Millaista on olla suur-rikollinen?
Kirjoittanut: Kerro dekkari meille 25.4.2005 klo 23.00
Ootkos ukkopaha-Dekkari tajunnut kuinka kauhea tyyppi olet?
Olet mahdollisesti koko Suomen suurimpia rikollisia joidenkin huuhaa-toimittajien ja tietysti psykiatrian ja psykologian rikollisten ohella.
Tuollaisia tyyppejä ei ole montaa,vaikka te tietty haluatte uskotella kaikkien olevan kaltaisianne.Mutta niin se ei ole.
Vain 2,5% on tarpeeksi sekaisin alkaakseen painostamaan muitten vapauksia,ja vain tosi harva todella menee noinkin pahasti sekaisin kuin sinä,andronikos ja jotkut muut joita on joskus palstalla vilahdellut.Tainnut useimmille tulla paha loppu kun karman lakihan toimii.
ELI: OMAKSI PARHAAKSESI,MENE ITSEESI,JA LOPETA VALEHTELU JA ANNA IHMISTEN SAADA OIKEAA TIETOA JA APUA,JONKA L.RON HUBBARDIN OPIT OVAT JO MILJOONILLE ANTANEET.
Se on sanoinkuvaamaton ihme miten hyvin ja helposti L.Ron Hubbardin tiedot toimivat,ja vain jotkut ihme psykologian huuhailijat voivat sekoittaa niin asiat ettei ihmiset nykyaikana edes tajua muuta kuin lehtien ja tv:n valheita.
Kiitos Hubbard kun pelastit minunkin parempaan olotilaan.
Onks noi skietot
todella noin sekasin?
1
144
Vastaukset
- Dekkari.
..kaikkien naurettavaksi palstalle.
Fiksu ymmärtää,mistä on kysymys,vain scientologi ottaa todesta...
D :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822982Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3012642Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891476Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391064Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904