Voi jehna, joulu lähestyy ja viidennen luokan kanssa pitäis keksiä jotain joulujuhlaesitystä. Olen ihan tuore ope, joten vinkkausta kaipaan... Max 10 minuutin ohjelmannumero pitäisi saada aikaan, ei näytelmää, koska se on kuudennen luokan heiniä. Joku tanssi? Millaisesta innostuisivat niin tytöt kuin pojat? ÄÄK!!
Apuva! Joulujuhla!
3
1548
Vastaukset
- lilliliisa
Lukekaa joulutervehdyksiä eri maieden kielillä. Ne on lyhyitä ja mukavia...Samalla voi kysyä vaikka lyhyesti joulun ajan säätä. Eli ensin sää kysymys ja sitten tervehdys...
- opex
...pystyyn oppilaiden kanssa. Mitä tulee mieleen joulusta? Mitä oppilaat itse haluaisivat esittää?
Tehkää vaikka yhteistyönä oma jouluruno, jonka kuorolausutte juhlassa. Jos tanssissa olisi mukana jotain vaikka hiphop-elementtiä, niin ehkä se voisi poikiakin innostaa... Tai siihen lausuntaan mukaan vähän Mieskuoro Huutajat -tyyliä, joka voisi sopia pojille. - MilliMalla
Hyviä ehdotuksia, kiitos, ihania ihmisiä kun jelppaatte!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265