Scientologimme oli jälleen masentunut. Pankista oli tullut kiukkuinen ukaasi maksamattomista veloista ja sehän veti mielen harmaaksi.
POFFF ja paikalle ilmestyi Hubbabubba - hyvä haltija, joka kertoi kolmen toivomuksen olevan mahdollisia.
Scientologimme sanoi vakaalla rintaäänellä, että velat on saatava anteeksi.
Hubbabubba-haltija vastasi: "Amerikasta on lähtenyt shekki jo tulemaan, odota ny muutama päivä".
Toinen toive scientologillamme oli,että hänellä olisi kultaa ympärillään.
Tähän Hubbabubba-haltija sanoi: "Odota nyt puoli tuntia, niin homma hanskassa".
Kolmas scientologimme toive oli, että olisi paljon naisia ympärillä.
Hubbabubba-haltija heilautti taikasauvaansa ja "POFF" scientologimme huomasi olevansa kullattuna vessanpyttynä Clearwaterin Dianetiikkakeskuksen naistenvessassa ja leveäperäinen amerikkalainen nainen oli tunkemassa ahteriaan...
ps.
Tarinan opetus
Näin voi käydä kun uskoo vääriin asioihin....
Päivän kevennys
teille kaikille
1
218
Vastaukset
- Dekkari.
..on opetuksensa ja vielä helposti löydettävissä...
D :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201