Laiha läski....

Laiha läski

Hei!

Olen 178cm/69kg, mutta vyötärönympärysmittani on 90.... Millä hitsillä sen saa pienemmäksi???? Taitaa olla tuo vyötärönympärysläski sitä pahinta laatua. Onko jollain kokemuksia vyötärönmitan kaventamisesta??

11

2445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hyvä masun leveys! Minulla oli 102 cm ja kun nyt olen käynyt punttisalilla se on 93 cm!!
      Olen jo viisikymppinen köriläs, paino siinä 88 kg ja pituus 182. Painoindeksin mukaan (26) olen "lievästi ylipainoinen!"
      Salille vaan ja monipuolista harjoittelua siellä, niin masu kiinteytyy! 90 cm on kyllä ihan hyvä!!
      Ehkä kyse on vaan "estetiikasta?"

    • Ikuinen laihduttaja

      Ylä ja alapäästä hoikka mutta keskivartalo on ongelma vaikka liikun tosi paljon. Mutta kun katselen isoperäisiä ja pöllijalkaisia ihmisiä jotka liikkuvat tosi vaikean näköisesti, vaivalloisesti niin ihmettelen miksi se ei ole niin paha kuin keskivartalo lihavuus?

      • Laiha läski

    • läski??

      En tiedä, mikä mittarin mukaan saat itsestäsi laihan.. Enkä ihmettele sitäkää, että vyötärönympäryksesi on noin iso. Siis ei millään pahalla, mutta onhan sinulla painoakin. Itse olen 181 cm ja 59 kg (20 v. nainen) ja aivan normaali. Voin kuvitella miltä näyttäisin jos painaisin 10 kg enemmän. En olisi enää silloin hoikka.

      • näkemättä

        sanoisin sinun kyllä ennemmin olevan laiha kuin hoikka! Pituisesi missit painavat järjestään pari-kolme kiloa enemmän kuin sinä, ja näyttävät olevan melkein luuta ja nahkaa. 10 kg painavampana olisit tuolla pituudella normaali.


      • välttämättä!!
        näkemättä kirjoitti:

        sanoisin sinun kyllä ennemmin olevan laiha kuin hoikka! Pituisesi missit painavat järjestään pari-kolme kiloa enemmän kuin sinä, ja näyttävät olevan melkein luuta ja nahkaa. 10 kg painavampana olisit tuolla pituudella normaali.

        Joillakin henkilöillä voi olla erittäin siro ruumiinrakenne, jolloin pienikin paino voi olla ihan ok kokonaisuuteen nähden.

        Miksi se muuten on niin vaikeaa pysyä kohtuudessa, oli sitten kyse syömisestä, juomisesta, viihteestä tai mistä vaan..?


      • vaikea arvioida
        näkemättä kirjoitti:

        sanoisin sinun kyllä ennemmin olevan laiha kuin hoikka! Pituisesi missit painavat järjestään pari-kolme kiloa enemmän kuin sinä, ja näyttävät olevan melkein luuta ja nahkaa. 10 kg painavampana olisit tuolla pituudella normaali.

        Pituiseni missit painavat yleensä vähemmän kuin minä tai suunnilleen samoissa. Ja eivät he mielestäni ole luuta ja nahkaa, vaan yleensä hoikkia. Oma ruumiinrakenteeni ei ole mitenkään eritysen siro, mutta en silti sanoisi itseäni laihaksi. Ei minulla paljon rasvaa toisaalta ole, koska liikun aika paljon, mutta silti sellainen normaali, hoikka, urheilullinen vartalo. Voin vakuuttaa, että 10 kiloa painavampana en enää todellakaan olisi hoikka.

        :)


      • ruumiinrakennes
        välttämättä!! kirjoitti:

        Joillakin henkilöillä voi olla erittäin siro ruumiinrakenne, jolloin pienikin paino voi olla ihan ok kokonaisuuteen nähden.

        Miksi se muuten on niin vaikeaa pysyä kohtuudessa, oli sitten kyse syömisestä, juomisesta, viihteestä tai mistä vaan..?

        ruumiinrakenne on melkein sama kaikilla. lihavat selittelevät että heillä on raskas ruumiinrakenne ja anorektikot selittelevät että heillä siro ruumiinrakenne. Kahden samanpituisen ihmisen luiden painoero on kilon luokkaa maksimissaa, eli ei ihan hirveästi.


      • "Laiha" läski
        vaikea arvioida kirjoitti:

        Pituiseni missit painavat yleensä vähemmän kuin minä tai suunnilleen samoissa. Ja eivät he mielestäni ole luuta ja nahkaa, vaan yleensä hoikkia. Oma ruumiinrakenteeni ei ole mitenkään eritysen siro, mutta en silti sanoisi itseäni laihaksi. Ei minulla paljon rasvaa toisaalta ole, koska liikun aika paljon, mutta silti sellainen normaali, hoikka, urheilullinen vartalo. Voin vakuuttaa, että 10 kiloa painavampana en enää todellakaan olisi hoikka.

        :)

        Mitä teet lihavuuspalstalla sitten?? Vinoilet ihmisille joilla on paino-ongelmia? Minähän juuri kerroin paino-ongelmastani, viis siitä mikä nimimerkkini on jonka muuten myös ymmärsit väärin takertumalla "laiha"-sanaan. Lue se seuraavakin. En ole väittänyt pitäväni itseäni laihana! En kai muuten tänne kirjoittaisi...


      • Normaalipainoinen itsekin

        No joo, painoindeksisi on 18, eli olet alipainoinen. Termillä laiha läski tarkoitetaan ihmistä joka on painoindeksin mukaan normaalipainoinen tai hoikka, mutta jolla ruumiinrakenteeseensa nähden on korkea kehon rasvapitoisuus. Käyttääkseen tätä termiä ei siis tarvitse olla mitenkään reippaasti alipainoinen (kuten itse painoindeksin mukaan olet). Toisaalta olet kyllä päätä pidempi kuin vaikkapa minä, joten ehkä se "isolle ihmiselle" sopii. En tiedä kun ei livenä näe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe