Mitä kun tulee uutta tekniikkaa niin ADSL2 ei toimi kuin huippuhienossa ja kehitetyssä Windowsissa
ADSL2 ei toimi Linuxsissa
6
384
Vastaukset
- ..........
Tieto takana? :D
- mulla onkin
adsl2-modeemi ja tätäkin kirjoitan Linuxilla. Olet kyllä tavallinen PELLE!
Ja sulla faktaa tuon tueksi?
Mitä kun tulee uutta tekniikkaa niin ADSL2 ei toimi kuin huippuhienossa ja kehitetyssä Windowsissa
Millos M$ KAIKKI nykyiset tuotteet alkaa tukemaan IPv6:sta TAI edes ääkkösiä domain nimissä? ;-)- Core Kakkonen
Linux-kerneliin on ideologisista syistä lisätty järjestelmä, joka tunnistaa MAC-osoitteen perusteella ADSL2 -modeemit. Jos verkossa havaitaan yksikin ADSL2 -modeemi, Linux kieltäytyy toimimasta. Tämä on viisaus, jonka saan suoraan Jumalalta.
- aivan niin
ja tätä nämä pikku linux nördet ei ymmärrä.
herra on puhunut.
- Windows ymmärrä
Edes suureten ja pienten kirjainten eroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991