graffitit

noone

taidetta vai ilkivaltaa?
minun mielestä graffitit on komeita ja hienoja mutta tägien tekoa voisi jättää vähemmäksi sillä ne ei usein ole hienoja

11

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • truu peintteri

      selvää taidetta..todellakin. oon ite vääntäjä joka on kyhänny noin 20-30 peacea. mulle toi homma ei oo silti pelkkää taidetta, vaan haluan ilmaista ja toteuttaa itteäni ja saada ääneni kuuluville...

    • Jarmo

      Graffitit ovat epämiellyttäviä. Ne rumentavat ympäristöä. Rinnastan graffitit ympäristön roskaamiseen.

    • n...

      hienot graffitit voi lukea taiteeksi, muttei niitä jotka jotkut ovat töhertäneet. eikä hienotkaan graffitit ole hienoja väärissä paikoissa...

    • päät

      graffitit ja muut sotkut ovat psyykkisen sairauden oire!

      • jejjejejejeeee

        sama jos paperille piitäminen olisi mielisairaus -.-


    • FREIHGT-TRAINS

      voin sanooo että tulette näkee suomen parhaimman graffiti elokuvan nimi on
      FINLAND-COMMUTERS ja siihen kuulu crewejä noin 20 crewejen nimet
      MTC NO SKULL F-UPE ILC WUFC-SDK HÄMD LIZZIE OLGA EXU BNM ÖGS LOK HTE WHOLE-CARIT VETÄÄ SKYL MT ALIEN [email protected]

      • NER

        AHA VOINKS LIITTYY ! MUN CREWIN NIMI ON NER


      • FREIGHT-TRAINS
        NER kirjoitti:

        AHA VOINKS LIITTYY ! MUN CREWIN NIMI ON NER

        VOIT LIITTYYY OMAT KANNUT JA LAINA KANNUT SAAT MEILTÄ JA YHES VAIHEES LOPPU VAIHEES MENNÄÄ METROO ! JA RIKOTAAN IKKUNAT JA SOTKETAAN PENKIT JA LISÄÄ SOTKEMISTA MYÖS JA TEHÄÄN MYÖS BACKJUMPIT TIIÄK SÄÄ ELOKUVA ILMESTYY VUONNA 2024 TRAILERI LUVASSA TULOSSA 2024 17.1


      • Anonyymi
        FREIGHT-TRAINS kirjoitti:

        VOIT LIITTYYY OMAT KANNUT JA LAINA KANNUT SAAT MEILTÄ JA YHES VAIHEES LOPPU VAIHEES MENNÄÄ METROO ! JA RIKOTAAN IKKUNAT JA SOTKETAAN PENKIT JA LISÄÄ SOTKEMISTA MYÖS JA TEHÄÄN MYÖS BACKJUMPIT TIIÄK SÄÄ ELOKUVA ILMESTYY VUONNA 2024 TRAILERI LUVASSA TULOSSA 2024 17.1

        Vain kaksi vuotta odottelua


    • Tyrmistynyt

      Tämän päivän 20.4. MTV3:n nettisivujen uutisissa "Mies sai neljän kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen." 15 000,-€ korvaukset!!! Kuvista päätellen suurin osa graffiteista on parantanut, siis tehnyt paremmaksi kaupunkikuvaa. En ole millään lailla genressä sisällä, en koskaan ole esim. maalannut graffiteja enkä osaisikaan. Nyt olen tyrmistynyt ja kauhistunut! Voit ajaa humalassa kahtasataa ja aiheuttaa hengenvaaraa muille. Voit olla korkeassa asemassa oleva päättäjä, joka ottaa lahjuksia, voit raiskata jne. ja tuomio on näissä samaa luokkaa. J
      Osallistun, jos tälle nuorelle taiteilijalle järjestään keräys, jonka avulla hän pystyy palkkaamaan asianajajan ja viemään asian hoviin. Tai osallistua sakkojen maksamiseen sillä ehdolla, että hienoimmat graffiti saavat jäädä.
      Sopiva rangaistus voisi olla huonojen, rumien teosten puhdistaminen pois.

    • writer187

      molempia. taidetta toki ja kyllähän sitä ilkivalta mielessäkin tehdään jos haluaa
      oikein tehä kunnolla damagea :D tägeistä mulla ei oo mitään sanottavaa. mutta en ole vastaan! ja riippuu tosiaan paljon siitä että onko lelutägejä vai ihan oikeita hienoja tägejä tai siis perus tasoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe