        jos ei ihan PA olekaan niin Jackson on elänyt yli varojensa viime vuodet. Ei ole tehnyt töitä ja isot lainat nyt johtivat tuohon Neverlandin siirtymiseen uudelle omistajalle.

        Neverlandia ei siis käytännössä enää ole vaan kiinteistölle on annettu uusi nimi.

        Otan osaa Michaelin puolesta,itte aloin itkee ku luin ton :(
        voi **tt* et ihmiset on osannu sit tuhota/pilata Michaelin elämän sillon,mä oisin itte suonnu,toivonnu MJ:lle sen että Neverland ois sille ollu aina rakas


      • Neverland kyl
        MJ-Fani jo v.2007 kirjoitti:

        Otan osaa Michaelin puolesta,itte aloin itkee ku luin ton :(
        voi **tt* et ihmiset on osannu sit tuhota/pilata Michaelin elämän sillon,mä oisin itte suonnu,toivonnu MJ:lle sen että Neverland ois sille ollu aina rakas

        tulee aivan takuuvarmasti. Mutta parempana, hienompana, turvallisempana, ei sellaisena kamalia muistoja herättävä kylä joka Neverland oli Michaelille viimevuosina.


      • Smelly
        vaikeuksista kirjoitti:

        jos ei ihan PA olekaan niin Jackson on elänyt yli varojensa viime vuodet. Ei ole tehnyt töitä ja isot lainat nyt johtivat tuohon Neverlandin siirtymiseen uudelle omistajalle.

        Neverlandia ei siis käytännössä enää ole vaan kiinteistölle on annettu uusi nimi.

        Ei Neverlandin myyminen mitään todista, että Michael on elänyt yli varojensa. Pikemminkin voisi olettaa, että Michaelilla on tarpeeksi rahaa elämiseen ja menoihin, koska sillä on varaa kieltäytyä suurisummaisistakin esiintymisistä.
        Ja siksi toisekseen en usko, että Michael koskaan oli todellisessa ahdingossa Neverlandin maksujen kanssa. Kuten keväällä tuli ilmi on paljon ihmisiä, jotka ovat valmiita auttamaan Michaelia ja näin teki myös Colony Capital LLC, joka osti Neverlandin lainan.

        Eikä ole missään sanottu varmaksi, että ranchin nimi muuttuu. Jos siitä tulee Sycamore Valley Ranch, niin ei se ole uusi vaan se oli sen niminen jo ennenkuin Michael osti sen 1988.


      • Anonyymi
        MJ-Fani jo v.2007 kirjoitti:

        Otan osaa Michaelin puolesta,itte aloin itkee ku luin ton :(
        voi **tt* et ihmiset on osannu sit tuhota/pilata Michaelin elämän sillon,mä oisin itte suonnu,toivonnu MJ:lle sen että Neverland ois sille ollu aina rakas

        osaa, ihmiset, nykyisinkin tuhota, elämäni täysin,

        varsinkin tämän pikku paikan täysin ja täysin kammottavat, rahan ahneet,

        ihmiset, jotka, eivät muuta osaa kuin sontaa ja roskaa puhua, ja, pieriä sontaa,

        ja, roskaa, ympäriinsä,

        ja, kun, miettii, kuinka, uskomattoman rahan ahneet, Xi Jin Ping, on,

        ja, Vladimir Putin, ja, Amerikan johtajat, ja, KAIKKI, maailman johtajat,


        niin, täällä olen ja täällä pysyn, täysin ja kammottavan naurettavilla tuloilla,

        en, koskaan, pääse KOKONAAN elämässä asumaan, Never, landiin,

        vaan, olen kuolemaani saakka täällä, jumalan selän takana, jumalan,

        omassa, WC-pöntössä ja kakka, pöntössä, nimeltä salo,


        jossa, on, vain rahan ahneita, ja, umpi, kateellsia, ihmisiä,

        tai, täysin alkoholle, ja, huumeille persoja ihmisiä,


        sillä, jos on maailman vaikein henkinen sairaus, ja, on uskomattoman,

        moni, ongelmainen, ja, köyhä kuin mikä,


        niin, silloin EI, maailman Johtajilla, rahaa tai sympatiaa, löydy,

        vaan, oma, lompakko on kaikkein tärkein,


        sillä, ahneus, on loputonta,

        kuten, loputonta, täysin loputonta, on, Suomenkin ahneus, ja, piittamattomuus,

        maailman suurimmasta sankarista,


        sillä, ahneempaa, ihmistä ei maailmasta löydy kuin suomalainen,


        N

        eli, PAKSU PEKKA,

        =(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe