Siis en ymmärrä yhtää mittää ni voisko joku selittää oikein perin pohjasesti sen homman!!! oon koittanu ladata noist kaikist osotteist mut sikku oon ladannu sen mun kännykkään ni se vaa sanoo " Tiedostoa ei ole tuettu" siis en ymmärrä sitä juttu ku oon ladannu eka koneel ja sitte siit kännykkään...Pliiss vastatakaa
Kaikki jotka teitää jotain pelejen lataamisesta ni tänne!!
joku joka ei tiedä yhtään m...
3
606
Vastaukset
- Työhön vaaditaan?
Millaista päätä? Vast: Kunhan on pää ja paikoillaan,eikä mikä tahansa Koriste.
- nhytkjuyryd
sinun puhelin ei siis tue peliä kyseisessä tiedostomuodossa kato netistä mitä se tukee
- gamer java
ei hemmetti... -.-" jos ei osaa niin ei osaa. mene www.piratebay.org ja kirjoita hakukenttään mobile games
sitten lataat jonkun paketin,siirrät kännyyn,asennat ja se on siinä! muista: jos ei osaa niin ei osaa XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463519
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893474- 502649
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
- 161463
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711045
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035