Rocket III ongelmia?

Ostasko vai ei?

Onkos ollu ongelmia tollasen kanssa? Kaasuvaijeri ongelman tiedän olevan ja sitten olen kuullut 2 vaihteen ongelmasta ja jakopään jostakin murheesta... Lisäksi esim. erääss liikkeessä on myynnissä rocketti josta on jokin dämpperi vaihteistosta rikki ja sen vaihtoon joutuu kuulemma purkamaan koneen... Noita olis kuulemma ko. liikkeen mukaan muutama muukin odottamassa osia.
Kaverilla on 38tkm ajettu Rocketti ja siinä ei ole ollut muita ongelmia kuin tuo kaasuvaijerin katkeaminen. Mikä lienee totuus noiden muiden vikojen suhteen?
Please vastatkaa sellaset joilla tollanen mopo on ja jättäkää se provoilu jonnekin muualle....

52

15531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fasfsf

      please, please, please. Oliskohan tämäkin kuitenkin provo. Pidä itselläsi se CBR vain jatkossakin!!

      • ostaako vai ei?

        ei ole cbr:rrää ollu eikä varmaan tule... Mutta taistelu on Vrodin ja Trumpan välillä kova... Toiseksi pyöräksi ajattelin.... Tai oikeastaan kolmanneksi.
        Näin ne hommat selviää, kun saa asiallisia ja hyviä vastauksia! Kiitos!
        Niin ja mitä ihmeen provoa viestissä oikein voisi olla? Jos kysyy, niin se ei mielestäni ole provoilua....? Pyöräähän en ole haukkunut, se on mahtava laite!


      • vissiin

        meleko arka aihe,sama kun kyssyy mersumieheltä viosta.tais löytyä nuo kaikki ,,,,,


      • dghffh
        ostaako vai ei? kirjoitti:

        ei ole cbr:rrää ollu eikä varmaan tule... Mutta taistelu on Vrodin ja Trumpan välillä kova... Toiseksi pyöräksi ajattelin.... Tai oikeastaan kolmanneksi.
        Näin ne hommat selviää, kun saa asiallisia ja hyviä vastauksia! Kiitos!
        Niin ja mitä ihmeen provoa viestissä oikein voisi olla? Jos kysyy, niin se ei mielestäni ole provoilua....? Pyöräähän en ole haukkunut, se on mahtava laite!

        tuossa mitään haukkumista ollut, kun näin selvinpäin luin kysymyksesi uudelleen. Pyydän siis reilusti anteeksi!! Hieno pyörä. Valitettavasti jouduin myymään pois.


      • Ostasko vai ei?
        dghffh kirjoitti:

        tuossa mitään haukkumista ollut, kun näin selvinpäin luin kysymyksesi uudelleen. Pyydän siis reilusti anteeksi!! Hieno pyörä. Valitettavasti jouduin myymään pois.

        Kaikki ok!


      • bonn....

        on 6 trumppaa ja kaikissa on vaihteet ja ilimoo renkaessa tä!


      • tapsuli

        hyvä pyörä ajanut kaikilla japseilla ja harrikalla kaikki toiminut mutta nyt roksulla 3 kesää olen tyytyväinen joka kesä 15th km vuodesta1976


    • niin osta ja

      Korjauta rakkine. kaikissa koneissa on vikoja toisissa enempi toisissa vähempi, mitä sitten.

      Jos roketti on sun kone niin aja.Se ei kuulu kenellekkään muulle .

      Itsellä on 1400 intruder ja se kuuluu kyllä muillekin.....Wäinö&Hyeena.

      Ajanut monta vuotta ja hyvin on takonut menemään.

      Nyt kiinnostaa hieman V-8 koneiset pyörät (kun nuorena juippina oli jenkki ja v8 on jotain) kunhan saisi kevempinä vaan. Roketista en pidä kun se painaa niin paljon ja ajan mihin sattuu intruderillakin. Olisin aina jumissa malmikasan kanssa jossain rantahietikolla. Nyt jaksaa jus nostaa pyörän pois.

      V8 on eri juttu.

    • zee

      Kaveri osti Rocketin viime kesänä ja ajoi 600 km kun alkoi pukkaan öljyä pihalle ja ihan reilusti,tiiviste vaihdettiin takuuseen.
      Toisessa tapauksessa Rocketilla oli myös ajettu alle 500 km kun leikkas kiinni.
      Molemmat pyörät vm 2006, se hopeakylkinen moottori..mustassa mottorissa vm 2007 ei kuulemma ole näitä ongelmia...ehkä.

    • ongelmat...

      olleet melko vähissä ostin ko laitteen -05 kilsoja tullut rapiat 40 000, eipä oikeastaan muuta kuin pensa valo välillä näyttelee omiaan!!!

    • rocket-power

      ei kukaan hullu millään triumpilla ajele.ruma on kun rulla tuoli.vammaset ja köyhät ajaa trumpalla

      • geggg

        Onko se ite hondamopomiäs??!!


      • allright man
        geggg kirjoitti:

        Onko se ite hondamopomiäs??!!

        oli mulla jsokus manki....haluutko ostaa kun olet nyt juuri sen ikänen että voisit sillä ajaa.


      • dgdgsdg
        allright man kirjoitti:

        oli mulla jsokus manki....haluutko ostaa kun olet nyt juuri sen ikänen että voisit sillä ajaa.

        Jutuista päätellen sulla on vieläkin manki, tai sitten mopoauto.


      • jammu veemax
        dgdgsdg kirjoitti:

        Jutuista päätellen sulla on vieläkin manki, tai sitten mopoauto.

        luulla.ei ihan äkkiä uskoisi että nussin akkaasi eilen.vein persesilmästä neitsyyden


      • tätä
        jammu veemax kirjoitti:

        luulla.ei ihan äkkiä uskoisi että nussin akkaasi eilen.vein persesilmästä neitsyyden

        ja nussin suo kohta harjanvarrella!


    • Vanha Stara

      Ittellä on -07 rocketti ja ajettu semmonen 12tkm ja ilman minkäänlaisia ongelmia. Kaverilla -06 ja tupla km:rit ja ilman ongelmia. Kai niitä "maanantai" kpleita on kaikissa merkeissä...

    • taitaa olla lasten merkki

      Isin rahoilla ostettu triumphhhh ja täällä ollaan niin äijää, ajattelin kattoo täältä mitä vikoja näissä on. Eipä ollu apua

      • sulle

        se sitten joku ylläri!!??


    • ..olli..

      Omani ostin 2008 keväällä. Nyt on 10000 mittarissa eikä ole ollut ongelmia. Joitain ominaisuuksia kannattaa miettiä. Ykkösvaihde ei mene aina päälle jollei nosta kytkintä samalla kun painaa siirtäjästä. Muutenkin vaihteisto on aika karkean oloinen aiempiin ajamiini japseihin verrattuna. Tyhjäkäynti on välillä melkoisen ontuvaa, mutta kun kone saa käydä aikansa se korjaa asian itse. Tosin jotkut ovat joutuneet säätämään kaasuläpän asennon tunnistinta.
      Kannattaa käydä liikkeessä kokeilemassa pyörää, kyllä sen sitten tietää kannattaako sitä ostaa.

    • 2 pyörällä

      Kun se 3 roketti kaatuu pihalla, niin ei jaksa sitä nostaa enää pystyyn.
      Aika noloa !

      Se on liian painava ja kömpelö - siinä se suurin ongelma on.

      Siihen Tartteis varapyörät ja etulevyn lumentyöntöön !

      • Haloo...

        Onneksi Rocketti maksaa sen verran ettei sitä pysty ostamaan opintotuella. Miksi pitäisi kaataa pyörä? Jos joku toinen käy sen kaatamassa niin sitten. Ei sitä 350 tarvi suorille käsille nostaa. Riittää kun saa pyörät maahan ja kampeaa pystyyn. Painopiste on sopivan alhaalla, kyllä se siitä nousee, siis normaalin yli 100 kilosen miehen voimilla. Jos omapaino on 50 kiloa on parempikin ettei pyörää saa pystyyn.


      • ei voi pysäyttää
        Haloo... kirjoitti:

        Onneksi Rocketti maksaa sen verran ettei sitä pysty ostamaan opintotuella. Miksi pitäisi kaataa pyörä? Jos joku toinen käy sen kaatamassa niin sitten. Ei sitä 350 tarvi suorille käsille nostaa. Riittää kun saa pyörät maahan ja kampeaa pystyyn. Painopiste on sopivan alhaalla, kyllä se siitä nousee, siis normaalin yli 100 kilosen miehen voimilla. Jos omapaino on 50 kiloa on parempikin ettei pyörää saa pystyyn.

        Rokketin kuljettajalla pitää olla yli 35 cm muna.
        Muuten pissa menee tankille.

        Tämä siksi, ettei tarvi turhaa pysähtyä, kun se on niin hankalaa.


      • sanoo..
        ei voi pysäyttää kirjoitti:

        Rokketin kuljettajalla pitää olla yli 35 cm muna.
        Muuten pissa menee tankille.

        Tämä siksi, ettei tarvi turhaa pysähtyä, kun se on niin hankalaa.

        honta "mies" joka ei ole ikuna ajanut oikealla moottoripyörällä!!! on se vaan kumma että noi muovimopo "miehet" viittiikin käydä louskuttamassa leukojaan hd ja trumppa palstoilla, jokuhan niitä sinne vetää, olisikohan salainen kiinnostus oikeista pyöristä vaiko sitten kateus kun ei viitsitä itse tehdä duunii että olisi varaa ostaa jotain muutkin kuin kasa muovia? RAHALLA SAA JA TRUMPALLA PÄÄSEE!!!!!


      • Reetu
        sanoo.. kirjoitti:

        honta "mies" joka ei ole ikuna ajanut oikealla moottoripyörällä!!! on se vaan kumma että noi muovimopo "miehet" viittiikin käydä louskuttamassa leukojaan hd ja trumppa palstoilla, jokuhan niitä sinne vetää, olisikohan salainen kiinnostus oikeista pyöristä vaiko sitten kateus kun ei viitsitä itse tehdä duunii että olisi varaa ostaa jotain muutkin kuin kasa muovia? RAHALLA SAA JA TRUMPALLA PÄÄSEE!!!!!

        paikkansa muuten että honda omistaa Harley Davidsonin osake enemmistön....


      • dgdg
        Reetu kirjoitti:

        paikkansa muuten että honda omistaa Harley Davidsonin osake enemmistön....

        ei.


      • road king, the real bike
        dgdg kirjoitti:

        ei.

        hd miehet kusee noiden visvaisten engelsmanni-thaimaa pyörien piälle.


      • minkähän...
        road king, the real bike kirjoitti:

        hd miehet kusee noiden visvaisten engelsmanni-thaimaa pyörien piälle.

        ihmeen takia sitten moni on vaihtanut harrikan rockettiin? (harrikkaa yhtään väheksymättä)(toisin kuin japseja)


      • jää tippaa
        minkähän... kirjoitti:

        ihmeen takia sitten moni on vaihtanut harrikan rockettiin? (harrikkaa yhtään väheksymättä)(toisin kuin japseja)

        jos se rocketin tankin maali kestää sitten paremmin kusta, kuin hd maali ?


      • ainakin...
        jää tippaa kirjoitti:

        jos se rocketin tankin maali kestää sitten paremmin kusta, kuin hd maali ?

        jo olen senverta iso poika ettei mun tartte tankin päälle kuseksia!!! kylläpä on taas viimesenpäälle fixua juttua!!!


      • kerta...
        jää tippaa kirjoitti:

        jos se rocketin tankin maali kestää sitten paremmin kusta, kuin hd maali ?

        triumphit ja harrikat ovat aivan paskoja ja rumia niin mikähän mielenkiinto ajaa kyseisten pyörien foorumeille?! voin rehellisesti sanoa etten ole ikinä kertaakaan käynyt minkään japsi yms. merkin keskustelupalsatalla! KOSKA JAPSIT EIVÄT KIINNOSTA, EI SITTEN PÄTKÄÄKÄÄN!!!(eivätkä muut eurotkaan kuin britit!) jotenka en edes viitsi vaivautua ko keskustelupalstoille edes heittään paskaa!!!!!!!!


      • hemuli66

        Se painaa n.340 kg eli ei sitä kannata mennä kaatamaan niin kuin muitakaan pyöriä - miksi pitäisi? Oletko kenties joskus ajanut sillä? Se ei ole kömpelö vaan yllättävän hyvä myöskin kaupunkiajossa. Maantiellä se on USKOMATON :D! Vääntöä on alakierroksilla valtavasti ja ohitustilanteissa ei tarvitse kuin hieman kääntää kaasukättä ja se lähtee kuin ohjus. Sitä ei tarvitse vinguttaa pienellä vaihteella. Se on Äijäpyörä! Mulla on vielä se kiusattu eli viritetty versio - jesshh ;).


      • ...eipäs...
        road king, the real bike kirjoitti:

        hd miehet kusee noiden visvaisten engelsmanni-thaimaa pyörien piälle.

        ...kuse - onanisti :D


    • saanet takuun

      Jos et uskalla ostaa hyvänkään koeajon jälkeen mp:tä yksityiseltä niin mikset ostaisi sitten pyörää mp-liikkeestä? Liikkeestä ostamalla saanet noinkin uuteen pyörään takuun, toki se kannattaa kirjauttaa kauppakirjaan tms. ja mitä se kattaa.
      Uskon että merkkiä myyvällä firmalla on ymmärrystä rohkaista ostajaa myöntämällä takuu...

      Kannattaa katsoa myös Ruotsin markkinoita, kruunu on halpa ja siellä on tarjontaa.

    • 2000

      osta pois.olen ajanut 4 kesää ilman ongelmia.

      ainoa "ongelma" ovat lukuisat kyselijät,kun

      pyörän laittaa parkkiin,mutta siihenkin tottuu...

      p.s. ei ole 1.pyöräksi hyvä. pitää olla

      ajokokemusta!

    • ...on ollut..

      ...joskus se, että kytkin särkyy johtuen ainaisesta luistattamisesta. Jotkut pelkäävät sen koneen voimaa niin paljon, että varovat liikaa. Ei pitäisi ostaa MIESTEN PYÖRÄÄ jos pelkää ;D.

      • 50000km

        ajeltu muuten pelaa hienosti mutta renkaita menee tolkuttomasti!!!


      • jokin..
        50000km kirjoitti:

        ajeltu muuten pelaa hienosti mutta renkaita menee tolkuttomasti!!!

        outo ja ehkä vakavakin ongelma, jotenkin kun tässä taannoin hieman ajelin ongelma pyörälläni niin totesin että nytpä taitaa ollakkin jotain pahemmankerran pielessä, heti tuli mieleen että olisikohan tämäkin nyt niitä taivanin vaiko taimaaaan vaiko minkä jaappanin nyt sit lie tekemiä laadultaan erittäin surkeita ja huonosti hitsattuja pyöriä. nimittäin en meinannut kyetä oikein vakaasti ajelemaan eikä näkyvyys ollut parahin mahdollinen, aivan kuin akvaarion läpi olisi maisemia tirkistellyt?! eipä auttanut kuin hieman hiljentää entisestään vauhtia ja paneutua ongelmaan, aivan satavarmaa syytä ongelmapyöräni ongelmille en keksinyt koska itsekkin hieman vajaavaisena olen moiseen pyörään sortunut, hetken aurinkolasejani putsattuani ja avopottaa tuuleteltuani funzin että olisikohan asia kenties ollutkin niin pienestä ja mitättömästä asiasta kuin vauhti aurinkoplasit avopotta kiinni?! vaikkei tota vauhtia nyt ollutkaan kuin rajoitetut 230km/h?!


      • huomata...

        lapsonen että olet eksyksissä aikamiesten juttelu jutuissa??!!


      • jep....
        huomata... kirjoitti:

        lapsonen että olet eksyksissä aikamiesten juttelu jutuissa??!!

        Oispa kyllä mukava olla: "AIKAMIESTEN JUTTELU JUTUISSA!" ei juma....a Mistä hemmetistä näitä ihmisiä löytyy? Onnea valitsemallasi tiellä.


      • jep.... kirjoitti:

        Oispa kyllä mukava olla: "AIKAMIESTEN JUTTELU JUTUISSA!" ei juma....a Mistä hemmetistä näitä ihmisiä löytyy? Onnea valitsemallasi tiellä.

        Se muuten olisi ihan varmasti hauskaa kun pääsis kattoon kun juteltaisi niinkuin mies miehelle, voin vaan kuvitella. Hymyilyttää jo valmiiksi. Varsinkin kun toi yksi on niin Kamala :). Tosiaan jos kovasti haluat, luulen että voipi järjestyä. Onnea aina tarvitaan!

        t. Järkäle

        P.s. Koskas taas aikamiehet ajelisi?


      • heh heh
        Järkäle kirjoitti:

        Se muuten olisi ihan varmasti hauskaa kun pääsis kattoon kun juteltaisi niinkuin mies miehelle, voin vaan kuvitella. Hymyilyttää jo valmiiksi. Varsinkin kun toi yksi on niin Kamala :). Tosiaan jos kovasti haluat, luulen että voipi järjestyä. Onnea aina tarvitaan!

        t. Järkäle

        P.s. Koskas taas aikamiehet ajelisi?

        Vai että iso kulli. No se kuvastaa rockettiakin aika hyvin. :-)


      • Rähinäreijo
        heh heh kirjoitti:

        Vai että iso kulli. No se kuvastaa rockettiakin aika hyvin. :-)

        Itsellä oli Rocketti, ainoa ongelma oli kun oli jäännyt konepellin haka auki. Peräkoukku oli lisävarusteena, eikä nähnyt peruuttaan, ja aisa veti heti linkkuun..


    • triumppiheguli

      säälin aina noita roketti kuskeja.
      kun puutarharaktorilla kesän ajaa, niin se näkyy naamasta.

      Talvella kannattaa etupyörän sijalle laittaa aura tai katuharja,
      niin on painosta ja väännöstä hyötyäkin.

      Isona lakaisukoneen kuljettajaksi, sano entinen triummppi-mies, kun tutustuii
      miestenliiveihin.

      Mä onn itte järkäle ja mahtisonni ja voin tulla sut vetään suoraan raakana hanuun.
      Jos uhkailet yhtään, siitä mä vaan kiihotun.

      • "säälin aina noita roketti kuskeja.
        kun puutarharaktorilla kesän ajaa, niin se näkyy naamasta."

        Totta. Nimittäin puutarhatraktori on yksi hauskimpia vekottimia millä päässyt Rocketin lisäksi ajamaan. Ei ota pää kattoon. Ja sama juttu kuin sinullakin, että kyllä tämä syksy tuppaa masentamaan, ei siinä mitään omituita ole. Jotkut pärjää jopa ilman tasoittavaa lääkitystä, itse olen lisännyt hieman D-vitamiinia. Mutta onpahan meillä jotain yhteistä, mu-ka-vaa!

        No joka tapauksessa, kyllä se kevät sieltä tulee. Vajaa kuukausi niin päivät alkaa lyhentyä ja pääset taas näkemään keväällä onnellisia Rocket-kuskeja, joista näemmä pidät,kun kerran sääliäkin tunnet! Olen tästä oikein otettu! Minäkin säälin niitä jotka eivät ole päässeet kokeilemaan Rocketilla ajoa. Tosin minun on tässä loivennettava, koska en pidä itseäni rasistina, vaihdetaan edelliseen Rocket-sanan tilalle moottoripyörä. Niitä kun katsos on muitakin hienoja merkkejä.

        "Talvella kannattaa etupyörän sijalle laittaa aura tai katuharja,
        niin on painosta ja väännöstä hyötyäkin."

        Etusen pitäisin kyllä mielellään kiinni ihan ohjaamisen kannalta, vetokoukkuja noihin tosiaan on laiteltu. Suuniteltiinpa erääseen jossa sivuvaunu ja koukku lisättäväksi vielä turbo, että olisi sitten perhen kanssa jouheata ajella. Siihen kun laittaa ihan mitä vaan kettingin päähän kiinni, niin kyllä kelpaa vedellä vaikka Pohjanmaan ympäri... Mutta ideana oikein hyvä.

        "Isona lakaisukoneen kuljettajaksi, sano entinen triummppi-mies, kun tutustuii
        miestenliiveihin."

        Tässä kohtaa myönnän rajallisuuteni, mitäköhän mahdat tarkoittaa? Ehkä tulevassa vastauksessa, mikäli keskityt huolella - asia valkenee myös muille palstan lukijoille. Jään odottamaan mielenkiinnolla.

        No, mä kun olen tällainen vasemman käden lapanen niin tapana ei ole uhkailla. Joillain voi olla epävarmuutta ja hämmennystä, joka sitten ilmenee näillä keskustelupalstoilla eri tavoin, kommenttisi on oikein hyvä esimerkki siitä. Kiitos. Tuollaista ei vaan pysty keksimään, eli suoraan sydämestä tulevaa tajunnan virtaa. Kiitos vielä kerran. Tosin huolimatta siitä, että tapoihini ei kuule uhkailu, luulen että olet kiihoittunut siitä huolimatta. Minulla on vain semmoinen kutina...

        Vastauksesta tuli vähän pitkä, mutta palaile kun ehdit, Rauhallista Joulun odotusta!!


    • rokk man

      niinhän se on että rahattomat ja pienimunaset ja kökkähoususet pallin pureskelijat pysyköön mopoissa 82.000 kilsaa olen rokilla ajanut 2 omist ja ei mitään huonoa sanomista moottori kestää ja kun huollot on ok niin voi ajaa maailman tappiin kun ajelen rokilla niin seuraan kateellisten kenokaulojen hölmöjä ilmeitä terkuin rokk-man

    • Houston we have a...

      Raketti kolmosen ongelma on typerän näköinen jäähdytinpaneeli.

    • tupsuli

      voi voi teitä poloisia kun ette tiedä näköjään mitään mootoripyöräilystä 53 vuotta ajanut ja ajan edeleen

    • MonkeyPelle

      Itsellä ei ole, mutta hyvä ystäväni on ajanut jo n.80tkm ilman murheita Roksulla.

    • Anonyymi

      Viime kesänä ajoin Roketilla 15 000 km. Hyvin pelasi ja ensi kesänä uudestaan. Satulat vaihdoin Mustangin erillisiin satuloihin ja olen niihin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Roketissa outo ongelma: Öljyt valuu säiliöstä sumppuun muutamassa päivässä kun ei aja. Muutaman kerran tuoolaisen tehnyt.

    • Anonyymi

      Mullakin oli Roketti mut poikulini ajo sen paskaks. Siihen loppus se orastava peppusuhde.

      Limppu-Lauri, Terijoki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe