Siis en ymmärrä yhtää mittää ni voisko joku selittää oikein perin pohjasesti sen homman!!! oon koittanu ladata noist kaikist osotteist mut sikku oon ladannu sen mun kännykkään ni se vaa sanoo " Tiedostoa ei ole tuettu" siis en ymmärrä sitä juttu ku oon ladannu eka koneel ja sitte siit kännykkään...Pliiss vastatakaa
Kaikki jotka teitää jotain pelejen lataamisesta ni tänne!!
joku joka ei tiedä yhtään m...
3
596
Vastaukset
- Työhön vaaditaan?
Millaista päätä? Vast: Kunhan on pää ja paikoillaan,eikä mikä tahansa Koriste.
- nhytkjuyryd
sinun puhelin ei siis tue peliä kyseisessä tiedostomuodossa kato netistä mitä se tukee
- gamer java
ei hemmetti... -.-" jos ei osaa niin ei osaa. mene www.piratebay.org ja kirjoita hakukenttään mobile games
sitten lataat jonkun paketin,siirrät kännyyn,asennat ja se on siinä! muista: jos ei osaa niin ei osaa XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213411- 162312
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3731957Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311557
- 271541
- 301445
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141057
- 641049